Saikedellik schreef:Oh maar ik bedoelde juist dat het stoer en goed is van mezelf als ik er lang over doe, dus jullie moeten dan zeggen "max een maand" en dan gaan we daar geld op zetten enzo.
Saikedellik schreef:Chillmomenten, combinatie met tripmiddelen, misschien nog een keertje k-holen... Feestjes iig niet, maar wel zo nu en dan thuis.
Dreuge schreef::)
Saikedellik schreef:Moe dit topic nu niet in het subforum van verslaving: dissiciatieven?
FrozenToast schreef:Mensen snuiven hier kilo's weg en ik kan er niet eens aan komen
Davinci schreef:@FrozenToast subtiliteit = -10000000, een ban hoort wel op zn plaats als ik dictator zou zijn
Het moraal van dit topic is dat niemand een zak keta gecontroleerd kan gebruiken.
Biochemisch lijkt het ook logisch waarom het binge and abuse-gedrag stimuleert.
Jamess schreef:Hoe is het met onze barosman dan?
Hoop dat zijn nieren nog leven.
barosman schreef: en straks in nederland genoeg geld voor een mooie oldtimer saab een rijbewijs en een zak keta en paddo's.
Petrovic schreef:barosman schreef: en straks in nederland genoeg geld voor een mooie oldtimer saab een rijbewijs en een zak keta en paddo's.
Oh my, dit gaat sowieso een krantenkop worden.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Keer terug naar Verslaving - Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast