No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomjour schreef:Fijn dat je een account hebt gemaakt om dat te melden hier. Maar gelukkig hou je je wel aan de regels en zou je nooit een bericht willen ontvangen, toch?
GaiaNyx schreef:In de domino's zit net als in de meeste pillen tegenwoordig gewoon ~200mg.
Lijkt me erg sterk dat die jongen door één enkele pil is overleden toch? Ja het is erg veel om inneens binnen te krijgen maar toch nog een heel eindje bij een overdosis vandaan bij mijn weten
SpaceAllDay schreef:ik ben zelf 1,54 en weeg 55kilo maar kan gerust met een halve beginnen en als ik de hele nacht wil doorgaan heb ik er wel een stuk of 6/7 nodig
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
bam. schreef:Mijn auschwitz-postuur verergerd altijd wel na pep gebruik
rickkertt schreef:laatste wat ik gedaan heb waren gele granaten... ze zijn getest tussen de 170-180 mg mdma en niet vervuilt! gele granaten kan weer op t lijstje van getest
bam. schreef:Mijn auschwitz-postuur verergerd altijd wel na pep gebruik
rickkertt schreef:gele granaten komen maar uit 1 streek in het land haha.
ali, is het ook. maar is wel oppassen. een hele is precies goed voor de mensen die het vaker doen. zeker niet voor beginners xD lekker beginnen met een kwartje
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
xastur schreef:200mg per pil niet zo heel erg heb je er idd minder voor nodig. Ik pakte altijd 2 tegelijk. Al mijn vrienden begonnen met een halve ik deed dat nooit waarom zou ik. 1gram kristallen of 1 gram speed of 1 gram coke gaat ook goed. En het werkt ongeveer 6 uur dus aan eentje heb je meestal nooit genoeg.
Blauwe cuetjes waren mijn. Beste pillen ooit wil graag de dominos eens testen. Wil weten of ze werkelijk sterker waren dan die ik vroeger had.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
prototype schreef: Na het lezen van dit soort posts sterft er altijd een deel van mij
prototype schreef:xastur schreef:200mg per pil niet zo heel erg heb je er idd minder voor nodig. Ik pakte altijd 2 tegelijk. Al mijn vrienden begonnen met een halve ik deed dat nooit waarom zou ik. 1gram kristallen of 1 gram speed of 1 gram coke gaat ook goed. En het werkt ongeveer 6 uur dus aan eentje heb je meestal nooit genoeg.
Blauwe cuetjes waren mijn. Beste pillen ooit wil graag de dominos eens testen. Wil weten of ze werkelijk sterker waren dan die ik vroeger had.
Na het lezen van dit soort posts sterft er altijd een deel van mij
xastur schreef:prototype schreef:xastur schreef:200mg per pil niet zo heel erg heb je er idd minder voor nodig. Ik pakte altijd 2 tegelijk. Al mijn vrienden begonnen met een halve ik deed dat nooit waarom zou ik. 1gram kristallen of 1 gram speed of 1 gram coke gaat ook goed. En het werkt ongeveer 6 uur dus aan eentje heb je meestal nooit genoeg.
Na het lezen van dit soort posts sterft er altijd een deel van mij
Wat is er verkeerd eraan dan? Zo heb ik dat vroeger altijd gedaan... Ik ben er ook ff verslaafd aan geweest maar dat was voornamelijk speed.. maar ook mdma. 10 pillen waren maar heel gewoon. Ik was toen goed van de kaart maar nooit problemen daardoor gehad.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten