Aalpoepert schreef:Of op je werk, als je moet balansen.
Zolang je het niet gaat gebruiken als je een vergadering gaat leiden of een presentatie moet houden. Ik zweer je dat merken ze hoor.
Jules schreef:Laat nu de zeikerts maar weer komen dat het niet verantwoordelijk is om het zo te gebruiken,
Jules schreef:je moet er namelijk veel op drinken en dansen.
Jules schreef:Define: recreatief
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Nathaniel schreef:En hoeveel "taken" moet jij "leuk" maken per.....week?
DroeftoeterDreuge schreef:Ik doe het liever niet tijdens lessen enzo, omdat ik toch altijd het idee heb dat het aan me te merken is, waardoor ik me een beetje ongemakkelijk ga voelen. Maar het is zeker goed voor tijdens het werken aan een project
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef: Leren op pep is een trouwens een ramp.
DroeftoeterDreuge schreef:Onder invloed van speed lessen volgen vind ik juist kut.. Ik wil dan zo snel mogelijk het lokaal uit en wat gaan doen. Het laatste wat ik dan wil is stil zitten, stil zijn en luisteren.
Jules schreef:duplicity schreef: Leren op pep is een trouwens een ramp.
Als men van fouten leert... en een ramp eigenlijk gewoon een hele grote fout is.
DroeftoeterDreuge schreef:Onder invloed van speed lessen volgen vind ik juist kut.. Ik wil dan zo snel mogelijk het lokaal uit en wat gaan doen. Het laatste wat ik dan wil is stil zitten, stil zijn en luisteren.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Leren op pep is een trouwens een ramp.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:duplicity schreef:Leren op pep is een trouwens een ramp.
I beg to differ
Elk examen dat ik tot nu toe op een nacht geleerd heb op pep, ben ik voor geslaagd. Op een 45% voor Frans na, maar dat is zo goed als geslaagd en was na 4 jaar geen Frans gehad te hebben
Zal waarschijnlijk wel meer aan mij liggen. Ik ben nogal goed in grote stukken leerstof snappen/leren op een nacht en pep helpt daar zeker bij.
Immo schreef:Deed het op school en werk wel eens, in mijn ogen is het enige dat er veranderd dat alles ineens leuk is en je 100 keer zoveel gemotiveerd bent om het maximale eruit te halen. Zolang je het af en toe doet zie ik er niet echt wat het probleem is.
Flameon schreef:Ik zeg dat het niet kan, maar dan gebruik je drugs niet meer voor de ontspanning en dan ben je mijn inziens fout bezig
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten