Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Te ver gaan op XTC

Hier kun je terecht voor al je vragen over de partydrug MDMA. Alles over xtc-pillen hoort hier ook.

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Tisjeboy » vr apr 29, 2011 7:43 pm

Einstein schreef:
Tisjeboy schreef:haha ja! Ik zag ze laatst staan bij ASOT 500 in den Bosch, ze stonden er aan het begin van de avond al lollies uit te delen, en aan het einde ook. Super grappig.

Whahahaha, ja, ik kreeg nog een Jezus-lolly en een brief van de Heer van ze inderdaad :love: Geweldige mensen :rock:


:love: Veel te mooi, ik ben nog een half uur ofzo bij die gasten geweest, vind het nuchter al niet te begrijpen maar onder invloed, volgende ASOT moeten we samen ff koffie gaan drinken in die bus! :woeh:
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor taeknic » zo mei 01, 2011 2:54 pm

veels te veel nemen is op het moment zelf zó verschrikkelijk heerlijk, alleen als de euforie begint af te nemen en de wazigheid inslaat begint de hel bij mij,
heb overigens helemaal geen paniekerige gevoelens bij stevige doseringen, geef me eraan over en dan sta ik lekker als een mongool in de zaal mezelf te omarmen, m'n kaken te vermalen en spastische bewegingen met mijn armen te maken.
Done : Alcohol, Ritalin, Caffeïne, Nicotine, Wiet, Hasj, XTC, MDMA (kristal), Cocaïne, Speed, Dexamfetamine, Lachgas, Truffels, Ketamine, LSD, 4FMP, Paddo's, Mephedrone, 2C-B, DMT
Avatar gebruiker
taeknic
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 236
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 9:48 pm
Woonplaats: Groningen

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Amnesia » vr mei 06, 2011 1:36 am

Drientje schreef:Ook daar is Unity voor! Goed dat je bent gegaan! En ik hoor zoveel levensverhalen, ik hou van dat soort feesten. Heerlijke eerlijke mensen! Elk verhaal is anders en elke keer ben ik weer verbaasd over de heftigheid van sommige verhalen.


Aan die eerlijkheid is ook te twijfelen. Was laatst op een feest waar ik in gesprek was met een gozer op de wc's hij zei dat ie ooit een overdosis heeft gehad door 15 pillen te vreten. Lag ook in het ziekenhuis etc etc, hij was denk ik wel aan het knallen. Maar niet zo hard als mij, ik denk als je er waus uitziet dat mensen ook weleens bullshit tegen je gaan zeggen omdat je erop ingaat.
Avatar gebruiker
Amnesia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 84
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:59 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Sterling Archer » vr mei 06, 2011 12:57 pm

3 blauwe mitsu's en 2 lijnen coke eindigden in een kotsparade vanaf een balkon in zwolle :oops:
All I've had today is like six gummy bears and some scotch
Avatar gebruiker
Sterling Archer
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 277
Geregistreerd: do maart 10, 2011 2:03 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Drientje » vr mei 06, 2011 3:47 pm

Amnesia schreef:
Drientje schreef:Ook daar is Unity voor! Goed dat je bent gegaan! En ik hoor zoveel levensverhalen, ik hou van dat soort feesten. Heerlijke eerlijke mensen! Elk verhaal is anders en elke keer ben ik weer verbaasd over de heftigheid van sommige verhalen.


Aan die eerlijkheid is ook te twijfelen. Was laatst op een feest waar ik in gesprek was met een gozer op de wc's hij zei dat ie ooit een overdosis heeft gehad door 15 pillen te vreten. Lag ook in het ziekenhuis etc etc, hij was denk ik wel aan het knallen. Maar niet zo hard als mij, ik denk als je er waus uitziet dat mensen ook weleens bullshit tegen je gaan zeggen omdat je erop ingaat.


Over het algemeen zijn dat soort mensen er makkelijk uit te pikken. Veel jongens vertonen 'haantjes gedrag' en vaak voel je dat al van ver aankomen. Hun non verbale communicatie verteld me vaak meer dan ze zelf doorhebben.

Inderdaad ook wel eens overdosis verhalen maar als je dan doorvraagt wat ze met hen hebben gedaan in het ziekenhuis klopt het soms niet met hoe er werkelijk in een ziekenhuis gehandeld wordt.
Avatar gebruiker
Drientje
Is zo slecht nog niet.
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1814
Geregistreerd: di feb 22, 2011 9:36 am

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Aaltje » za nov 12, 2011 6:25 am

Het gaat te fur!
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Jamess » di nov 29, 2011 7:20 pm

ik weet dat ik dit weekend 550mg heb gehad, nooit weer. kan je niet vertellen wat er was gebeurd, alleen dat ik als een zombie liep.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Kraak » do dec 01, 2011 6:52 pm

Dit weekend ook zo tussen 300 + mg tezamen met 160 mg 4-fmp. Aan het eind van de dag (11 uur in de ochtend) flink lopen hallucineren, blijven praten tegen mensen die allang weg waren etc. Vervolgens om 1 uur op mijn werk rondgelopen als een zombie.

Ben sinds die avond tot nu nog flink ziek.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » do dec 01, 2011 7:01 pm

Lupus schreef:
Amnesia schreef:
Drientje schreef:Ook daar is Unity voor! Goed dat je bent gegaan! En ik hoor zoveel levensverhalen, ik hou van dat soort feesten. Heerlijke eerlijke mensen! Elk verhaal is anders en elke keer ben ik weer verbaasd over de heftigheid van sommige verhalen.


Aan die eerlijkheid is ook te twijfelen. Was laatst op een feest waar ik in gesprek was met een gozer op de wc's hij zei dat ie ooit een overdosis heeft gehad door 15 pillen te vreten. Lag ook in het ziekenhuis etc etc, hij was denk ik wel aan het knallen. Maar niet zo hard als mij, ik denk als je er waus uitziet dat mensen ook weleens bullshit tegen je gaan zeggen omdat je erop ingaat.


Over het algemeen zijn dat soort mensen er makkelijk uit te pikken. Veel jongens vertonen 'haantjes gedrag' en vaak voel je dat al van ver aankomen. Hun non verbale communicatie verteld me vaak meer dan ze zelf doorhebben.

Inderdaad ook wel eens overdosis verhalen maar als je dan doorvraagt wat ze met hen hebben gedaan in het ziekenhuis klopt het soms niet met hoe er werkelijk in een ziekenhuis gehandeld wordt.


Wat goed van je dat je daar niet in trapt. En dat je zo goed bent in non verbale communicatie herkennen. Echt superslim. :)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Aaltje » do dec 01, 2011 10:43 pm

Tom smerige stiekemert laat mijn matties met rust
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Twix » di dec 13, 2011 1:06 pm

Keer stomdronken naar een club gegaan bewapend met 5 pillen uiteindelijk 2 aan vrienden gegeven en zelf 3 pillen van 130mg in 3 uurtjes geslikt, ogen trillen kaak ging alle kantne op heel hard knarsen. Heb toen ook nog gevochten ging helemaal uit me dak.
Week lang last van me kaak gehad en een stukje van me tand eraf geknarst.
Geen alcohol+xtc meer voor mij dus
Twix
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: di dec 13, 2011 12:43 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Doc » di dec 13, 2011 1:57 pm

de derde keer dat ik mdma deed, d8 ik 3 groene canadese lijkt me wel leuk! (omdat eigenlijk iedereen op die feestjes meer dan 2 a 3 pillen gebruikte en zeide dat het heel leuk was d8 ik dat wil ik ook dan!)

in totaal meer dan 500mg mdma in zo'n 5 uur, totaal van het padje af...
dat je midden in de zaal staat en ineens denk je dat je de trap af loopt en dat soort vage dingen...
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Zout » di dec 13, 2011 7:41 pm

Echt te ver gaan heb ik nog niet mee gemaakt. Maar ik ken het wel dat je zo lekker gaat en dat je maar door wilt blijven gaan. Met I love Techno 12 November had ik dit wel en toen had ik ook wel iets te veel op voor mijn doen. Dat ik gewoon echt van de kaart was. Met mijn vriend naar de bar liep, de verkeerde kant op liep, omdat ik tijdens het lopen "droomde" dat ik naar pashokjes toe liep.. Ik heb dat eigenlijk helemaal niet als vervelend ervaren, ik vond het namelijk alsnog heel erg vet. Maar ik ben toch, vooral als ik op zo'n feest ben, liever wat helderder.
Avatar gebruiker
Zout
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 117
Geregistreerd: do dec 08, 2011 5:50 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor beanhead » wo dec 14, 2011 7:58 pm

elke dag voor een half jaar lang stukje pilletje snatsen of kristalletje nemen

"zelfmedicatie"

:xtc:
Better living through chemistry
Avatar gebruiker
beanhead
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 254
Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:39 am

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Zazuu. » vr dec 30, 2011 11:39 am

Eigenlijk nooit te veel genomen. Zit vaak tussen de half en anderhalf pilletje (1=150/200mg)
Bevalt me prima, gewoon partymood. Als ik wil dansen ga ik dansen wil ik chillen ga ik chillen. :smokin:

'k Heb niet veel nodig en muziek is helpt :woeh:
Zazuu.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 267
Geregistreerd: di maart 01, 2011 10:33 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Taxi. » vr dec 30, 2011 5:18 pm

na 1,5 witte speaker wilden we extra peuken gaan halen bij tankstation langs de snel weg om half 4 's nachts. Dus hebben we ongeveer 1 km over de snelweg gelopen.. Als er een auto aan kwam snel de berm in... :roll2:
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor DDDDD » zo jan 15, 2012 7:57 pm

Een paar maandjes terug ging ik pillen klappen met twee vrienden van me, een ging het voor de eerste keer doen.
We hadden 33 pillen in huis waaronder oranje stand-by knoppen of q's, dat weet ik niet meer.
Het was de bedoeling dat we er maar 10 oid zouden gebruiken. De overige hadden we heel goed ingepakt en verstop voor onszelf, maarja dat werkt uiteraard niet.
De avond verliep heel raar, vol diepe vage gesprekken. Een van ons drie lag op de grond met de ogen half dicht, nog net niet te kwijlen. Hij kon niets meer.
Vervolgens bleven we maar door en door gaan, we hadden ernstig vochttekort. Alle pillen zijn die avond op gegaan, het bizarre is dat ik erna nog wel een uurtje kon slapen.
Ik weet nog dat we wel met zijn drieen naar buiten zijn geweest rond 9 uur sochtends, alles leek net een film. Als ik naar de anderen keek, leek het net of ze voor een groen scherm liepen waarop de buurt werd geprojecteerd.

Opzich klinkt het niet heel slecht allemaal, maar we hadden alledrie flink de tijd nodig om ons lichaam weer in gezonde staat te krijgen.
DDDDD
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: zo jan 15, 2012 6:32 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Stefaan » ma jan 16, 2012 1:45 pm

Waarom heb ik moeite bovenstaand verhaal te geloven??
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Doc » ma jan 16, 2012 1:57 pm

gyan007 schreef:Waarom heb ik moeite bovenstaand verhaal te geloven??

Hij zegt niet met hoeveel man+het zijn nou niet echt herkenbare symptonen
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Stefaan » ma jan 16, 2012 2:01 pm

Met 3 man 33 pillen waaronder Q's. Vanaf daar vind ik het moeilijk worden.. maar goed het zou kunnen. Ook waarom zou je zelf je pillen verstoppen als je weet waar je ze hebt neer gelegd..... :hulde:
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Doc » ma jan 16, 2012 2:13 pm

haha 11xongeveer 180= maar 2 gram mdma pp

lekker verantwoord!
jullie namen de term snoepjes wel erg serieus
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Taxi. » ma jan 16, 2012 4:41 pm

Ik geloof t wel hoor..... :rock2:

33 pillen me zn drieën hahahaha..
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Partypipo » ma jan 16, 2012 4:45 pm

gyan007 schreef:Met 3 man 33 pillen waaronder Q's. Vanaf daar vind ik het moeilijk worden.. maar goed het zou kunnen. Ook waarom zou je zelf je pillen verstoppen als je weet waar je ze hebt neer gelegd..... :hulde:

Toch kunnen sommigen wel echt heel veel hebben. Ik heb een keer bij een thuissessie ook vrienden 6 en 7 q's zien eten. Op een gegeven moment gooit er iemand een q in en ik zeg zo: van een hele sla ik stijl achterover! Ik moet met maximaal een halfje per keer doen... Hij: ik kan er wel 2 tegelijk denk ik. En hij had het amper uitgesproken en hij slikte de 2e door.
Daarna ging hij wel even een tijdje heel erg hard. Maar niet langer dan ik van een halve al ga...
Tolerantie zuigt!

Maar voor een eerste keer 10+ q's eten is echt wel heel erg veel!
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Kraak » ma jan 16, 2012 5:10 pm

Ik ken ook iemand die ook zo'n aantal naar binnen heeft lopen werken hoor, wel de dorpsgek maar alsnog. Maar hij gebruikt al enorm veel in een normaal weekend dus de tolerantie zal wel een rol spelen?
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Avatar gebruiker
Kraak
Ik ben een monoliet.
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 594
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:23 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Stefaan » ma jan 16, 2012 8:22 pm

Ik heb zelf wel eens 5 op maar die waren laaaaaaang niet zo sterk als Qs. Hij heeft ook niet gezegd hoeveel van de 33 sterke pillen waren..
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Einstein » ma jan 16, 2012 8:55 pm

11 pillen per persoon op je eerste keer, prima idee jongens! 8-)
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Veggol » za jan 21, 2012 1:36 pm

Ach soms twijfel ik aan de verhalen hier. Ik vind het al een beetje flink als je hele q'tjes naar binnen flikkert....
Avatar gebruiker
Veggol
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm
Woonplaats: Oost

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Doc » za jan 21, 2012 3:32 pm

Veggol schreef:Ach soms twijfel ik aan de verhalen hier. Ik vind het al een beetje flink als je hele q'tjes naar binnen flikkert....


sommige mensen zien onverantwoord drugsgebruik nog als stoer 8-)
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Jamess » za jan 21, 2012 4:29 pm

Je moet het niet allemaal uitdrukke in aantal pille maar in microgrammen,

Ik bedoel ik heb ook wel is 3819723523895 pillen geslikt met 0,000000000000000000000000001 milligram mdma per pil.
sadboys2001
Avatar gebruiker
Jamess
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 881
Geregistreerd: ma nov 21, 2011 3:54 pm

Re: Te ver gaan op XTC

Berichtdoor Partypipo » za jan 21, 2012 4:54 pm

Veggol schreef:Ach soms twijfel ik aan de verhalen hier. Ik vind het al een beetje flink als je hele q'tjes naar binnen flikkert....

Ik ben eens 4 uur compleet de weg kwijt geweest van een hele q opeten...

Maar vrienden van me eten die dingen echt als snoepjes en blijven beter aanspreekbaar dan ik na een halve...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

VorigeVolgende

Keer terug naar XTC / MDMA

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner