drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:En dat je in je broek hebt gepist
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.
Paddeau schreef:Joehoe! Om 'm weer on-topic te trekken (niet dat het mij een fluit uitmaakt:D): De tweede batch groeit alweer. 0.5 - 1cm shrooms. Schattig!
The secret of life is to appreciate the pleasure of being terribly, terribly deceived.
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
lolnoob schreef:Maar voor een kweekset is dit niet echt nodig hoor. Gewoon goed je handen wassen als je ermee bezig gaat en het komt goed.
abby schreef:Je hoort toch soms over contaminaties in growkits? Mij lijkt dat je alles er aan wilt doen dat te ontkomen.
PoisonDrink schreef:Maar gewoon zien dat je steriel werkt, en dat komt normaal gezien wel in orde!
Peptalk schreef:Ik heb zelf gemerkt dat temperatuurschommelingen een van de ''ergste'' stressfactoren voor een growkit zijn.
Peptalk schreef:Ook is er dan kans dat er niets komt, of dat je kit snel besmet raakt.
abby schreef:Nee, maar zijn er misschien andere manieren die de temperatuur misschien zelfs nog op krikken, en daardoor ook wat constanter blijft? Termo dingen voor en terrariums ofzo?
abby schreef:Ik heb nog nooit een reactie van iemand gelezen die daar (positieve) ervaringen mee heeft gehad. En ik heb toch al heel wat posts gelezen.
abby schreef:Mij lijkt het sterk dat ze positieve ervaringen hebben bij het verkeerd gebruiken van een termomat. Maar ik ben bereid om er een te kopen, als ik zeker weet dat het echt voor een fantsoenlijke temperatuursstijging zorgt.
PoisonDrink schreef:abby schreef:Mij lijkt het sterk dat ze positieve ervaringen hebben bij het verkeerd gebruiken van een termomat. Maar ik ben bereid om er een te kopen, als ik zeker weet dat het echt voor een fantsoenlijke temperatuursstijging zorgt.
Ik bedoelde de mensen die een negatieve ervaring hadden met de thermomat. De mensen waar jij iets van hebt gelezen. Volgens mij kan het best goed werken mits goed gebruikt.
abby schreef:Ik heb nog nooit een reactie van iemand gelezen die daar (positieve) ervaringen mee heeft gehad. En ik heb toch al heel wat posts gelezen.
PoisonDrink schreef:Aaah, ik had deze post verkeerd geïnterpreteerd:
Ik dacht dat je alleen maar slechte ervaringen had gelezen over de thermomat. En zo'n mat is al een aantal keer ter sprake gekomen op dit forum. In dit topic maakt er iemand gebruik van zo'n thermomat. Hij is ook nog maar pas begonnen met zijn growbox.
Deviance schreef:Yup, that's me. Ik kan wel een foto maken ofzo maar eigenlijk is er niet zoveel veranderd sinds vorige week dinsdag. Er zit flink condens in de zak en er zijn nog geen pins te zien, helaas. Maar ja, nog maar 5 dagen bezig dus zal wel goed komen.
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten