barosman schreef:@verliefd0123 als jij een lekkere milf bent wil ik jou ook wel nemen hoor naast mijn lijn keta
Poseidon schreef:Verdomme, Asterix is hooked on keta![]()
FrozenToast schreef:Poseidon schreef:Verdomme, Asterix is hooked on keta![]()
Misschien lijkt zij wel op Obelix, zou een goede match zijn
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Davinci schreef:Ik zie echt een enorme verspilling van duur poeder
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
barosman schreef:ik ook best best antwoord heb gegeven op de vragen met de vorige post.
barosman schreef:de verslaving is nu ook aan zijn einde gekomen want ben niet van plan om nog een nieuwe zak te halen
barosman schreef:als het echt verslaving was had ik nu wek weer een nieuwe gehaald het was gewoon even uitbundig gebruik
barosman schreef:erg zin in meer maar het is nu afgelopen met de pret en verveel me dus ook behoorlijk
Keer terug naar Verslaving - Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten