Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Partypipo » wo sep 25, 2013 2:54 am

Géén mxe doen met epilepsie als het bij ketamine óók epileptische aanvallen kan triggeren klinkt als een wijs besluit.
Maar uhm, zijn er niet ook zulke verhalen van bijvoorbeeld mdma? Iemand die nog nooit een epileptische aanval had gehad die onder invloed van mdma ineens een aanval krijgt.
Of valt dat in de categorie broodje aap verhalen, zoals er zoveel zijn over drugs?
Lopen als een zombie, fucking sloom en houterig, voelt echt bijzonder grappig. :D Mxe is tof :D Maar als je er aanvallen van kan krijgen moet je dat maar overslaan denk ik...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Piotr » wo sep 25, 2013 8:04 am

ILoveMDMA schreef:Maar uhm, zijn er niet ook zulke verhalen van bijvoorbeeld mdma? Iemand die nog nooit een epileptische aanval had gehad die onder invloed van mdma ineens een aanval krijgt.
Of valt dat in de categorie broodje aap verhalen, zoals er zoveel zijn over drugs?


Of het echt psychologisch gezien ècht een epileptische aanval is weet ik niet, maar een broodje aap is het in ieder geval niet. Heb het zelf half gebeuren bij een vriend die we op tijd van de stage weg konden halen en ikzelf ook eens toen ik gewoon merkte dat de lichten mij echt te veel werden. Misschien komt dit gewoon doordat je brein overactief is op uppers waardoor deze aanvallen sneller getriggerd worden...
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Partypipo » do sep 26, 2013 10:21 pm

King schreef:
ILoveMDMA schreef:Maar uhm, zijn er niet ook zulke verhalen van bijvoorbeeld mdma? Iemand die nog nooit een epileptische aanval had gehad die onder invloed van mdma ineens een aanval krijgt.
Of valt dat in de categorie broodje aap verhalen, zoals er zoveel zijn over drugs?


Of het echt psychologisch gezien ècht een epileptische aanval is weet ik niet, maar een broodje aap is het in ieder geval niet. Heb het zelf half gebeuren bij een vriend die we op tijd van de stage weg konden halen en ikzelf ook eens toen ik gewoon merkte dat de lichten mij echt te veel werden. Misschien komt dit gewoon doordat je brein overactief is op uppers waardoor deze aanvallen sneller getriggerd worden...

Okay, ik wil er ook wel gewoon vanuit gaan dat dit klopt.
Maar is dan mxe of keta ofzo dan méér epilepsie uitlokkend terwijl je het nog nooit eerder hebt gehad dan mdma bijvoorbeeld?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Italiano » za sep 28, 2013 3:39 am

Volgens mij valt er geen sluitend antwoord te geven...als ik bijvoorbeeld Wikipedia lees:

De oorzaak van epilepsie is vooralsnog onbekend. Er zijn uit wetenschappelijk onderzoek suggesties dat epileptische aanvallen veroorzaakt worden door een verstoring in de neurotransmitters. Dit zijn stoffen in de hersenen die er (mede) voor zorgen dat een hersencel 'vuurt' (een signaal doorgeeft) of juist niet 'vuurt' (geen signaal doorgeeft). De verstoring zit hem dan in het te veel of te weinig hebben van bepaalde neurotransmitters. Zogenaamde inhiberende neurotransmitters remmen de signaaldoorgave, een voorbeeld hiervan is (GABA). Exciterende neurotransmitters zorgen ervoor dat een neuron juist wel (te veel) vuurt (zoals glutamaat).

Dan zou ik niet direct kunnen zeggen of een upper (zoals MDMA) meer risico oplevert dan een dissociatief tripmiddel dat op je NMDA receptoren werkt (zoals ketamine en MXE)...

Al zou m'n gevoel zeggen dat een stimulerend middel eerder epilepsie "uitlokt" dan een verdovend middel.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » za sep 28, 2013 12:43 pm

Epilepsie heeft iets te maken met een soort kortsluiting bij prikkelverwerking.
Oftewel: Teveel impulsen en de stoppen slaan eruit.
Vandaar ook dat bijvoorbeeld een stroboscoop + mdma het nog wel eens wil veroorzaken.

On another note:
Ik, als echte wetenschapper, heb onderzoek gedaan naar MXE aan de hand van dierproeven en ben erachter gekomen dat het mentale effect, het rare/vage, compleet verdwijnt als ik het met ritalin neem.
Ik voelde me nog wel zweverig en fijn.
Voor dit onderzoek had ik I50mg MXE, 40mg ritalin (dit schat ik als nog werkzame dosis, had een strip over de dag) en heb ik het nog geprobeerd te triggeren met 2L bier en enkele jointjes.
Niets kreeg het voor elkaar
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » za sep 28, 2013 1:57 pm

Daarom is speed + mxe ook zo'n leuke combo.
Ik noem het partymix. Verhouding is ongeveer 50/50
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Basshoven » za sep 28, 2013 8:05 pm

Veel behulpzame antwoorden mbt epilepsie, thanks! :)
Basshoven
Offline
 

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Einstein » za sep 28, 2013 9:22 pm

MXE blokkeert glutamaatreceptoren en daarvan uitgaande zou het dus juist epilepsie tegen moeten gaan, maar het heeft een ingewikkelder effectenprofiel dan alleen dat en dus is het goed mogelijk dat er iets heel anders gebeurt. Betwijfel of je er definitieve uitspraken over kan doen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine

Berichtdoor henkie84 » za sep 28, 2013 9:28 pm

JongGeleerd schreef:On another note:
Ik, als echte wetenschapper, heb onderzoek gedaan naar MXE aan de hand van dierproeven en ben erachter gekomen dat het mentale effect, het rare/vage, compleet verdwijnt als ik het met ritalin neem.
Ik voelde me nog wel zweverig en fijn.
Voor dit onderzoek had ik I50mg MXE, 40mg ritalin (dit schat ik als nog werkzame dosis, had een strip over de dag) en heb ik het nog geprobeerd te triggeren met 2L bier en enkele jointjes.
Niets kreeg het voor elkaar


Heb je dit nu ook op dieren geprobeerd of was je alleen eigen proefdier?
Avatar gebruiker
henkie84
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 127
Geregistreerd: do maart 03, 2011 9:34 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » zo sep 29, 2013 4:30 am

Ik heb me altijd afgevraagd wat er zou gebeuren als ik bijvoorbeeld wat mxe in brood zou doen en aan eenden zou voeren. Nooit uitgeprobeerd obviously.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » zo sep 29, 2013 6:20 am

Eenden waggelen zonder mxe ook al, misschien gaan ze ineens vet degelijk lopen
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Researcher » ma okt 14, 2013 3:21 pm

Dit weekend in een zatte bui MXE gedaan. Je kan je voorstellen dat eyeballen dat een slecht idee moet geweest zijn (ik herinner me er niets meer van).
In een café vol mensen, niemand wist wat ik deed. Ze 'denken' dat ik zat was, maar volgens mij weten ze meer en willen ze niets zeggen om me te sparen ofzo.

However, ik raad het iedereen af. Het was te vaag, het was 1 van de minst verantwoordelijke dingen die ik ooit deed. (Die drank toch he..)
Crescunt anni, decrescunt vires.
Avatar gebruiker
Researcher
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 178
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 12:03 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor gachiBASS » ma okt 14, 2013 3:47 pm

Researcher schreef:Dit weekend in een zatte bui MXE gedaan. Je kan je voorstellen dat eyeballen dat een slecht idee moet geweest zijn (ik herinner me er niets meer van).
In een café vol mensen, niemand wist wat ik deed. Ze 'denken' dat ik zat was, maar volgens mij weten ze meer en willen ze niets zeggen om me te sparen ofzo.

However, ik raad het iedereen af. Het was te vaag, het was 1 van de minst verantwoordelijke dingen die ik ooit deed. (Die drank toch he..)



Dat heb ik nog alleen maar met ketamine gedaan terwijl ik met een collega in de kroeg was. :roll:
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor ParadijsVogel » ma okt 14, 2013 4:09 pm

Researcher schreef:Dit weekend in een zatte bui MXE gedaan. Je kan je voorstellen dat eyeballen dat een slecht idee moet geweest zijn (ik herinner me er niets meer van).
In een café vol mensen, niemand wist wat ik deed. Ze 'denken' dat ik zat was, maar volgens mij weten ze meer en willen ze niets zeggen om me te sparen ofzo.

However, ik raad het iedereen af. Het was te vaag, het was 1 van de minst verantwoordelijke dingen die ik ooit deed. (Die drank toch he..)


Dat heb ik vrijdag ook gedaan, toen 2 uur compleet de weg kwijt geweest. Ik zat dan alleen wel bij The Dude thuis in plaats van in een cafe.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Researcher » ma okt 14, 2013 5:30 pm

Preksie schreef:
Researcher schreef:Dit weekend in een zatte bui MXE gedaan. Je kan je voorstellen dat eyeballen dat een slecht idee moet geweest zijn (ik herinner me er niets meer van).
In een café vol mensen, niemand wist wat ik deed. Ze 'denken' dat ik zat was, maar volgens mij weten ze meer en willen ze niets zeggen om me te sparen ofzo.

However, ik raad het iedereen af. Het was te vaag, het was 1 van de minst verantwoordelijke dingen die ik ooit deed. (Die drank toch he..)



Dat heb ik nog alleen maar met ketamine gedaan terwijl ik met een collega in de kroeg was. :roll:


En hoe is dat afgelopen? Wist je collega het? Voordeel van Keta is wel dat het redelijk snel is uitgewerkt, ik kon daar uuuuuren op de mxe hebben gezeten. Ga straks nog eens terug naar die kroeg om de barman een biertje te trakteren :')
Crescunt anni, decrescunt vires.
Avatar gebruiker
Researcher
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 178
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 12:03 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » ma okt 14, 2013 5:33 pm

Lol, echt Researcher?
Ik heb er wel redelijke lijnen van weggehaald en had nergens last van...
Was het in combinatie met (veel) alcohol misschien?
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Researcher » ma okt 14, 2013 5:43 pm

ik had geen last van de MXE zelf hoor (al durf ik daarvan ook wel overgeven als ik té veel gebruik, zwakke maag namelijk)
Ik ben zelf 1 keer helemaal out gegaan op de MXE, met wat geluk dat m'n hoofd gedraaid lag en de kots er zo kon uitlopen. Pas de volgende dag gemerkt. (Geen foute dingen van me denken, ik gebruik 99% van de tijd heel verantwoordelijk) Ik voelde me even een hero junk toen.

Maarja, ik had inderdaad al genoeg alcohol om de avond fout te laat eindigen. Maar heb binnen niets vuil gemaakt! Dat stemt me blij.
Crescunt anni, decrescunt vires.
Avatar gebruiker
Researcher
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 178
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 12:03 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » ma okt 14, 2013 5:53 pm

Researcher schreef:ik herinner me er niets meer van

Zin om nog eens samen te spacen? :kleuter:
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Researcher » ma okt 14, 2013 6:04 pm

Eko schreef:
Researcher schreef:ik herinner me er niets meer van

Zin om nog eens samen te spacen? :kleuter:


Ja, maar geen vuile dingen in mijn poep steken he. :kleuter:
Crescunt anni, decrescunt vires.
Avatar gebruiker
Researcher
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 178
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 12:03 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » ma okt 14, 2013 6:31 pm

'k zal zien dat alles proper is
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » ma okt 14, 2013 6:36 pm

Tsjah, niet MXE de schuld geven dan. Alcohol is de klootzak hier.
Heeft 't zelfde een keer bij mij en m'n maatje XTC geflikt...
Dat ik dat op een schoolfeest nam was sowieso fucking dom, maar het liep uit tot één grote black out waarbij ik weg ben gestuurd en op een feestje van een bekende ben beland, waarvan ik niet eens wist waar ze woonde :P
Achteraf een super vage, maar erg leuke avond geworden. (Ja, boehoe, dom van me, bla bla)
Mn punt is: Zet dit in een haat aan alcohol topic, maak m'n buddy MXE niet zwart!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Researcher » ma okt 14, 2013 6:47 pm

JongGeleerd schreef:Tsjah, niet MXE de schuld geven dan. Alcohol is de klootzak hier.
...
Mn punt is: Zet dit in een haat aan alcohol topic, maak m'n buddy MXE niet zwart!



Whoah man, wou je niet offenden hoor. Begrijp me niet verkeerd, MXE is ook m'n buddy, beste die ik heb! En ik weet best dat alcohol de dooddoener is hier. Zonder alcohol heb ik bitterweinig problemen met mxe.

Bedoel: I love MXE :love:
Maar wou dat bericht over dit weekend gewoon hier zetten, gewoon om andere mensen erop te wijzen dat je best eventjes nadenkt voor je alcohol en mxe in grote hoeveelheden mengt.
Crescunt anni, decrescunt vires.
Avatar gebruiker
Researcher
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 178
Geregistreerd: ma nov 12, 2012 12:03 am

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Perry » ma okt 14, 2013 11:17 pm

Ik was maar aan 't fucken :P
Ik heb me de hele dag echt ontiegelijk verveeld XD
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Methoxetamine

Berichtdoor snuifduif » ma okt 21, 2013 6:46 pm

Grootste nadeel (een van de weinige nadelen) van mxe vindt ik nog wel dat je niet meer normaal zinnen kan vormen :kleuter:
Heel vervelend als je lekker scheef gaat maar nog wel wilt kletsen
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Hamukun » ma okt 21, 2013 6:57 pm

Zat van het weekend met een maat aan de MXE terwijl twee andere vrienden alleen bier dronken en een jointje hadden gerookt. Was soms wel lastig praten ja :) Maar het mooie was dat die andere twee ook helemaal meegingen in onze vaaghden. Heb ze nog gefilmd en er komt ook echt weinig zinnigs uit.

En later sloeg één van hen nog in de gang tegen de grond.

Zo zie je maar dat onder invloed van de omgeving ook een soort psychosomatische high op kan treden :)
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor fanatikzor » wo nov 06, 2013 1:49 pm

Wat een meesterlijk stofje :love:
Gedaan: Caffeïne, Nicotine, Alcohol, Ritalin, THC, XTC, Speed, Lachgas, Truffels,Paddos, MDMA, Ketamine, LSD, Benzodiazepinen, GHB, Cocaïne, MXE.
Avatar gebruiker
fanatikzor
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 119
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 8:33 pm
Woonplaats: huhheh

Re: Methoxetamine

Berichtdoor fanatikzor » wo nov 06, 2013 7:29 pm

Afgelopen 3 dagen n gram weggewertkt, prachtig spul. :kleuter:
Gedaan: Caffeïne, Nicotine, Alcohol, Ritalin, THC, XTC, Speed, Lachgas, Truffels,Paddos, MDMA, Ketamine, LSD, Benzodiazepinen, GHB, Cocaïne, MXE.
Avatar gebruiker
fanatikzor
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 119
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 8:33 pm
Woonplaats: huhheh

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Eko » wo nov 06, 2013 7:57 pm

fanatikzor schreef:Afgelopen 3 dagen n gram weggewertkt, prachtig spul. :kleuter:

wacht maar tot ge nog wat meer gewenning hebt, dan spreekt ge niet meer over "een gram"
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Methoxetamine

Berichtdoor Klimtox » wo nov 06, 2013 8:58 pm

Moet er niet aan denken :s
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Methoxetamine

Berichtdoor fanatikzor » do nov 07, 2013 3:11 pm

Laatste paar werden al steeds dikkere lijnen ipv een sleutelpuntje. gewenning ging wel snel?
Gedaan: Caffeïne, Nicotine, Alcohol, Ritalin, THC, XTC, Speed, Lachgas, Truffels,Paddos, MDMA, Ketamine, LSD, Benzodiazepinen, GHB, Cocaïne, MXE.
Avatar gebruiker
fanatikzor
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 119
Geregistreerd: ma jun 20, 2011 8:33 pm
Woonplaats: huhheh

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron