plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:De grenzen van MDMA zijn leuk om te verkennen, maar je weet ook meteen hoe ver je niet moet gaan.
Vorig jaar zomer naar Sziget festival geweest (7 dagen party in Boedapest) en daar tussen de 3 en 4 gram MDMA gebruikt in die week. Was fantastisch en geniaal op dat moment....
Langeman schreef:plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:De grenzen van MDMA zijn leuk om te verkennen, maar je weet ook meteen hoe ver je niet moet gaan.
Vorig jaar zomer naar Sziget festival geweest (7 dagen party in Boedapest) en daar tussen de 3 en 4 gram MDMA gebruikt in die week. Was fantastisch en geniaal op dat moment....
...en toen was je me al kwijt. Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat het echt leuk is geweest. Kijkend naar de werking van MDMA kan ik me er simpelweg niets bij voorstellen.
Hashja schreef:Ik vind keihard gaan DOOD eng. Maar ter gelijke tijd helemaal fantastisch.
Ik zorg dat ik op een avond niet boven de 400mg uit kom (wat ik vaak niet eens haal) en dan voel ik me er wel veilig bij.
Maar dit is een van de weinige drugs waar ik echt iedere keer weer knetter zenuwachtig van wordt als ik met een tablet van 180mg voor mijn neus zit! Heerlijk!
LuchtiNgtoetje schreef:Amnesia schreef: nog even tussen me kots gezocht naar het schijfje.
Die was gelukkig niet te vinden.
dapper :O
LuchtiNgtoetje schreef:Dione schreef:Ik ben een keer een hele nacht kwijt geraakt. Ik kan me nog vaag herinneren dat ik een derde pilletje nam (ik denk dat het de 3e was in ieder geval..) en het eerstvolgende wat ik weet is dat het 9 uur 's ochtends was. Geen idee wat ik allemaal nog meer naar binnen gewerkt heb die nacht, maar naar het schijnt heb ik na die 3e pil nog meer xtc genomen. De mensen met wie ik was hebben me toen foto's laten zien van de uren daarvoor, maar ik had geen idee dat ik op die plekken geweest was.. En beroerd dat ik me voelde, pff.
Dan is de lol er ook gauw af?
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
FRESH schreef:Amnesia schreef:Heb zaterdag avond 540 mg gehad met oranje q'tjes.
Ging echt super hard, had ook nog een vette hallucinatie van ongeveer 14 katten in een steeg.
Heb gekotst bij de inslag van de 1e en na de 3e kreeg ik weer een heftige inslag en moest weer even kotsen.
Geen probleem als er vrienden zijn die voor je zorgen .
Kreeg ook nog een paar zweet aanvallen (ook na die hallucinatie was me rug kletsnat van het zweet.
Ik hallucineer ook regelmatig op de Q-tjes maar dat begint al bij 2 stuks
Wel heel lichtjes, maar het is er zeker. Erg wow
plǝɹǝʍ ǝpɹǝǝʞǝƃɯo schreef:Vorig jaar zomer naar Sziget festival geweest (7 dagen party in Boedapest) en daar tussen de 3 en 4 gram MDMA gebruikt in die week. .
Veggol schreef:Unity is toch niet zo'n standaard busje vol met gelovige mensen die nadat ik helemaal los ben gegaan tot half 8 me s'ochtends komen vragen: Waar wordt jij gelukkig van ?
Tisjeboy schreef:haha ja! Ik zag ze laatst staan bij ASOT 500 in den Bosch, ze stonden er aan het begin van de avond al lollies uit te delen, en aan het einde ook. Super grappig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 64 gasten