FlashKip schreef:het is bewezen dat 95% van de stoppers nog steeds dagelijks aan een sigaret denken dat is trouwens ook 1 van de redenen dat ik door stoom
Exceptional Insight schreef:FlashKip schreef:het is bewezen dat 95% van de stoppers nog steeds dagelijks aan een sigaret denken
Flameon schreef:Gewoon een enquete houden.
Denkt u nog wel eens aan een sigaret?
Flameon schreef:Exceptional Insight schreef:FlashKip schreef:het is bewezen dat 95% van de stoppers nog steeds dagelijks aan een sigaret denken
Gewoon een enquete houden.
Denkt u nog wel eens aan een sigaret?
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
Tomzeur schreef:Inderdaad dikke zonnebrilhoordf
FlashKip schreef:het is bewezen dat 95% van de stoppers nog steeds dagelijks aan een sigaret denken dat is trouwens ook 1 van de redenen dat ik door stoom
Einstein schreef:Mijn American Spirit-genoot
Hoewel ik eigenlijk ook wil stoppen met roken, behalve DMT, salvia en misschien wiet
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
DrippTone schreef:@Gemini, succes. Wat is jouw houvast eigenlijk om te zorgen dat je niet weer begint?
FlashKip schreef:is het tegenwoordig helemaal in om quotes in je eigen onderschrift te zetten?
FlashKip schreef:tering... word steeds erger dit! nu sta ik in het onderschrift van gemini.
gemini schreef:DrippTone schreef:@Gemini, succes. Wat is jouw houvast eigenlijk om te zorgen dat je niet weer begint?
Ik ben alweer begonnen.
Veggol schreef:haha! En begonnen omdat je het via iemand anders kreeg of zelf gekocht?
Bij mij ging het namelijk meerdere keren fout, omdat elke keer 1uitzondering ging maken XD.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Gemini ! Je stelt me teleur...
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Jules schreef:Nu ben je tenminste weer een beetje stoer.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Alcohol is slecht. Stop er eens mee.
gemini schreef:Tomzeur schreef:Alcohol is slecht. Stop er eens mee.
Je weet dat ik er lekker los van ga.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten