Intoxication schreef:je kan ook gewoon een foto nemen van je pep met een camera van min 10MP dan wil ik wel ff 'kijken' voor je maar heel dit topic is relatief en subjectief...iedereen zegt wat anders
Dan ga ik jou fijn op de proef stellen

Ben een speed nieuweling maar vind het leuk spul, dus zou graag willen weten of jij kan zien wat er in zit. Ga het natuurlijk ook laten testen binnenkort want wil toch weten wat voor rotzooi mijn neus iedere keer zo laat branden.
Foto's:
foto 1. 2 weken geleden gedroogd en zit sindsdien in een sealtje, dagelijks opengemaakt en gebruikt natuurlijk

Kapt best fijn
foto 2. Zelfde speed, maar heb het tot vandaag nog nat in de zakjes laten zitten, niet zo slim volgens mij
foto 3. Allebei naast elkaar, ter kleurvergelijking enzo.
Heb het nat in aparte zakjes gekregen (elk zakje een gram, blijkbaar), zag er vrij wit uit. Na het drogen wel wat geel geworden. In het begin heeel erg vlokkerig. De tweede foto heb ik vandaag dus pas uit de zakjes gehaald, en is nog niet helemaal droog lijkt me.
Deze pep heeft 5 euro per gram gekost en was blijkbaar heel goed, maar iemand uit mijn omgeving zei me nadat ie wat had geproeft juist dat het rotspul was.
Brand heel erg in de neus (eerste keer proeven haalde tranen tevoorschijn, en nu nog steeds als ik genoeg neem) en het ruikt naar appeltjes. Kan dus totaal niet verzinnen wat er allemaal inzit, misschien dat een van jullie het daarom weet
Alsnog, ik ga het binnenkort laten testen als dat kan.