Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
manus schreef:Okee je gelooft niks en ik praat poep. Heb je ook nog een inhoudelijk argument? Jij gelooft dus ook niet dat morgen de zon weer opkomt?
Je zegt ik geloof niks en ik besta; dat is een welgevormde tegenstrijdigheid want je gelooft dus ook niet dat je bestaat en toch zeg je: ik besta. Hoe verklaar je dat dan?
manus schreef:Dieren geloven wel ze kunnen het alleen niet onder woorden brengen.
voldie schreef:Ik geloof niks en ik besta, je praat alleen maar poep (m) anus
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
manus schreef:@maurits; dat ik uit mijn moeder geboren ben is een feit als zovele; ik ontken het ook niet. Er zijn nog veel meer feiten die ik onderken, dat ik besta bijvoorbeeld. Ik zal mijn onderschrift veranderen; ik weet niet eens meer waarom ik dit destijds gekozen heb.
Albert Einstein schreef:
voldie schreef:manus schreef:Dieren geloven wel ze kunnen het alleen niet onder woorden brengen.
bron?
manus schreef:voldie schreef:manus schreef:Dieren geloven wel ze kunnen het alleen niet onder woorden brengen.
bron?
Er zijn klaarblijkelijk diersoorten zonder hersenen. Dan kun je inderdaad niet spreken over geloven. Mijn oorspronkelijke opmerking had overigens betrekking op mensen.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
manus schreef:als iemand niks gelooft kan hij niet bestaan.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
manus schreef:voldie schreef:manus schreef:Dieren geloven wel ze kunnen het alleen niet onder woorden brengen.
bron?
Er zijn klaarblijkelijk diersoorten zonder hersenen. Dan kun je inderdaad niet spreken over geloven.
JongGeleerd schreef:Manus, wat ben je kkdom
Partypipo schreef:Verder is wetenschap zeker wel een geloof; het beschrijft vaak allerlei zaken in wetten en theorieën, zonder iets erover te verklaren. Er is geen verklaring van de big bang, alleen een beschrijving. Er is geen verklaring van zwaartekracht, alleen een wet, etc, etc. En zolang er geen verklaring voor is moet je maar geloven dat het allemaal maar zo is.
Partypipo schreef:Er is geen verklaring van zwaartekracht, alleen een wet, etc, etc. En zolang er geen verklaring voor is moet je maar geloven dat het allemaal maar zo is.
ge·loof (het; o; meervoud: geloven)
1. het vertrouwen in de waarheid van iets
Poseidon schreef:Uiteindelijk concludeert hij dat er aan een ding echter niet te twijfelen valt: dat wij gedachten hebben en dat deze bewijzen dat we bestaan.
Albert Einstein schreef:
Naphtha schreef:Maar dat neemt niet weg dat een wetenschapper geen betere verklaring kan verzinnen dan "een chemische onbalans in de hersenen" Die is gereserveerd voor deur tot deur verkoper van medicijnen. En is als je het goed bekijkt geen wetenschappelijke verklaring voor iets. Maar de rest is simpelweg moeilijker.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Ik heb vroeger helaas ook ervaringen gedaan met psychoses. Alleen ging het bij mij het ene moment beter dan het andere, waardoor ik wel wist dat ik het had/heb. Alleen bij sommige patienten, en ik, ontstaat er ook veel wantrouwen / paranoïde trekken. Ik vertrouwde de psychiaters totaal niet, wou me dus niet laten behandelen (Kon ook beter uit me leven stappen). Gelukkig goede mensen in mijn omgeving die mij hebben overgehaald om te kiezen voor een behandeling, en met goed resultaat! Alleen denk ik dat het nooit voor 100% zal genezen, zal altijd wat wantrouwig en ongeduldig (stel ik heb een afspraak bij de dokter en het loopt 10min uit, dan ben ik al onderweg naar huis) blijven. Het waren echt klote tijden waarin ik echt stomme dingen heb gedaan, maar die fase is verleden tijd. Ik sta weer positief in het leven Misschien beetje onduidelijk allemaal, maar kan het ff niet beter uitleggen op dit moment
''Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen!”
Albert Einstein schreef:
Maurits schreef: Mooi om te horen dat het ok met je gaat, Amvitamientje
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Keer terug naar Voorstellen voor "vraag van de week"
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten