Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.
ma apr 11, 2011 11:56 pm
De eeuwige discussie!
Ik vind het prima, zeker tijdens bepaalde periodes dat je veel projecten/schrijfwerk moet inleveren.
Projecten die normaal super saai zijn, worden ineens leuk, kwalitatief beter en zijn lekker snel klaar.
Ik heb het nooit tijdens het leren geprobeerd, dat resulteert toch alleen maar in aftrekken denk ik, maar mijn hoogste cijfer is voorlopig gescoord op een toets die ik aan de pep gemaakt had.
Laat nu de zeikerts maar weer komen dat het niet verantwoordelijk is om het zo te gebruiken, je moet er namelijk veel op drinken en dansen.
ma apr 11, 2011 11:59 pm
Of op je werk, als je moet balansen.
Zolang je het niet gaat gebruiken als je een vergadering gaat leiden of een presentatie moet houden. Ik zweer je dat merken ze hoor.
di apr 12, 2011 12:00 am
Aalpoepert schreef:Of op je werk, als je moet balansen.
Zolang je het niet gaat gebruiken als je een vergadering gaat leiden of een presentatie moet houden. Ik zweer je dat merken ze hoor.
Had ik anders geen problemen mee hoor.
di apr 12, 2011 12:08 am
Jules schreef:Laat nu de zeikerts maar weer komen dat het niet verantwoordelijk is om het zo te gebruiken,
Ik denk dat het best verantwoordelijk gedaan kan worden
Jules schreef:je moet er namelijk veel op drinken en dansen.

Dus jij doet niet aan recreatief pep gebruik?
Nogmaals ik weet dat het prima mogelijk is, maar ik vind het maar een gevaarlijk spel (kinders

).
di apr 12, 2011 12:19 am
Define: recreatief
di apr 12, 2011 12:20 am
Jules schreef:Define: recreatief
Gebruikt voor recreatiedoeleinden, niet om te presteren.
di apr 12, 2011 12:22 am
Ik kan niet ontkennen dat ik er niet beter door presteer, maar mijn voornaamste reden om pep te gebruiken op school is om saaie dingen leuk te maken. Dat vind ik toch behoorlijk recreatief.
di apr 12, 2011 12:31 am
En hoeveel "taken" moet jij "leuk" maken per.....week?
di apr 12, 2011 12:34 am
Ik doe het liever niet tijdens lessen enzo, omdat ik toch altijd het idee heb dat het aan me te merken is, waardoor ik me een beetje ongemakkelijk ga voelen. Maar het is zeker goed voor tijdens het werken aan een project
di apr 12, 2011 12:48 am
Nathaniel schreef:En hoeveel "taken" moet jij "leuk" maken per.....week?
Ik moet natuurlijk niets. Deze week doe ik het en de afgelopen keer is denk ik 3-4 maanden geleden, alleen was dat omdat ik een toets vrijdag ochtend had en dat weekend sowieso ging door knallen

DroeftoeterDreuge schreef:Ik doe het liever niet tijdens lessen enzo, omdat ik toch altijd het idee heb dat het aan me te merken is, waardoor ik me een beetje ongemakkelijk ga voelen. Maar het is zeker goed voor tijdens het werken aan een project

Het eerste dat ik vandaag kreeg te horen was dat ik zo rustig was.

Ik had dan ook maar iets van 20-30mg genomen denk ik, later nog iets bij gepakt. Pas toen we het over een onderwerp hadden dat ik vet vond lulde ik de oren van iedereen zijn kop
di apr 12, 2011 12:49 am
Lessen volgen en taken maken is inderdaad wonderbaarlijk op pep. De tijd vliegt, alles wordt interessant en je hebt ongeziene motivatie. En dat maakt het tricky.. want naar school moet je elke dag en na school komt weekend en...
Laat je alsjeblieft niet vangen. Leren op pep is een trouwens een ramp.
di apr 12, 2011 12:52 am
duplicity schreef: Leren op pep is een trouwens een ramp.
Als men van fouten leert... en een ramp eigenlijk gewoon een hele grote fout is.
di apr 12, 2011 12:53 am
Onder invloed van speed lessen volgen vind ik juist kut.. Ik wil dan zo snel mogelijk het lokaal uit en wat gaan doen. Het laatste wat ik dan wil is stil zitten, stil zijn en luisteren.
di apr 12, 2011 12:54 am
DroeftoeterDreuge schreef:Onder invloed van speed lessen volgen vind ik juist kut.. Ik wil dan zo snel mogelijk het lokaal uit en wat gaan doen. Het laatste wat ik dan wil is stil zitten, stil zijn en luisteren.
Extra scherpe vragen stellen waar leraren ook geen antwoord op kunnen verzinnen.
di apr 12, 2011 12:55 am
Dat bedoelde ik dus met mijn vorige post: ik zit er niet echt op te wachten om op dat moment alle aandacht in de klas te krijgen
di apr 12, 2011 1:02 am
Krijg ik sowieso wel
di apr 12, 2011 1:12 am
Jules schreef:duplicity schreef: Leren op pep is een trouwens een ramp.
Als men van fouten leert... en een ramp eigenlijk gewoon een hele grote fout is.

Je kan het altijd eens proberen ! Maar ik werd er botergeil van.. en dat werd ik van studeren alleen al

En eigenlijk ben ik altijd geil, ik ben gewoon geil geboren. GEIL zeg ik!
DroeftoeterDreuge schreef:Onder invloed van speed lessen volgen vind ik juist kut.. Ik wil dan zo snel mogelijk het lokaal uit en wat gaan doen. Het laatste wat ik dan wil is stil zitten, stil zijn en luisteren.
Hangt natuurlijk van het onderwijs af. Middelbaar lijkt me dat inderdaad niet alles maar unief/hoge school in een aula valt best mee, toch?
Mijn nota's waren altijd tiptop in orde

Typen als een gek op die laptop !
di apr 12, 2011 8:55 am
duplicity schreef:Leren op pep is een trouwens een ramp.
I beg to differ

Elk examen dat ik tot nu toe op een nacht geleerd heb op pep, ben ik voor geslaagd. Op een 45% voor Frans na, maar dat is zo goed als geslaagd en was na 4 jaar geen Frans gehad te hebben

Zal waarschijnlijk wel meer aan mij liggen. Ik ben nogal goed in grote stukken leerstof snappen/leren op een nacht en pep helpt daar zeker bij.
di apr 12, 2011 3:36 pm
Ivo schreef:duplicity schreef:Leren op pep is een trouwens een ramp.
I beg to differ

Elk examen dat ik tot nu toe op een nacht geleerd heb op pep, ben ik voor geslaagd. Op een 45% voor Frans na, maar dat is zo goed als geslaagd en was na 4 jaar geen Frans gehad te hebben

Zal waarschijnlijk wel meer aan mij liggen. Ik ben nogal goed in grote stukken leerstof snappen/leren op een nacht en pep helpt daar zeker bij.
Das wel nice !
Achja, het zal bij iedereen wel anders zijn hé, zoals dat met alles is. Niemand is hetzelfde.
Het zal grotendeels te maken hebben met de fase waarin je zit ?
di apr 12, 2011 4:38 pm
Deed het op school en werk wel eens, in mijn ogen is het enige dat er veranderd dat alles ineens leuk is en je 100 keer zoveel gemotiveerd bent om het maximale eruit te halen. Zolang je het af en toe doet zie ik er niet echt wat het probleem is.
di apr 12, 2011 4:53 pm
Immo schreef:Deed het op school en werk wel eens, in mijn ogen is het enige dat er veranderd dat alles ineens leuk is en je 100 keer zoveel gemotiveerd bent om het maximale eruit te halen. Zolang je het af en toe doet zie ik er niet echt wat het probleem is.
Is ook helemaal niets mis mee om het af en toe te doen hoor. Alleen wordt het dan verleidelijk om het meer en meer te gebruiken.
di apr 12, 2011 5:05 pm
Vroeger veel gedaan. Nu niet meer. Waarom? Met zoals ik nu plan is de behoefte er niet meer naar. Stel ik verneuk het eens voor mezelf; dan wil ik best wel eens wat nemen voor een paar dagen studie. Maar liever niet.
di apr 12, 2011 6:24 pm
Ik zou het eigenlijk alleen doen als flameon erbij was, om hem te pesten.
di apr 12, 2011 6:27 pm
Speed heb ik in totaal 2 keer op school gebruikt, vind het echt super om erop te werken, maar ik moet dat gewoon niet doen. Krijgen we dezelfde taferelen als met mephedrone, maar dan erger!
di apr 12, 2011 10:12 pm
als je moet n voor toetsen en je kan niet slapen. kan je me niet vertellen dat je de toets de dag erna beter maakt
wo apr 13, 2011 12:13 am
Ik zeg dat het niet kan, maar dan gebruik je drugs niet meer voor de ontspanning en dan ben je mijn inziens fout bezig
wo apr 13, 2011 12:28 am
Flameon schreef:Ik zeg dat het niet kan, maar dan gebruik je drugs niet meer voor de ontspanning en dan ben je mijn inziens fout bezig
Ik kan me geen betere manier verzinnen om te ontspannen hoor. En mijn productiviteit gaat nog omhoog ook!
wo apr 13, 2011 12:30 am
Is het positieve productiviteit?
wo apr 13, 2011 12:34 am
Ik vind het een beetje een vreemde term, maar ik denk dat ik je begrijp. Positieve productiviteit dus. (werk sneller en beter afmaken)
wo apr 13, 2011 12:40 am
Dan is het toch goed. Al vind ik het niet professioneel om opdrachten etc op pep te maken
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.