Flameon schreef:Tomzeur en Gemini zijn het nieuwste stelletje van df?
Dreuge schreef:Haha Gemini, hahahaha
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Dreuge schreef:Haha Gemini, hahahaha
Ik vind het ook niet goed te praten hoor dat ze weer is begonnen.
Dreuge schreef:Tomzeur schreef:Dreuge schreef:Haha Gemini, hahahaha
Ik vind het ook niet goed te praten hoor dat ze weer is begonnen.
Jullie werken weer samen he?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Waarom zou ze liegen over dat ze is gestopt met roken?
Exceptional Insight schreef:Dat lukt je nooit!
Exceptional Insight schreef:Exceptional Insight schreef:Dat lukt je nooit!
Laat iemand er alsjeblieft voor zorgen dat ik godverdomme een keer niet gelijk heb.
Tomzeur schreef:Exceptional Insight schreef:Exceptional Insight schreef:Dat lukt je nooit!
Laat iemand er alsjeblieft voor zorgen dat ik godverdomme een keer niet gelijk heb.
Wat ben je toch aardig. Lekker inwrijven.
Sadpanda schreef:wow als je niet eens kan stoppen met roken ben je wel echt een loser
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Wat is het nut ook alweer van stoppen met roken?
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Ik heb nooit de intentie geweest ouder dan 40 te worden.
Exceptional Insight schreef:gemini schreef:Dag #2!
Tip: Ga het niet bijhouden. Voorlopig niet althans. Zo ben je er alsnog bewust mee bezig. Het is aangeleerd gedrag dat je wilt het afleren. Ga iets anders doen.
En ik wilde niet met het cliché 'afleiding zoeken' smijten, maar het is niet voor niets een cliché.
Matheson schreef:Stoppen met roken is makkelijk, dat heb ik echt al honderd keer gedaan
Petrovic schreef:Matheson schreef:Stoppen met roken is makkelijk, dat heb ik echt al honderd keer gedaan
Wat noem jij stoppen eigenlijk?
Dreuge schreef:Ik heb nog steeds niet gerookt, hoertjes Ondertussen toch zeker wel een half jaar, denk ik.
Dreuge schreef:Ik heb nog steeds niet gerookt, hoertjes Ondertussen toch zeker wel een half jaar, denk ik.
Lip schreef:Dreuge schreef:Ik heb nog steeds niet gerookt, hoertjes Ondertussen toch zeker wel een half jaar, denk ik.
Enige ekte baas uiteindelijk volgens mij?
Petrovic schreef:Bespaart toch best wat geld niet?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten