Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Prototype » zo nov 17, 2013 9:05 pm

King schreef:100mg speed is eigenlijk een vrij lage dosis, wat alcohol zou misschien al voldoende zijn om te kunnen slapen. Drink op het feest wat alcohol en zet desnoods iets van drank klaar naast je bed. Bier krijg ik altijd moeilijk weg, maar wat sterke drank of mixdrank gaat er waarschijnlijk wel in.

Mijn ervaring is eerder dat ik kan zuipen wat ik wil, ook bier.
Het zal wel voor iedereen anders zijn. :roll2:
Maar inderdaad als je voor het slapen wat drinkt of een J rookt zal je niet al te lang wakker liggen.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Radical » ma nov 18, 2013 1:09 am

Oke duidelijk, Bedankt voor de antwoorden.
Misschien wel wat temazepam te regelen icm wat alcohol. En hoe zit het met de droge mond de volgende dag bij jullie allemaal (bij een lage dosis)? =)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Perry » ma nov 18, 2013 1:16 am

GHB verhelpt die redelijk goed :P
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Radical » ma nov 18, 2013 1:20 am

Oke, sinds mijn vorige keer XTC heb ik namelijk 2 dagen amper kunnen eten door de droge mond, wat ik echt vreselijk vond. Daarnaast is het ook zo dat ik liever niet heb dat mijn ouders weten dat ik pep ga gebruiken. Mdma enzo is allemaal best maar speed vinden ze niks..... Uhm oké liegen dan maar
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Einstein » ma nov 18, 2013 1:23 am

Bij een lage dosis is de droge mond niet heel erg aanwezig en na afloop weer vrij snel verdwenen. Het zal wel per persoon verschillen, houd daar rekening mee.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Radical » ma nov 18, 2013 1:29 am

Denk dat ik gewoon net voordat ik naar Qlimax ga de bom neem, rond 20:00 dus, misschien nog wel eerder, ben dan rond 8:00 thuis en neem dan misschien wat temazepammen in. (alvorens nog wel wat alcohol genuttigd)
En de volgende dag gewoon op mijn kamer ga eten ofzo merken mij ouders ook niks hahaha
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Perry » ma nov 18, 2013 1:39 am

Oh, dan slaap je prima, zonder de temazepam ook wel en zonder alcohol ook wel...
Ik heb alleen over zo'n lange tijd erg de behoefte bij te pakken...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Radical » ma nov 18, 2013 1:46 am

Ik kan niet #bijpakken want neem niet meer mee haha. =D
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Perry » ma nov 18, 2013 1:50 am

MDMArvin schreef:Ik kan niet #bijpakken want neem niet meer mee haha. =D

Tsja, dan hoef je je denk ik echt geen zorgen te maken over slaap & droge mond.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Radical » ma nov 18, 2013 2:20 am

Mooi thanks jong x
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Piotr » ma nov 18, 2013 3:30 pm

MDMArvin schreef:Ik kan niet #bijpakken want neem niet meer mee haha. =D


Op Qlimax lopen naast jou nog 20.000 anderen die vast wel iets lekkers op zak hebben. :smokin:
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Radical » di nov 19, 2013 2:01 am

Jaaaaa dat is waar hahaha
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Annika » zo dec 01, 2013 2:25 am

Zoveel gelezen de laatste maanden. Ik denk ook niet dat iemand me echt een antwoord kan geven. Maar vanaf dat ik de eerste keer speed (en ook een paar keer coke) heb gebruikt, ik voel niet het super effect wat veel anderen hebben. Heb iets meer van enerigie, maar heb gewoon honger, kan ook gewoon slapen. Waarom ik het de laatste tijd gebruik, om me iets positiever te voelen en ik krijg dat gevoel ook. Maar dus van meerdere leveranciers geprobeerd, maar ben jaloers dat anderen op een (after) party zo veel extra's geeft. Ben geneiegd om de laatste tijd door de week te gebruiken om iets extra's te voelen ,maar dit is niet te vergelijken met wat anderen mensen voelen. Ik heb de diagnose ADHD, maar goed het is maar een stempel tegenenwoordig. Ik gebruik als ik gebruik zo'n 50 mg gram per dag. Ik durf ook niet meer te gaan gebruiken. Waar ik de meeste klachten van heb is pijn aan mijn bovenbeen, dan denk ik hm bloedvat vernauwing? Maar kan slechts naar de huisarts gaan hiervoor. En heb het heel vaak zo koud aan mijn handen maar verder ook niet. Hartslag normaal. Geen verhitte temperatuur. Pff lijkt nu een heel wazig verhaal.... maar ach wellicht is er iemand die serieus erop reageerd.
En ohja, ik heb een tijdje ritalin uitgeprobeerd op adives van arts en adhd coach, maar daar werd ik dus wel echt hyper van. Zo hyper dat ik er meer gestopt ben. Het is toch raar dat ik zo'n andere werking heb op coke en speed?
Annika
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: do okt 24, 2013 9:13 pm

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Hassan » zo dec 01, 2013 5:14 am

Annika schreef:Zoveel gelezen de laatste maanden. Ik denk ook niet dat iemand me echt een antwoord kan geven. Maar vanaf dat ik de eerste keer speed (en ook een paar keer coke) heb gebruikt, ik voel niet het super effect wat veel anderen hebben. Heb iets meer van enerigie, maar heb gewoon honger, kan ook gewoon slapen. Waarom ik het de laatste tijd gebruik, om me iets positiever te voelen en ik krijg dat gevoel ook. Maar dus van meerdere leveranciers geprobeerd, maar ben jaloers dat anderen op een (after) party zo veel extra's geeft. Ben geneiegd om de laatste tijd door de week te gebruiken om iets extra's te voelen ,maar dit is niet te vergelijken met wat anderen mensen voelen. Ik heb de diagnose ADHD, maar goed het is maar een stempel tegenenwoordig. Ik gebruik als ik gebruik zo'n 50 mg gram per dag. Ik durf ook niet meer te gaan gebruiken. Waar ik de meeste klachten van heb is pijn aan mijn bovenbeen, dan denk ik hm bloedvat vernauwing? Maar kan slechts naar de huisarts gaan hiervoor. En heb het heel vaak zo koud aan mijn handen maar verder ook niet. Hartslag normaal. Geen verhitte temperatuur. Pff lijkt nu een heel wazig verhaal.... maar ach wellicht is er iemand die serieus erop reageerd.
En ohja, ik heb een tijdje ritalin uitgeprobeerd op adives van arts en adhd coach, maar daar werd ik dus wel echt hyper van. Zo hyper dat ik er meer gestopt ben. Het is toch raar dat ik zo'n andere werking heb op coke en speed?


nee dat is niet raar. drugs blijven drugs en drugs werken op iedereen anders. probeer aan goede shit te komen en als je al goede shit gebruikt moet je maar eens een pauze inlassen, je gebruikt ook veel te vaak.
Hassan
Offline
 

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Radical » zo dec 01, 2013 7:02 pm

Annika ik adviseer te stoppen aangezien ik een verslaving om de hoek zie komen
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Multitude » zo dec 01, 2013 7:31 pm

Jep, dit gaat de verkeerde kant op vrees ik. Misschien kan je proberen een voorschrift voor dex te krijgen om te kijken of dat voor jou wel helpt, maar zelfmedicatie is not the way to go. Let goed op jezelf :)
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Annika » wo dec 11, 2013 3:06 pm

Zo leek het wel erop he, dat het een verslaving ging lijken. Denk dat ik ook bewust hier op het forum ben gekomen om meer te lezen en inzicht te krijgen. Een wake up call. Heb vanaf die maandag 3 dec niks meer gebruikt. Geen problemen mee en niet veel verschil. Dus erg makkelijk om het dan te laten. Het ligt hier wel nog thuis maar dat is voor een volgend feestje ofzo.
Annika
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: do okt 24, 2013 9:13 pm

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Prototype » wo dec 11, 2013 5:14 pm

Annika schreef:Zo leek het wel erop he, dat het een verslaving ging lijken. Denk dat ik ook bewust hier op het forum ben gekomen om meer te lezen en inzicht te krijgen. Een wake up call. Heb vanaf die maandag 3 dec niks meer gebruikt. Geen problemen mee en niet veel verschil. Dus erg makkelijk om het dan te laten. Het ligt hier wel nog thuis maar dat is voor een volgend feestje ofzo.

Een paar dagen er af blijven is ook niet zo lastig.
Vergis je maar niet, het is verslavender spul dan je denkt :snort:
Maak er maar iets van voor in de weekenden, of beter nog eens in de maand.
Succes met te minderen!
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Klimtox » wo dec 11, 2013 5:29 pm

prototype schreef:Vergis je maar niet, het is verslavender spul dan je denkt :snort:
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Annika » vr dec 27, 2013 3:45 pm

Nog steeds niks gebruikt, zelfs niet op een feestje! Maar wil op een feestje echt nog wel eens gebruiken. Maar voor nu nog steeds niet echt verschil. Alleen lijkt het alsof mijn huid nu pas verstoringen begint te vertonen. Veel last van couperose en roodheid/ puistjes.
Annika
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: do okt 24, 2013 9:13 pm

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Salientje » ma feb 17, 2014 5:31 am

Ik hoop dat jullie allemaal af en toe hou vast hebben aan deze topic.
Het blijft voor mij zelf ook een opgave me niet over te geven aan de pepje iedere ochtend.
Gelukkig ben ik sterk en moet ik iedere ochtend de hond uitlaten dat ritme houd mij voorlopig op het goede pad.
Na 1 weekje gebomt te hebben wist ik weer waarom te veel pep nooit goed is.
The less is best ...

:love:

ik hou van jullie kusje Salina
the gate to heaven is behind this secret door ....
if you can see the door you are blessed, if you can´t see the door

U ARE DOOMED !!
Avatar gebruiker
Salientje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 207
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:21 am
Woonplaats: Gevangenis Dendermonde Belgie

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Sh1zz4h » di feb 18, 2014 9:54 am

Salientje schreef:Ik hoop dat jullie allemaal af en toe hou vast hebben aan deze topic.
Het blijft voor mij zelf ook een opgave me niet over te geven aan de pepje iedere ochtend.
Gelukkig ben ik sterk en moet ik iedere ochtend de hond uitlaten dat ritme houd mij voorlopig op het goede pad.
Na 1 weekje gebomt te hebben wist ik weer waarom te veel pep nooit goed is.
The less is best ...

:love:

ik hou van jullie kusje Salina


Ik ken het gevoel. Volhouden en een vast ritme hebben gedurende de dag en week werkt voor mij prima. :hulde:

En zo nu en dan mag iedereen een pleziertje hebben toch? :grin:
I know my limits, do you?
Avatar gebruiker
Sh1zz4h
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: ma feb 10, 2014 11:38 pm
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Klimtox » di feb 18, 2014 11:28 am

Ik heb eindelijk geen drang meer in pep, dat heeft ook echt 4+ maanden geduurd zeg >.<
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Annika » di feb 18, 2014 11:58 pm

Hier nog steeds niet! Gelukkig!
Annika
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: do okt 24, 2013 9:13 pm

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Perry » wo feb 19, 2014 12:48 am

Snorlax schreef:Ik heb eindelijk geen drang meer in pep, dat heeft ook echt 4+ maanden geduurd zeg >.<

Je bent pas 3 dagen gestopt? :kleuter:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Klimtox » wo feb 19, 2014 5:17 am

JongGeleerd schreef:
Snorlax schreef:Ik heb eindelijk geen drang meer in pep, dat heeft ook echt 4+ maanden geduurd zeg >.<

Je bent pas 3 dagen gestopt? :kleuter:

Nee sinds mijn opname :p
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Perry » wo feb 19, 2014 10:47 am

Dat was 3 dagen terug, nu zelfs 4
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Klimtox » wo feb 19, 2014 11:50 am

JongGeleerd schreef:Dat was 3 dagen terug, nu zelfs 4

Nee, dat was vrijdag 7 feb drol
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Perry » wo feb 19, 2014 12:00 pm

Volgens mij heb je de grip op de realiteit nog niet terug :p
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Het Handboek voor de PEP junk in spé.

Berichtdoor Klimtox » ma feb 24, 2014 12:13 pm

Realiteit is relatief aan de subjectieve beleving die je daar bij heb. Dus wat lul je voor onzin, mijn realiteit is voor mij de simpelweg de realiteit, dat jij daar nou subjectief anders over denkt is simpelweg een kwestie van naïviteit.
<3
Avatar gebruiker
Klimtox
Klimbaus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3661
Geregistreerd: wo jul 31, 2013 3:41 pm

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron