Lsdaydreamer schreef:Wauw Perry, ge weet ook wel hoe je de sfeer erin moet brengen
Technicalx schreef:Hallo,
Ik heb afgelopen avond 4,5 lijntje pep gesnoven en heb nog nooit gebruikt.
Het was pep van 84% en ik heb vannacht maar 3 uur geslapen en voel nog steeds de pep.
Hoelang blijft het werken?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Een hoge dosering van vitamine C schrijnt ook de werking van speed tegen te gaan, en het is nog gezond ook
Poseidon schreef:Amvitamientje schreef:Een hoge dosering van vitamine C schrijnt ook de werking van speed tegen te gaan, en het is nog gezond ook
Wat is deze? Een schrijnend voorbeeld van bullshit. Nu we het toch over schijt hebben: van hoge concentraties vitamine C moet je non stop poepen.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Veel vitamine c zou hersenschade voorkomen of verminderen bij het gebruik van mdma. Ooit wel eens artikelen over voorbij zien komen hier volgens mij.
Of het voor pep hetzelfde doet weet ik niet. Ik weet niet of de schade uit een zelfde soort mechanisme ontstaat, door oxidatie van het een of ander dat dingen stuk maakt waar dan anti-oxidanten zoals vitamine c tegen helpen.
Lijkt me vrij sterk dat het de werking van mdma danwel amfetamine zou kunnen verminderen of teniet doen, tenzij de werking juist gebaseerd zou zijn op het slopen van je hersenen door middel van oxidatie van het een of ander.
Perry schreef:Partypipo schreef:Veel vitamine c zou hersenschade voorkomen of verminderen bij het gebruik van mdma. Ooit wel eens artikelen over voorbij zien komen hier volgens mij.
Of het voor pep hetzelfde doet weet ik niet. Ik weet niet of de schade uit een zelfde soort mechanisme ontstaat, door oxidatie van het een of ander dat dingen stuk maakt waar dan anti-oxidanten zoals vitamine c tegen helpen.
Lijkt me vrij sterk dat het de werking van mdma danwel amfetamine zou kunnen verminderen of teniet doen, tenzij de werking juist gebaseerd zou zijn op het slopen van je hersenen door middel van oxidatie van het een of ander.
Je bedoelt door het reduceren van de schade door vrije radicalen zeker? Daar staat me namelijk een post vaag van bij. In dat geval is het niet enkel bij MDMA, maar zelfs al zonder drugs in je lichaam. Vrije radicalen zijn er altijd, maar bij neurotoxische drugs komen ze veel frequenter voor.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten