Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Gestopt met roken

Wil je iets kwijt over je verslaving, heb je een vriend die te veel neemt, of zoek je steun bij het stoppen?
Alles wat met verslavingen te maken heeft hoort hier, of het nu drugs-gerelateerd is of niet.

Re: Gestopt met roken

Berichtdoor Tripper » ma sep 05, 2011 10:27 pm

Jaaaaaaa, het lukt me goed! Ik ben met gemak al 4,5 week gestopt met roken.
DMT
Avatar gebruiker
Tripper
(ʘ_ʘ)
Donateur
Offline
 
Posts: 877
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:43 pm
Woonplaats: Utrecht

Re: Gestopt met roken

Berichtdoor Tomaat » ma sep 05, 2011 10:30 pm

Ik rook (na een tijdje terug veel gerookt te hebben, vakantie enzo) vanaf nu alleen terug in het weekend, bij een pot bier enzo... Geen enkel probleem mee, in tegendeel.
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Gestopt met roken

Berichtdoor edblok2 » di sep 06, 2011 9:56 am

Tomaat schreef:Ik rook (na een tijdje terug veel gerookt te hebben, vakantie enzo) vanaf nu alleen terug in het weekend, bij een pot bier enzo... Geen enkel probleem mee, in tegendeel.


Kijk, DAT kan ik dus weer niet. :| Is ook niet zo slim trouwens, maargoed, dat snap je wel.
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: Gestopt met roken

Berichtdoor Tomaat » di sep 06, 2011 10:48 am

edblok2 schreef:
Tomaat schreef:Ik rook (na een tijdje terug veel gerookt te hebben, vakantie enzo) vanaf nu alleen terug in het weekend, bij een pot bier enzo... Geen enkel probleem mee, in tegendeel.


Kijk, DAT kan ik dus weer niet. :| Is ook niet zo slim trouwens, maargoed, dat snap je wel.


En waarom is dat niet zo slim? Ik ben nu 19, ik rook van mijn 13 jaar, met een piek rond mijn 15-16 van een half pakje tot een volledige per dag. Ik koop altijd grote pakken. Nu doe ik met max 1,5 pak een volledige week (soms zelfs minders dan 1 pak), enkel en alleen van in het weekend (buiten blowen in de week). Ik vind van mezelf dat ik aardig goed bezig ben, en op die manier kan ik roken met smaak, maar blijft het toch binnen de perken...
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Gestopt met roken

Berichtdoor Huggybear²³ » di sep 06, 2011 12:05 pm

Ben gestopt sinds zondag 14 augustus en had daarvoor ook al een week niet gerookt. Gaat wel lekker nu, al blow ik nog wel :roll2: maar daar komt binnenkort GROTE mindering in :)
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm

Re: Gestopt met roken

Berichtdoor Lateralus » wo sep 07, 2011 8:50 am

Vandaag ga ik stoppen! Heb in het verleden al eens 3 maanden de nicotine kunnen afzweren maar dit keer gaat het me gewoon wel lukken.
Spiraling up through the crack in the sky ... Leaving material world behind
Avatar gebruiker
Lateralus
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 97
Geregistreerd: do maart 24, 2011 4:11 pm
Woonplaats: België

Re: Gestopt met roken

Berichtdoor edblok2 » wo sep 07, 2011 9:45 am

day 4. Eitje. 8-)
edblok2
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 234
Geregistreerd: vr jun 24, 2011 10:15 am

Re: Gestopt met roken

Berichtdoor Azgaza » do sep 08, 2011 8:46 pm

Bijna 48 uur geleden had ik men laatste pakje shag leeg en ik ga nooit meer een nieuwe kopen. Ben alvast gestopt met de shag omdat ik drastisch wil minderen met blowen, ik wil van dagelijks naar misschien een jointje per maand of wat gaan en die joints wil ik puur roken, nooit meer met shag of wat.

Mijn laatste hasj, die ik de afgelopen 2 dagen puur rookte in een pijpje is inmiddels ook op en daar ga ik ook voorlopig geen nieuwe meer van kopen al wou ik met de hasj toch rustiger afbouwen om slaap problemen een beetje binnen te perken te houden (ik heb aan eerdere pauzes van blowen ondervonden hoe irritant niet kunnen slapen is en ik hoop dat met rustig afbouwen dat minder extreem uit te laten vallen).

Dit is dus eerder een stop met blowen maar ik heb vandaag men laatste hasj nog gerookt, en ik acht de kans groot dat ik voor zaterdag toch nog een paar gram hasj en een pakje greengo haal zodat ik shag-loze jointjes kan roken op het feestje waar ik heen ga, maar tabak komt er nooit meer in, als mensen me joints aanbieden met tabak er in ga ik die lekker ook weigeren :) Geen shag meer voor mij.

Heb nog geen nadelen ondervonden behalve wat rusteloosheid en een vaag beklemmend gevoel, de blijheid dat ik geen nicotine meer binnen ga krijgen overheerst dik over dat onrustige gevoel dat binnen een dag of wat toch vanzelf weg gaat :) Ik ben blij om geen shag meer te roken. Fuck tabak. :D

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Gestopt met roken

Berichtdoor Aaltje » do sep 08, 2011 9:13 pm

Azgaza schreef:Bijna 48 uur geleden had ik men laatste pakje shag leeg en ik ga nooit meer een nieuwe kopen. Ben alvast gestopt met de shag omdat ik drastisch wil minderen met blowen, ik wil van dagelijks naar misschien een jointje per maand of wat gaan en die joints wil ik puur roken, nooit meer met shag of wat.

Mijn laatste hasj, die ik de afgelopen 2 dagen puur rookte in een pijpje is inmiddels ook op en daar ga ik ook voorlopig geen nieuwe meer van kopen al wou ik met de hasj toch rustiger afbouwen om slaap problemen een beetje binnen te perken te houden (ik heb aan eerdere pauzes van blowen ondervonden hoe irritant niet kunnen slapen is en ik hoop dat met rustig afbouwen dat minder extreem uit te laten vallen).

Dit is dus eerder een stop met blowen maar ik heb vandaag men laatste hasj nog gerookt, en ik acht de kans groot dat ik voor zaterdag toch nog een paar gram hasj en een pakje greengo haal zodat ik shag-loze jointjes kan roken op het feestje waar ik heen ga, maar tabak komt er nooit meer in, als mensen me joints aanbieden met tabak er in ga ik die lekker ook weigeren :) Geen shag meer voor mij.

Heb nog geen nadelen ondervonden behalve wat rusteloosheid en een vaag beklemmend gevoel, de blijheid dat ik geen nicotine meer binnen ga krijgen overheerst dik over dat onrustige gevoel dat binnen een dag of wat toch vanzelf weg gaat :) Ik ben blij om geen shag meer te roken. Fuck tabak. :D

Ja over een pijpje roken is echt zwaar relaxed :D zeker als je zo'n mooi pijpje hebt net als ik ^^
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Gestopt met roken

Berichtdoor Einstein » vr sep 09, 2011 1:41 am

Goed zo Azgaza :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Gestopt met roken

Berichtdoor Winehouse » di nov 15, 2011 8:54 pm

Ben met de methode: eerst minderen dan stoppen bezig. Cold turkey is al 2 keer mislukt (10 dagen en een keer 2 weken gestopt --> weer begonnen)
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Gestopt met roken

Berichtdoor Winehouse » di nov 15, 2011 8:56 pm

van 80 euro in de maand die ik dan over houdt aan roken kan ik
a. benzo's kopen
b. wiet
c. andere drugs
lol
who whants to help mother with mothers little helpers?
Avatar gebruiker
Winehouse
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 410
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 8:27 pm

Re: Gestopt met roken

Berichtdoor Patrick Bateman » do nov 17, 2011 11:43 pm

Al ongeveer 5 maanden gestopt :rock:
Avatar gebruiker
Patrick Bateman
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 256
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 12:36 pm

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Verslaving

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner