Ed Aldus schreef:Ik wou net zeggen, mooier kon je het niet treffen. Het had veel erger kunnen aflopen (bijv half 6 savonds pas slapen )
of gewoon helemaal niet slapen
Ed Aldus schreef:Ik wou net zeggen, mooier kon je het niet treffen. Het had veel erger kunnen aflopen (bijv half 6 savonds pas slapen )
Ano schreef:Ed Aldus schreef:Ik wou net zeggen, mooier kon je het niet treffen. Het had veel erger kunnen aflopen (bijv half 6 savonds pas slapen )
Ed Aldus schreef:Ano schreef:Ed Aldus schreef:Ik wou net zeggen, mooier kon je het niet treffen. Het had veel erger kunnen aflopen (bijv half 6 savonds pas slapen )
Ed Aldus schreef:Nee nee, Gapen = Bijpakken. In kakken = doortrekken.
Ano schreef:Ed Aldus schreef:
#inkakkenisbijpakken
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Ed Aldus schreef:Nee nee, Gapen = Bijpakken. In kakken = doortrekken.
bam. schreef:Mijn auschwitz-postuur verergerd altijd wel na pep gebruik
Druks schreef:Ja, klinkt als te veel gebruikt. Pep op school gebruiken is ook wel een dieptepunt maar voor sommige hier ook herkenbaar.
Wat je meemaakt is een pep kater. Kwestie van uitzitten en niet bijpakken. Een warme douche, gezond voedsel en slaap doen wonderen. De duizeligheid komt waarschijnlijk door een lage bloeddruk, met iets zout kan je je bloeddruk iets ophogen.
snoepertje schreef:ik heb weer normaal gegeten. maar me leuter komt de hoek nog nie omkijken... gelukkig dat ik niet naar een meid ga vanavond haha.
Fool schreef:snoepertje schreef:ik heb weer normaal gegeten. maar me leuter komt de hoek nog nie omkijken... gelukkig dat ik niet naar een meid ga vanavond haha.
Schijnt per persoon te wisselen hoe lang dat duurt, hoor hier in de vriendenkring zo'n 2-3 daagjes.
Na x is t bij mij vaak na 1 dagje wel weer redelijk formaat.
Radical schreef:Krijg je bij een minimale hoeveelheid (klein sleutelpuntje en dan niet meer bijnemen) ook malende of strakke kaken?
Radical schreef:Krijg je bij een minimale hoeveelheid (klein sleutelpuntje en dan niet meer bijnemen) ook malende of strakke kaken?
JongGeleerd schreef:Pepjunken in spé? Tip van señor snuif:
Pluggen is NIET de way to go. Ja, het werkt, niet WAUW, misschien als ik 'n hoge dosis gebruikt had wel, maar anyway, het brand gigantisch aan je reet, zeker als je het geconcentreerd maakt. Twee keer geprobeerd deze avond, 1 keer opgelost in 2.5mL en 1 keer in 1.2mL. 2.5mL was te doen, maar die tweede keer was echt pijnlijk as fuck. Hebben we dat ook weer geprobeerd, weet nu wel dat 't een one time thing is voor mij. Als 't nou echt WAUW zou zijn vergeleken met snuiven, had ik 't waarschijnlijk vaker gedaan, maar ik denk dat 't ook behoorlijk m'n darmen verneukt. Pluggen zal ik vast nog wel 'ns proberen, maar niet met speed. Doet teveel pijn voor 't effect.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten