Hier dus de verhalen wanneer, waarom, en hoe fout het ging. Ik vind het belangrijk om ook deze kant te laten zien zodat nieuwe gebruikers snappen dat het gewoon een keer ophoud (mijn grote probleem).
Mijn enige keer dat het echt goed fout ging was met kerstavond 2010. Ik had 2 pillen van 115mg bij me en vond dit van te voren prima. Ik had er 1 om 11 uur savonds genomen en 1 om 1 uur snachts. Toen tegen een uur of 5 werkte dit uit en wilde ik koste wat het kost strak blijven staan en me zo goed voelen. Toen heb ik ter plekke een pil gekocht van wat zij zei 130mg. Ik nam deze in en na een uur ging het heel rap berg afwaarts. Waarschijnlijk zat hier mcpp in en ik ben helemaal kapot gegaan.
Als er een lichtflits was kon ik niks meer zien, ik had het gevoel alsof ik super dronken was en zo liep ik ook rond. Om half 6 heb ik een half uur gekotst op de wc en ben daarna naar huis gegaan. Helemaal van het pad de taxi in gegaan en heb gelukkig nog kunnen pinnen om te betalen en ben toen mn huis in gegaan. Ik ben knock out neer gevallen op de bank. Ik heb daar in mn slaap alles onder gekotst (bank was 4 weken oud) en kwam na ongeveer een uur weer bij. Toen moest ik zeiken, ben ik opgestaan en weer knock out gevallen tegen de deurpost aan zo op de grond. Daar heb ik weer lang gelegen en na een tijdje opgestaan en weer heel veel gekotst op de wc.
Daarna naar bed gegaan en 2 dagen achter elkaar geslapen, ik dacht echt dat ik dood ging. Na 4 dagen alleen maar slapen en kotsen ben ik bij gekomen en voelde ik me weer enig sinds ok. Het moraal van dit verhaal is, altijd zelf drugs mee nemen en altijd laten testen. En timing is alles! Denk je drugs gebruik van te voren uit voor het beste resultaat!
Ok, nu jullie