Ik ben recent begonnen met speed, eerst een paar keer recreatief gebruik en nu tijdens de examens in kleine dosissen gebruiken omdat het me enorm helpt met concentreren. Ik krijg vaak echt niets gedaan en stel dingen vaak uit, dit komt ook deels doordat ik vrij veel joints rook en ja, daar ben ik wat "verslaafd" aan... toch zeker de tabak (rook geen sigaretten)
MAAR, let op!
Toen ik hier de eerste keer mee begon was het nog steeds wat zoeken naar de juiste hoeveelheid en geloof mij, het helpt je niet meer als je te veel neemt (en als gevolg niet kan slapen s nachts)
Je hebt controle nodig om je in te houden en je moet je echt aan je boeken zetten anders loopt het verkeerd
Mijn raad is: als je het echt niet meer ziet zitten nuchter alles gedaan te krijgen kan je het gebruiken maar neem telkens zeer kleine hoeveelheden, als je je gemotiveerd/geconcentreerd voelt dan heb je genoeg en neem dan pas bij als het nodig is.
Zorg ook dat je GEEN maaltijden overslaat en niet meer te laat op de avond gebruiken (toch wel 4 a 6u voor je naar bed wil gaan NIETS meer)
Voor ik ga slapen rook ik ook nog een goeie joint en dan lukt het wel bij mij, volgende dag heb ik ook geen kater op deze manier (hangt ook van lage dosissen af denk ik)
Ik raad niemand aan dit te doen, voor mij helpt het maar wat dat bij jou geeft dat zul je zelf moeten ondervinden!
Of ik verslaafd ga worden op deze manier kan ik nog niet zeggen, maar heb het gevoel dat ik het gecontroleerd en "veilig" gebruik zonder mijn hele lichaam te verneuken.
(en ja, als ik helemaal met wiet zou stoppen dan zou school waarschijnlijk ook al een pak makkelijker gaan maar daar gaat het hier niet over)
Grtz, WaKKi