seth schreef:een hand zaadjes wat rozekorrels en klaar is kees. Verwilderde geheime parkjes genoeg waar ik woon.
Peptalk schreef:seth schreef:een hand zaadjes wat rozekorrels en klaar is kees. Verwilderde geheime parkjes genoeg waar ik woon.
Parkjes worden onderhouden door de gemeente lijkt mij?
Ook is het in een parkje denk ik lastig om een flinke plek te vinden met veel zon?
Vooral dat laatste was voor mij vorig vrij lastig, en zelfs nog had ik last van gestrekte planten.
Peptalk schreef:Ah zo.
Ja dan is het natuurlijk ideaal!
Wanneer begin jij met zaaien? Ik denk wel wat later, om je plantjes wat kleiner te houden?
drugsforum.info schreef:Je bericht bevat teveel smilies. Er is een maximum-aantal van 5 smilies toegestaan.
Peptalk schreef:Dus je gaat niet selecteren? Je laat de mannetjes gewoon staan?
En je zaait dan wel erg vroeg, krijg je grote planten en dus meer kans op ontdekking.. Maar das mijn mening natuurlijk.
Veel succes voor de serieuze kwekers bij jou in de buurt
lolnoob schreef:Zitten hier nog gevaren aan? Obv mag het niet maar het is hierbij de bedoeling dat het nooit naar jou kan worden getraceerd neem ik aan?
Lijkt me wel leuk om een keer proberen, maar niet dit jaar waarschijnlijk.
Peptalk schreef:lolnoob schreef:Zitten hier nog gevaren aan? Obv mag het niet maar het is hierbij de bedoeling dat het nooit naar jou kan worden getraceerd neem ik aan?
Lijkt me wel leuk om een keer proberen, maar niet dit jaar waarschijnlijk.
Tja het mag niet natuurlijk.
Maar ik neem aan dat ze een kweker voor eigen gebruik, die verder niets aantast niet zo getraceerd gaat worden. En op tot op mijn spots van dit jaar komen ze toch nooit. Althans, niet voor 5 plantjes hoop ik. Dat ze die grootschalige maiskwekers (niet die boeren, maar de wietkwekers die in maisvelden kweken) aanpakken vind ik erg goed. Hiermee verpest je toch een ander z'n boterham.
The_Upsetter schreef:Mmh, hier ben ben ik het deels mee eens, er zijn inderdaad mensen die complete gebieden in velden 'overnemen', maar, er zijn ook mensen die de planten tussen de velden in plaatsen, de sloten.
Hier vallen de planten niet erg op. wellicht heb je mijn topic gezien op wf. ''het kweken op mais'' oid.
Die is nu inmiddels wel verwijdert.
Ik ga hier denk ik ook wel een topic houden dit jaar, zodra ik niet meer met krukken loop ga ik wat foto's maken.
Intoxication schreef:ja hoor; vorig jaar kweekje daarop gezet die na een week of 2 al fail was haha imo iedereen die daar zijn kweek post heeft gelijk 5% kans op slagen , dus dit jaar laat ik het maar zo! ga binnekort wel ff kijken ook voor een nieuw en beter plekje:p
is echt wel moeilijk een plek waar veel licht is en dan nog waar niemand komt + nog zovele andere factoren!
Entactogenesis schreef:Zou het niet extreem slim zijn om als boer zijnde je veld vol te zetten met wiet en daaromheen wat mais?
de boer wordt toch als onschuldig gezien
Entactogenesis schreef:Zou het niet extreem slim zijn om als boer zijnde je veld vol te zetten met wiet en daaromheen wat mais?
seth schreef:Entactogenesis schreef:Zou het niet extreem slim zijn om als boer zijnde je veld vol te zetten met wiet en daaromheen wat mais?
tot de eerste helicopter overvliegt
Keer terug naar De Kweek- en Crea-hoek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten