Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Het guerrilla kweek topic 2011.

Heb je een cake gebakken of zelf een bong in elkaar geknutseld? Hier kun je al je creatieve creaties laten zien en je kennis delen.

Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Peptalk » vr maart 04, 2011 1:45 pm

Beste forum leden,

Bij deze wil ik het eerste guerillia topic van dit seizoen, en forum openen.
Ik zal er zelf af en toe wat posts over mijn eigen kweek in plaatsen, evt. met wat tips ed.

Maar zou het erg leuk vinden als andere guerillia kwekers (een verwilderde tuin kweek mag ook :kleuter: ) hun ervaringen ook zouden plaatsen.

Dus hierbij de vraag, om een zo informatief topic te creëren:

Wat zijn jouw ervaringen met guerrilla kweken, verschil in bodem/soortjes/zaaidatum enz.? En wat zijn absolute don't en misschien heb je nog tips.

Mensen die nog niet zo veel van guerrilla kweken afweten kunnen hier uiteraard hun vragen stellen.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor seth » vr maart 04, 2011 1:47 pm

een hand zaadjes wat rozekorrels en klaar is kees. Verwilderde geheime parkjes genoeg waar ik woon.
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Peptalk » vr maart 04, 2011 2:02 pm

Check de update's van mijn kweek hier: http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=10&t=1158
Laatst bijgewerkt door Peptalk op za maart 19, 2011 12:52 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Peptalk » vr maart 04, 2011 2:04 pm

seth schreef:een hand zaadjes wat rozekorrels en klaar is kees. Verwilderde geheime parkjes genoeg waar ik woon.


Parkjes worden onderhouden door de gemeente lijkt mij?
Ook is het in een parkje denk ik lastig om een flinke plek te vinden met veel zon?
Vooral dat laatste was voor mij vorig vrij lastig, en zelfs nog had ik last van gestrekte planten.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor seth » vr maart 04, 2011 2:51 pm

Peptalk schreef:
seth schreef:een hand zaadjes wat rozekorrels en klaar is kees. Verwilderde geheime parkjes genoeg waar ik woon.


Parkjes worden onderhouden door de gemeente lijkt mij?
Ook is het in een parkje denk ik lastig om een flinke plek te vinden met veel zon?
Vooral dat laatste was voor mij vorig vrij lastig, en zelfs nog had ik last van gestrekte planten.


hier heb je veel verloederde binnenpleintjes, weggestoken tuinen van lege huizen ed. tussen flatgebouwen heb je hele stukken waar behalve spelende kinderen niemand komt, het gaat er bij mij niet om veel opbrengst te hebben. De zaadjes die ik rondstrooi zijn ook niet kwaliteitszaadjes, eerder verzamelde uit weed enzo...
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Peptalk » vr maart 04, 2011 3:07 pm

Ah zo.

Ja dan is het natuurlijk ideaal!

Wanneer begin jij met zaaien? Ik denk wel wat later, om je plantjes wat kleiner te houden?
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor seth » vr maart 04, 2011 3:09 pm

Peptalk schreef:Ah zo.

Ja dan is het natuurlijk ideaal!

Wanneer begin jij met zaaien? Ik denk wel wat later, om je plantjes wat kleiner te houden?


Van zodra ik zeker ben dat het niet meer gaat nachtvorsten of weken aan een stuk vies weer word. tussen eind maart en eind april, maar ik heb echt hopen zaadjes om rond te strooien. Zitten wel een hoop mannetjes tussen maar ach het gaat om de fun van de zaak.
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Peptalk » za maart 05, 2011 2:18 am

Dus je gaat niet selecteren? Je laat de mannetjes gewoon staan?
En je zaait dan wel erg vroeg, krijg je grote planten en dus meer kans op ontdekking.. Maar das mijn mening natuurlijk.

Veel succes voor de serieuze kwekers bij jou in de buurt ;) :grin:
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor lolnoob » za maart 05, 2011 2:45 am

Zitten hier nog gevaren aan? Obv mag het niet maar het is hierbij de bedoeling dat het nooit naar jou kan worden getraceerd neem ik aan?

Lijkt me wel leuk om een keer proberen, maar niet dit jaar waarschijnlijk.
:woeh: :woeh: :woeh: :woeh: :woeh:
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.

Fuck the system!
Avatar gebruiker
lolnoob
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: di feb 22, 2011 2:39 pm

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor seth » za maart 05, 2011 2:50 am

Peptalk schreef:Dus je gaat niet selecteren? Je laat de mannetjes gewoon staan?
En je zaait dan wel erg vroeg, krijg je grote planten en dus meer kans op ontdekking.. Maar das mijn mening natuurlijk.

Veel succes voor de serieuze kwekers bij jou in de buurt ;) :grin:


het gaat me vooral voor de smile op de gezichten van de mensen die het zien, en als ik een mannetje ontdek dan trek ik die wel uit hoor.
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Peptalk » za maart 05, 2011 3:17 am

lolnoob schreef:Zitten hier nog gevaren aan? Obv mag het niet maar het is hierbij de bedoeling dat het nooit naar jou kan worden getraceerd neem ik aan?

Lijkt me wel leuk om een keer proberen, maar niet dit jaar waarschijnlijk.


Tja het mag niet natuurlijk.
Maar ik neem aan dat ze een kweker voor eigen gebruik, die verder niets aantast niet zo getraceerd gaat worden. En op tot op mijn spots van dit jaar komen ze toch nooit. Althans, niet voor 5 plantjes hoop ik. Dat ze die grootschalige maiskwekers (niet die boeren, maar de wietkwekers die in maisvelden kweken) aanpakken vind ik erg goed. Hiermee verpest je toch een ander z'n boterham.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Intoxication » za maart 05, 2011 2:34 pm

peptalk heb jij ook een account op wietforum id guerilla corner dan?
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Peptalk » za maart 05, 2011 2:46 pm

Jup:)

Maar op het wietforum lees ik meer dan dat ik post, dus je zal niet zo heel veel van mij lezen daar.
Ik heb het gevoel dat ik daar een van de minst belezen leden ben, terwijl ik hier toch goed mee kan praten met alle kweek topics.

Jij ook lid daar? (Toch wel elke grower die actief is op het internet is daar lid?!)
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Oppepper » za maart 05, 2011 5:16 pm

Peptalk schreef:
lolnoob schreef:Zitten hier nog gevaren aan? Obv mag het niet maar het is hierbij de bedoeling dat het nooit naar jou kan worden getraceerd neem ik aan?

Lijkt me wel leuk om een keer proberen, maar niet dit jaar waarschijnlijk.


Tja het mag niet natuurlijk.
Maar ik neem aan dat ze een kweker voor eigen gebruik, die verder niets aantast niet zo getraceerd gaat worden. En op tot op mijn spots van dit jaar komen ze toch nooit. Althans, niet voor 5 plantjes hoop ik. Dat ze die grootschalige maiskwekers (niet die boeren, maar de wietkwekers die in maisvelden kweken) aanpakken vind ik erg goed. Hiermee verpest je toch een ander z'n boterham.

Mmh, hier ben ben ik het deels mee eens, er zijn inderdaad mensen die complete gebieden in velden 'overnemen', maar, er zijn ook mensen die de planten tussen de velden in plaatsen, de sloten.
Hier vallen de planten niet erg op. wellicht heb je mijn topic gezien op wf. ''het kweken op mais'' oid.
Die is nu inmiddels wel verwijdert.

Ik ga hier denk ik ook wel een topic houden dit jaar, zodra ik niet meer met krukken loop ga ik wat foto's maken.
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Intoxication » zo maart 06, 2011 11:48 am

ja hoor; vorig jaar kweekje daarop gezet die na een week of 2 al fail was haha imo iedereen die daar zijn kweek post heeft gelijk 5% kans op slagen , dus dit jaar laat ik het maar zo! ga binnekort wel ff kijken ook voor een nieuw en beter plekje:p

is echt wel moeilijk een plek waar veel licht is en dan nog waar niemand komt + nog zovele andere factoren!
coke is bloedvergieten
je gebruikt, je bent medeplichtig
Avatar gebruiker
Intoxication
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 586
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 12:15 pm
Woonplaats: Gent (Main City)

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Peptalk » zo maart 06, 2011 12:48 pm

The_Upsetter schreef:Mmh, hier ben ben ik het deels mee eens, er zijn inderdaad mensen die complete gebieden in velden 'overnemen', maar, er zijn ook mensen die de planten tussen de velden in plaatsen, de sloten.
Hier vallen de planten niet erg op. wellicht heb je mijn topic gezien op wf. ''het kweken op mais'' oid.
Die is nu inmiddels wel verwijdert.

Ik ga hier denk ik ook wel een topic houden dit jaar, zodra ik niet meer met krukken loop ga ik wat foto's maken.


Heb je topic daar niet gezien, hoewel... Er zijn zoveel maiskweekjes!

Het plaatsen van wietplanten in de slootkanten, of is een rijtje van 10 plantjes IN een maisveld heb ik ook niets op tegen. Maar de echte broodkwekers die een boer z'n boterham wegkapen...

Volgens mij als je in een maisveld kweekt, en de politie ontdekt het. Dan word heel het maisveld geruimt, om te zien of er nog meer staat. Boer krijgt hier wel schadevergoeding voor, maar dat zal nooit zoveel zijn als de opbrengst wat hij zou moeten krijgen.

Leuk dat je hier ook een topic bij wilt houden! Lijkt me tof dat dit forum ook wat meer informatieve topics krijgt over het kweken van wiet, en niet alleen het gebruiken ervan.

Intoxication schreef:ja hoor; vorig jaar kweekje daarop gezet die na een week of 2 al fail was haha imo iedereen die daar zijn kweek post heeft gelijk 5% kans op slagen , dus dit jaar laat ik het maar zo! ga binnekort wel ff kijken ook voor een nieuw en beter plekje:p

is echt wel moeilijk een plek waar veel licht is en dan nog waar niemand komt + nog zovele andere factoren!


Als jij denkt dat je kweekje vanaf daar ontdenkt en geript is, dan heb je gewoon te duidelijke foto's gepost. Zorg altijd dat je geen horizon ziet, en probeer geen overzichts foto's te maken.
En geen gedetailleerde omschrijving van je spots of om er te komen natuurlijk.

Succes met je zoektocht naar wat spots!
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor FuntCase » wo maart 09, 2011 1:29 am

Zou het niet extreem slim zijn om als boer zijnde je veld vol te zetten met wiet en daaromheen wat mais?
de boer wordt toch als onschuldig gezien :)
Demons run when a good man goes to war
Night will fall and drown the sun
When a good man goes to war

Friendship dies and true love lies
Night will fall and the dark will rise
When a good man goes to war

Demons run, but count the cost
The battle's won, but the child is lost
Avatar gebruiker
FuntCase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 229
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 6:33 pm

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor PoisonDrink » wo maart 09, 2011 1:32 am

Entactogenesis schreef:Zou het niet extreem slim zijn om als boer zijnde je veld vol te zetten met wiet en daaromheen wat mais?
de boer wordt toch als onschuldig gezien :)


Strak plan :lol:

*Zoekt boerderij*
The future's uncertain and the end is always near.
Avatar gebruiker
PoisonDrink
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1888
Geregistreerd: di feb 22, 2011 1:31 am

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor seth » wo maart 09, 2011 3:38 am

Entactogenesis schreef:Zou het niet extreem slim zijn om als boer zijnde je veld vol te zetten met wiet en daaromheen wat mais?
de boer wordt toch als onschuldig gezien :)


tot de eerste helicopter overvliegt

8-)
seth
DrugsForUmGodBE
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1044
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 1:56 pm
Woonplaats: the far west

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Oppepper » wo maart 09, 2011 8:52 am

seth schreef:
Entactogenesis schreef:Zou het niet extreem slim zijn om als boer zijnde je veld vol te zetten met wiet en daaromheen wat mais?
de boer wordt toch als onschuldig gezien :)


tot de eerste helicopter overvliegt

8-)

:love:
'Ik zeg altijd maar: beter opbranden dan uitdoven.'
-Jules Deelder
Avatar gebruiker
Oppepper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 702
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:31 pm

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Peptalk » wo maart 09, 2011 6:17 pm

Entactogenesis schreef:Zou het niet extreem slim zijn om als boer zijnde je veld vol te zetten met wiet en daaromheen wat mais?
de boer wordt toch als onschuldig gezien :)


Een grote kweek word zoals hier boven gezegd word toch gespot door een heli.

Een klein stukje of paar rijen is daar in tegen goed mogelijk.
Er zijn dan ook zat boeren die dat doen, en het afschuiven op een niet bestaande guerrilla.

Nog een optie die veel boeren, maar ook kwekers :roll2: , gebruiken is gewoon een afspraak maken.
De kweker mag plantjes zetten in het veld van de boer, als of het lijkt alsof het guerrilla is. Daarvoor betaald de kweker de boer dan weer. Win win situatie.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Peptalk » wo maart 09, 2011 8:17 pm

Check de update's van mijn kweek hier: http://drugsforum.info/viewtopic.php?f=10&t=1158
Laatst bijgewerkt door Peptalk op za maart 19, 2011 12:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor SjaakT » do maart 10, 2011 2:58 pm

Door jullie krijg ik erg veel zin om ook guerrila te gaan kweken, en ga binnenkort maar eens op onderzoek uit naar plekken in mijn omgeving die mogelijk geschikt zijn voor guerilla kweken.

Je kunt het beste autoflowers gebruiken voor de meeste kans op succes (kans op ontdekking etc uitgesloten)?
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Peptalk » do maart 10, 2011 3:03 pm

Welkom bij de club :smokin:

Autoflowers zijn een goede keuze als je kans op ontdekking groot is.
Maar door AF te gebruiken kun je nooit ontdekking uitsluiten. Dat kan op geen enkele manier/methode.

Het grote voordeel van AF is dat ze erg klein blijven (<100cm), en maar 8-10 weken hoeven te staan.
Het nadeel hiervan is dat de opbrengst per plant laag is.

Heb je dus een spot gevonden waarvan je zeker kan zijn dat er niet zomaar mensen komen, dan kun je misschien beter voor gewone soortjes gaan. Of denen, wat ook uitermate geschikte guerrilla planten schijnen te zijn.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor SjaakT » do maart 10, 2011 3:20 pm

Hmm, tja, ik heb nog geen spot gezien of naar gezocht, maar heb het liefst planten die heel snel klaar zijn dus autoflowers denk ik.

Opbrengst per plant maakt niet heel veel uit, koop gewoon een zoot goedkope autoflowers, en verspreid ze over verschillende plekken.
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Peptalk » do maart 10, 2011 3:30 pm

http://www.azarius.net/seedshop/autoflowering/green-o-matic_greenhouse_feminized/
Over de Green-o-Matic heb ik veel goede dingen gelezen.
Blijft wel erg klein.

Er staat binnen 6 weken klaar, maar maak er daar maar 8 van.

http://www.royalqueenseeds.nl/autoflowering/royal-dwarf.html

Dit is de goedkoopste autoflower van RQS, die volgens hun wel het meeste THC heeft.

Je kunt ook gewoon naar de plaatstelijke growshop gaan, en bekijken wat ze daar hebben.
Hoewel die hun zaad vaak ook van bij bijv. RQS of Greenhouse halen.

Succes met het uitpikken van een lekker en goed soortje!

Hou ons op de hoogte van je plannen!
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Arthur King » vr maart 11, 2011 12:45 am

Al 2 jaar loop ik met het idee om zelf eens wat te kweken. Ik woon vlakbij de duinen, dus wellicht dat ik daar een goede guerilla spot kan vinden.

Ik wil er niet te veel werk in steken en ga dan ook uit van 0 opbrengst. Is het voldoende om een veldje alleen enigszins om te ploegen?

Succes allemaal!
Separate the idols and commit your deadly sin.
Avatar gebruiker
Arthur King
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 516
Geregistreerd: di maart 08, 2011 7:55 pm

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Peptalk » vr maart 11, 2011 1:03 am

Ligt aan de grondsoort.
Heb je goede kweekaarde, dan is die aarde omspitten en wat opwaarderen met bijv. kippenmestkorrels en wat kalk voldoende.

Maar als je zoals jij zegt in de duinen wil gaan kweken.. Tja, zandgrond is over het algemeen niet echt geschikt. Zal dan wat anders bij moeten, dus meer sleep en spitwerk.
Ook heb je in de duinen vaak veel konijnen, die jonge plantjes heerlijk vinden. Dus dan zal je daar ook wat aan moeten doen.

En de 3e grootste bijkomstigheid van kweken in de duinen is dat het grondwater (vooral in de zomer) erg laag zit. Ook spoelt de regen snel weg, wat droogte veroorzaakt.
Dus dan zal je hartje zomer ook minimaal wel 2 á 3 keer per week moeten gaan wateren.

Maar als je zegt van geen opbrengst uit te gaan, kun je altijd proberen wat te zaaien.
Wie niet waagt, die niet wint. Hoewel alle moeite die je er in stopt, er vaak dubbel weer uithaalt.

Edit: Vaak is er bij duinen ook veel bos toch? Althans, hier wel.
Misschien dat je daar een wat geschiktere spot kan vinden? Let wel op voor boswachters.

Edit 2: Check je pb.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor TRAVOLTA » vr maart 11, 2011 2:03 am

dit spreekt mij toch ook wel erg aan!

dus ik begrijp het goed, je zoekt een goed plaatsje uit, (zon, juiste grond, geen mensen) begin april plaatst je de zaadjes, en als ze uitgebloeid zijn verzamel je de (Vrouwelijke) plantjes om ze te laten drogen?

nu komen daar natuurlijk ook factoren als bijvoorbeeld dieren in de omgeving en de aarde bij kijken maar om even te stellen;

als ik 10 zaadjes van die autoflower royal dwarf hier in de omgeving ergens in het bos, aan de rand van een veld waar niemand komt, of op een oude mergelruine zaai, (grond is gewone ordinaire modder zover ik weet, wel in het mergellandschap). en 2 maanden later terugkom er een vrij grote kans is (Aangezien het echt heel! erg verlaten plaatsen zijn) dat zolang ik geen last heb van muizen of vogels ed. ik een aardig kweekje zou kunnen hebben?

of ben ik nou toch te optimistisch? :beer:
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: Het guerrilla kweek topic 2011.

Berichtdoor Peptalk » vr maart 11, 2011 2:12 am

Bij guerrilla kweek moet je eigenlijk altijd uitgaan van zero opbrengst.

Er zijn zoals je zelf al zegt vele factoren (vaak niet of nauwelijks door jezelf te beïnvloeden) die je kweek kunnen laten mislukken.

Maar in theorie zou het kunnen, maar dan moet je een erg goede spot hebben.
Je zult sowieso nog een keer terug moeten voor het seksen (mannen er uit halen, anders heb je op het eind van de rit wiet met veeel zaad). Ook is het soms nodig in het hartje van de zomer bij te wateren/voeden.

Ook kan ik het gewoon niet laten minimaal eens in de 2/3 weken even te kijken hoe het met ze gaat.
evt. problemen kun je dan ook sneller aanpakken.

Als je met autoflowers werkt, en je wilt 1 ronde per seizoen draaien, dan zou ik iets later dan begin april zaaien. Dit zodat je eind juli (met de meeste zon) kunt oogsten. Licht = gewicht.

En ordinaire modder is bij mijn weten geen grond soort:P
Of mergel geschikt is zou ik eigenlijk niet weten..

Muizen en vogels (tenminste, als je niet direct op de spot zaait) heb je niet zo'n last van, het zijn meer herten, reeën, konijnen etc.

Cannabis houdt van een luchtige, niet al te natte maar zeker ook niet te droge, kalk en stikstof rijke grond. PH en EC is in principe ook nog van belang, maar de gemiddelde guerrilla kweker doet daar niet aan.
Adjustment is the key of life.

What if sleeping is an adiction.....
Then tiredness is just an withdrawal symptom.
Avatar gebruiker
Peptalk
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1780
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:57 am

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner