Ik geloof helaas best dat dit geen getroll is :\ (ken wat serieuze keta junks enzo en heb zelf in het afgelopen jaar ook wel erg dissociatieve periodes gehad...)
Aantal tips voor als je door compulsief en bingy gebruik en tolerantie toch zulke hoeveelheden weg snuift want het enige wat écht helpt is mate houden, echt niet meer dan één avond in de twee weken lijkt me een veilige grens, maar goed je hebt die zak al en ik weet hoe ik zelf ben met een lekkere voorraad keta dus kom ik maar ff met ''harm reduction'' tips voor als je tóch al te veel doet en daar geen controle over kán houden:
Grapefruit en grapefruitsap remt een lever enzym dat ketamine afbreekt; als je hier veel van consumeert gaat de tolerantie wat omlaag.
Verder goed crushen, dan neemt je neus het toch net iets beter op, mocht je het hebben: lachgas patronen als een deegroller erover heen maakt er echt een soort poedersuiker van, dan heb je ook net iets minder nodig.
Verder: drink veel water, de metabolieten van ketamine zijn, zoals je eerder al hebt gemerkt aan je posts te lezen, ongelofelijk naar op de blaas en als je genoeg drinkt spoelt de boel beter door en kom je beter weg met idiote hoeveelheden dan wanneer je dat vergeet.
Caffeine is irriterend voor de blaas dus mocht je al ongemak hebben bij het plassen, al is het maar een klein beetje, vermijd dan drinken met caffeine of met veel koolzuur en drink vooral water, hou gewoon altijd een glas water bij de hand en vul het regelmatig bij dat kan letterlijk al het verschil maken. (ik heb zelf ondanks een behoorlijk extreme ketamine periode de afgelopen maanden nooit last gehad van mijn blaas omdat ik altijd heel veel water drink maar toen ik een keer één nacht lsd en speed deed en een paar gram ketamine en de hele nacht vergat water te drinken was het direct mis; precies de vaker genoemde symptomen: gevoel van glasscherven in de blaas, constante pijn, beetje het gevoel dat je prikkeldraad plast in plaats van vocht, constante druk, zeer verkleinde blaas capaciteit; erg onprettig maar het was bij mij in 3-4 dagen weer helemaal goed na het drinken van heel veel water terwijl ik de maanden daarna niet echt geminderd was qua ketamine, nooit meer last van gehad, dus: water! Vergeet het niet.
Dan; ik weet niet of je ooit k-cramps hebt gehad (héle extreme pijn beetje boven in de romp, beetje in het midden/rechts hoog, zéér extreme pijn), ik zou dénken van wel met zulke hoeveelheden
(edit: net ff hele topic gelezen en zo te zien heb je ze inderdaad al gehad, leek me ook wel...):
- Die pijn wordt veroorzaakt door een verwijding van de galbuizen naast de galblaas; schijnbaar zitten daar wat receptoren voor ketamine, de pijn komt vooral voor als je tijdens of vlak na een heftige binge heel vet eet, bv vette vis ofzo dus al te vet eten in de weekend binges vermijden kan zeker geen kwaad.
- Mocht je het inmiddels hebben; om een of andere vage rede helpen MSM (voedingssupplement) en sodium bicarbonaat. Mogelijk speelt de hoge zuurtegraad van ketamine ook mee en sodium bicarbonaat, geloof dat men het ook bakpoeder noemt, is licht basisch en compenseert daar een beetje voor, verder ook niet al te zuur eten of drinken dat komt de pijn namelijk ook niet ten goede.
- Als k-cramps eenmaal begonnen zijn gaan ze pas wel als je een paar dagen weinig of geen keta doet (wat lastig kan zijn gezien het enige wat sterk genoeg is om die pijn te verdoven meer keta is..), als je zodra de pijn weg is weer begint komen ze in de regel NIET terug, maar je moet wel eerst zorgen dat ze helemaal weg zijn.
- Ibuprofen met paracetamol tegelijk is rédelijk efficient voor over the counter pijnstillers, het valt in ieder geval dragelijk te maken op die manier, zolang k-cramps aanwezig zijn is zeer vet eten blijven vermijden een aanrader want als het bijna weg is en je eet een bord vet avond eten kan het gewoon weer terug komen. Brood en groente enzo zijn geen probleem en goed voor jezelf zorgen is handig.
- K-cramps zijn trouwens geen schade maar zodanig vreselijk dat je ze niet mee wil maken, komen enkel voor bij echt meerdere grammen op een dag meerdere dagen achtereen, als je ze nooit meer mee wil maken blijf daar dan heel ruim onder. Mocht het per ongeluk toch zo'n binge worden let dan op wat je eet.
- Benzo's helpen een kléin beetje door de spierontspannende werking, maar als je nog nooit benzo's hebt gedaan raad ik liever geen benzo's aan

Kan zo ff snel na 26 uur wakker te zijn (en dex-crash, dus lekker adhd-ig in men typen, onoverzichtelijke lange posts al gevolg) niet echt veel meer bedenken maar kernworden: water, vet vermijden in heftige binges, meer water, geen koffie, genoeg water.. ja water. Drink water.
Stash je voorraad ergens anders waar je er niet bij kan en kijk als het even kan of je tussen je keta dagen écht een paar weken pauze kan laten, dat scheelt héél veel voor de tolerantie en als je NIET op grammen per dag zit maar minder gebruikt dan is al deze zooi niet van toepassing want al deze dingen komen pas voor bij heel extreem gebruik, en dat komt pas bij hoge tolerantie en die krijg je pas als je echt dagen achtereen door blijft gaan. Kan een kluis bij vrienden waar iemand anders de sleutel van heeft ofzo geen optie zijn?
Nog ff als extra waarschuwing: Ik ken ook een gast, maatje van me, die in het ziekenhuis heeft gelegen voor blaas problemen, meerdere operaties en shit dat kan dus ook nog gebeuren, pas echt op met zulke hoeveelheden; dat het nu nog herstelt betekent niet dat het dat altijd blijft doen, elke keer als je na een binge helemaal herstelt bent heb je ook gewoon geluk gehad, blijf het geluk niet tarten.
(met mij en keta gaat het de laatste weken trouwens eindelijk weer erg goed; laatste dosis had ik vrijdag ochtend vroeg op een festival en sindsdien heb ik wél een beetje in mijn bezit maar nog helemaal geen neiging gehad om het te nemen, voor het eerst in een jaar ofzo dat ik keta kan laten liggen

Heb namelijk sinds mei 2011 meer dagen wel dan geen keta gedaan maar dat is nu een afgesloten fase; ik zal zeker men hele leven af en toe keta blijven doen maar gewoon zoals normale mensen af en toe een avondje

)
Dit post ik er vooral ff achteraan om aan te geven dat het nooit te laat is om te minderen, dat het prima kan ook al heb je het ooit zo misbruikt; je moet het alleen echt willen en stil staan bij dat wat je doet gewoon echt niet meer gezond is en dat terwijl keta bij
gematigd gebruik een hele boeiende en veilige stof kan zijn)
(haha als ik nog mod was had ik deze naar het keta forum gegooid; als een van de andere mods dit ziet, staat ie daar misschien niet misschien beter

?)