pjenis schreef:Ik zeg ook niet dat mijn vriendengroep volledig gelijk heeft, maar dat is wel de situatie op het moment. Ik kan eerder bij hun aankloppen dat ik GHB ga gebruiken dan dat ik keta ga gebruiken. Daarnaast lijkt GHB me gewoon iets geschikter voor op een feestje dan methoxetamine.
snuifduif schreef:Weet je wat helpt tegen deze situatie? Gewoon wanneer jullie ergens thuis oid drugs gaan gebruiken keta meenemen en daar doen.
Eerst zullen ze je voor gek verklaren maar wanneer ze zien hoe vet jij het hebt wil er vaak toch wel iemand anders ook proberen en dan is het einde zoek
pjenis schreef:Daarnaast heb ik geen drang om ketamine te gebruiken, dus ga ik dat voorlopig ook nog niet doen.
pjenis schreef:Nouja daarnaast is cocaïne veel te duur en verslavend als vervanger. Enige keer dat ik het had gedaan wilde ik nadat het uitwerkte meteen meer, dus dat lijkt me niet verstandig.
pjenis schreef:Ik vond het wel leuk op een feestje, in een aangeschoten toestand zo'n 20 euro opgesnoven. Van ruzie of neuken geen sprake, maar ik vond het wel gewoon heel leuk. Breed rondlopen over het festivalterrein denkend dat je alles bent, niet eens zin in ruzie. Maar gewoon een lekkere ego-boost, heerlijk. Maarja dit duurde misschien maar 45 minuten.
snuifduif schreef:Wacht maar tot je iets tegen komt wat je niet aan staat, wat houd je dan tegen om ruzie te zoeken
snuifduif schreef:pjenis schreef:Ik vond het wel leuk op een feestje, in een aangeschoten toestand zo'n 20 euro opgesnoven. Van ruzie of neuken geen sprake, maar ik vond het wel gewoon heel leuk. Breed rondlopen over het festivalterrein denkend dat je alles bent, niet eens zin in ruzie. Maar gewoon een lekkere ego-boost, heerlijk. Maarja dit duurde misschien maar 45 minuten.
Wacht maar tot je iets tegen komt wat je niet aan staat, wat houd je dan tegen om ruzie te zoeken
snuifduif schreef:pjenis schreef:Ik vond het wel leuk op een feestje, in een aangeschoten toestand zo'n 20 euro opgesnoven. Van ruzie of neuken geen sprake, maar ik vond het wel gewoon heel leuk. Breed rondlopen over het festivalterrein denkend dat je alles bent, niet eens zin in ruzie. Maar gewoon een lekkere ego-boost, heerlijk. Maarja dit duurde misschien maar 45 minuten.
Wacht maar tot je iets tegen komt wat je niet aan staat, wat houd je dan tegen om ruzie te zoeken
pjenis schreef:Vind het wel grappig dat je op df bijna nooit leest over combi's met coke. Vanaf dat moment dat ik een keer coke had gebruikt leek mij het echt spul dat geweldig zou combineren met alles eigenlijk. Een ego-boost bij een tripmiddel lijkt me ook niet echt verkeerd. Of om maar eens gezond te doen i.c.m MDMA.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
pjenis schreef:Pep overheerst ook, zelfs over coke als ik me niet vergis. Maar toch wordt dat gecombineerd met vrijwel alles.
SergioAlejandro schreef: Ik vind dat coke alles eigenlijk na beneden haalt.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten