Amai boys,
Als ik dat hier allemaal lees aceton enz.... jullie zijn verder dan ik dan.
Ik ben een ouwe rot in speed, niets zo lekker dan dat.
Coke sucks of je het snuift , rookt, likt whatever.
But wat ik je kan vertellen is dat Speed... heeft toch een typische lekkere chemische geur als je aan het pakje ruikt, mijn maag en darmstreek krijgen dan al een impuls van heerlijk genot en krimpen precies al een beetje bijeen.
Maar das natuurlijk als je er ervaring mee hebt, uw zintuigen beginnen al op hol te slaan alvorens je nog maar iets genomen heb.
Uw hart begint al sneller te slaan van de spanning en er beginnen al schijtkrampen tevoorschijn te komen omdat dat toch één van de eerste dingen zijn dat je gaat doen als je genomen hebt.
Speed dat droog is is rommel want je snuift en het vliegt los door uw keelgat precies dat ge aan nen darm van de stofzuiger snuift dus beter wat vochtig of niet te oud !
Ik heb meestal witte gehad en diene bullshit van cafeïne ... plet eens wat koffiebonnen en snuift ze op, ik denk niet dat uw neuzeke zal branden noch dat je 2 dagen gaat wakker blijven.
Eens gesnoven en uw neus brand efkens zo neig dat je spontaan begint te tranen dan kan je dat lekkere brok verwachten dat door je keel zal zakken waarvan de meetste haast gaan braken, terwijl ik het best lekker vind en dat is ineens uw kwaliteitsmeter!
Als 10 minuten later uwe zak gekrompen is en uw hart slaagt kadul en je kan een hele bak bier leegzuipen en ni zat zijn dan weet ge dat het spul werkt.
Als je dan nog eens voelt dat uw driften op hol beginnen te slagen terwijl je immens moeite moet doen om nen stijve te krijgen dan zit je helemaal goed.
PS: je krijgt een stijven en je komt klaar maar je gaat je moeten concentreren en uw vriendin ligt ondertussen helemaal open en heeft geen vel meer aan haar benen.
Je doet je ogen dicht en DENKT van efkens te gaan slapen maar das een illusie want uw gedachten staan niet stil en je krijgt van die prachtige beelden in je hoofd waar je anders nooit aan denkt.
Honderduizend keer hetzelfde filmke in uw hoofd afspelen lukt perfect en 's morgens doet uw lichaam wel efkens wa zeer want dat is nog moe... dan ja de fucking "kater" zoals uw neus goe ontstoken, ge denkt dat het opvalt of dat ze "iets" zien aan u , mottig voelen want uw spiegel is helemaal naar de kloten en moet herstellen, die lastige pijntjes hier en daar , nen voeze kop en het smachten naar een nief lijntje ...
pfffff het is veel te lang geleden maar het blijft in mijn brains ... kan niemand mij een paar gram bezorgen ?
Niks zo effectief dan speed... zuipen , concentratie , uithoudingsvermogen , verbeelding , lust , verlangen , u anders voelen ...
ik hoop dat ik een beetje mijn ervaring heb kunnen neer typen.