LuchtiNgtoetje schreef:Ja dat heb ik dus ook na 350gr. Dan word ik alleen maar vaag en misselijk..
LuchtiNgtoetje schreef:Ja dat heb ik dus ook na 350gr. Dan word ik alleen maar vaag en misselijk..
Casplantje. schreef:LuchtiNgtoetje schreef:Ja dat heb ik dus ook na 350gr. Dan word ik alleen maar vaag en misselijk..
350 gram?
Respect.
Oom Klaas schreef:Boven de 200 op een avond (12 uur) ga ik echt niet meer, dan word ik echt te wazig.
Casplantje. schreef:LuchtiNgtoetje schreef:Ja dat heb ik dus ook na 350gr. Dan word ik alleen maar vaag en misselijk..
350 gram?
Respect.
TRAVOLTA schreef: wel als een roosje (Staand!) in slaap gevallen daarna
Drientje schreef:Ik ben eens gaan wandelen op XTC. Dat was echt te ver. 25 km terug lopen.....
Drientje schreef:Ik ben eens gaan wandelen op XTC. Dat was echt te ver. 25 km terug lopen.....
FRESH schreef:Drientje schreef:Ik ben eens gaan wandelen op XTC. Dat was echt te ver. 25 km terug lopen.....
Jij neemt "te ver gaan op xtc" wel echt serieus he?
FRESH schreef:Drientje schreef:Ik ben eens gaan wandelen op XTC. Dat was echt te ver. 25 km terug lopen.....
Jij neemt "te ver gaan op xtc" wel echt serieus he?
Entactogenesis schreef:daar heb ik veel spijt van, aangezien het een OD had kunnen zijn,
brick_top schreef:TRAVOLTA schreef: wel als een roosje (Staand!) in slaap gevallen daarna
Ja als ik dit soort dingen op een party zie heb ik altijd wel zoiets van dude, ga naar huis ofzo.
LuchtiNgtoetje schreef:Ds ik zou een OD krijgen op 4,8 gram mdma. Dat sa leek aardigs trip wezen
Drientje schreef:LuchtiNgtoetje schreef:Ds ik zou een OD krijgen op 4,8 gram mdma. Dat sa leek aardigs trip wezen
Jeps. Er stond lang op Wiki dat het gelijk stond aan 84 pillen, maar dat is al een poosje achterhaald.
Amnesia schreef:Heb zaterdag avond 540 mg gehad met oranje q'tjes.
Ging echt super hard, had ook nog een vette hallucinatie van ongeveer 14 katten in een steeg.
Heb gekotst bij de inslag van de 1e en na de 3e kreeg ik weer een heftige inslag en moest weer even kotsen.
Geen probleem als er vrienden zijn die voor je zorgen .
Kreeg ook nog een paar zweet aanvallen (ook na die hallucinatie was me rug kletsnat van het zweet.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Dione schreef:Ik ben een keer een hele nacht kwijt geraakt. Ik kan me nog vaag herinneren dat ik een derde pilletje nam (ik denk dat het de 3e was in ieder geval..) en het eerstvolgende wat ik weet is dat het 9 uur 's ochtends was. Geen idee wat ik allemaal nog meer naar binnen gewerkt heb die nacht, maar naar het schijnt heb ik na die 3e pil nog meer xtc genomen. De mensen met wie ik was hebben me toen foto's laten zien van de uren daarvoor, maar ik had geen idee dat ik op die plekken geweest was.. En beroerd dat ik me voelde, pff.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten