barosman schreef:ik moet onderhand toch wel toegeven dat de ketamine mij mer gebruikt dan ik de ketamine
Dat is aan je posts zéér duidelijk te merken...
Ik raad je dringend aan om echt ff heel serieus te reflecteren over je gebruik en de schade die je toch echt aan je blaas aan het doen bent. Nu herstelt het nog maar wat je nu hebt zijn verwondingen in de blaaswand, als je dat vaak genoeg kort achter elkaar hebt krijg je litteken vorming en daarna cystes en uiteindelijk zal je blaas capaciteit zó verkleinen dat er operatief een nieuwe blaas aangemaakt moet worden. Je hebt maar één van al je organen en ze moeten je hele leven mee, laat het alsjeblieft niet zo ver komen en
minder drastisch voor het te laat is.
Kan je het echt niet misschien bij vrienden oid in een kluisje laten bewaren en die vrienden de sleutel laten bewaren zodat iemand anders je kan helpen er een beetje vanaf te blijven?
Ik heb namelijk sterk het idee dat het je
nu op eigen kracht onmogelijk gaat lukken want ik ben zeer bekend met de verslavende kant van keta; ik ben er zelf nu volgens mij eindelijk echt overheen (niet gestopt, maar gewoon eindelijk
flink geminderd) maar als ik terug kijk op bv afgelopen lente dan had ik ook onmógelijk mezelf kunnen beheersen met een goeie stash keta. Het is echt wel mogelijk om op eigen kracht te minderen want het lukt mij nu ook terwijl het een maand geleden eigenlijk op zen ergst was met verslaving (regelmatig k-cramps, meerdere grammen per dag nemen, soms twee weken achter elkaar van opstaan tot in slaapvallen zonder pauzes) en nu voel ik me hoe ik er over denk meer zoals de eerste maanden van men leven dat ik de stof kende en ik voel me zo veel vrijer en fijner.
Hoe dan ook voordat je al je gedachtes er over geheel hebt omgegooid zal je echt niet zelf van je stash af kunnen blijven dus zorg dat mensen je er bij kunnen helpen zodat je in íeder geval je lichaam spaart.