Petrovic schreef:Vandaag 20mg genomen. Flink wat voor mijn scriptie kunnen schrijven. Ik gabruik het nu alleen soms tijdens deadlines.
Sublimo schreef:Petrovic schreef:Vandaag 20mg genomen. Flink wat voor mijn scriptie kunnen schrijven. Ik gabruik het nu alleen soms tijdens deadlines.
Heb je het ook daadwerkelijk nodig of is het gewoon makkelijker ?
Petrovic schreef:Het is wel pittige materie, er moet veel gebeuren in een korte tijd. Dan is het wel makkelijk.
pitje-hosselaar schreef:Ik heb meerdere malen speed gepakt voor school om die fietsrit van 9+ km wat minder saai te maken,
maar ook vaak genoeg op school in de wc's.
gewoon een fatsoenlijke hoeveelheid pakken (afhangend van je tolerantie) en een paar lesuren later evenveel bijpakken, is tot dusver nog nooit een probleem voor me geweest.
Wordt het dat wel dan vliegt het spul ook gelijk de deur uit. Tis allemaal leuk en aardig dat drugsgebruik maar ik zeg al vanaf de eerste keer dat ik een joint rookte, dat zodra drugs mijn school, relatie of sociaal contact belemmerd, het meteen de deur uit gaat. En ik sta daar nog steeds volledig achter.
P.s. nog een tip voor de sporters onder ons, als je flink veel pakt voor een wedstrijd zul je een stuk beter presteren. Ik moet wel zeggen dat het lijkt alsof zodra je te weinig pakt voor een wedstrijd je alleen maar een slechtere conditie hebt en een stuk meer zweet. Dit is uit eigen ervaring en kan natuurlijk verschillen per persoon
pitje-hosselaar schreef:zever
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
1percent schreef:Elfquest schreef:Flameon schreef:Ik zeg dat het niet kan, maar dan gebruik je drugs niet meer voor de ontspanning en dan ben je mijn inziens fout bezig
Dan mag je ook geen kopje koffie meer nemen voor je naar je werk gaat, om helder en alert te worden. Dat is ook een middel dat je helpt en dus ben je dan ook fout bezig..
beide is misschien fout, echter is het drinken van een kopje koffie wel iets compleet anders dan een dosis amfetamine.
Sublimo schreef:pitje-hosselaar schreef:Ik heb meerdere malen speed gepakt voor school om die fietsrit van 9+ km wat minder saai te maken,
Inspanning tijdens amfetamine gebruik is zeer slecht.maar ook vaak genoeg op school in de wc's.
Viespeukje.gewoon een fatsoenlijke hoeveelheid pakken (afhangend van je tolerantie) en een paar lesuren later evenveel bijpakken, is tot dusver nog nooit een probleem voor me geweest.
Hoelang doe je dit al ?Wordt het dat wel dan vliegt het spul ook gelijk de deur uit. Tis allemaal leuk en aardig dat drugsgebruik maar ik zeg al vanaf de eerste keer dat ik een joint rookte, dat zodra drugs mijn school, relatie of sociaal contact belemmerd, het meteen de deur uit gaat. En ik sta daar nog steeds volledig achter.
En dat doet het nog steeds niet ?P.s. nog een tip voor de sporters onder ons, als je flink veel pakt voor een wedstrijd zul je een stuk beter presteren. Ik moet wel zeggen dat het lijkt alsof zodra je te weinig pakt voor een wedstrijd je alleen maar een slechtere conditie hebt en een stuk meer zweet. Dit is uit eigen ervaring en kan natuurlijk verschillen per persoon
Dit is dus ZEER slecht, gebruik amfetamine nooit in combinatie met heftige inspanning !
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:What the fuck, probeer je op EI te lijken of zo?
Tripper schreef:Het probleem is dat je het misschien vaker gaat doen, verslaving ligt op de loer. Als je verstandig genoeg bent om eens in de week te doen of minder, of een paar dagen achter elkaar eens in het jaar tijdens drukke periode op school, zeg ik ja, moet kunnen.
MDMC schreef:Het moment is perfect, als jij denkt, dat deze perfect is.
triptune schreef:Lekker goedkoop, ja, maar best vermoeiend daarna.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:triptune schreef:Lekker goedkoop, ja, maar best vermoeiend daarna.
De truc is dan om bij te nemen.
MDMC schreef:Ja.
MDMC schreef:Kan makkelijk, probeer maar eens, dan zie je dat ik gelijk heb.
MDMC schreef:Of je het gaat proberen is het volgende, maar ik heb wel gelijk JA.
MDMC schreef:Misschien zou je eens moet beginnen met niet gelijk een hele lijn te . Afwegen moet geen luxe zijn, een lage dosering is de oplossing.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten