Venezia2 schreef:
Venezia2 schreef:Nog sterke pillen in omloop naast de nintendo's ( 200-215 mg) en DE witte schedels ( rond 300 mg):
meerkleurige dag-en nacht pilletjes ( rond de 250 mg)
roodkapjes ( 200+ mg )
gele T-mobile ( ook 200+ mg )
Venezia2 schreef:350 mg pure MDMA , bedoel dus 350 mg 83% MDMA kristal Spoke
Zelf laten testen Spoke, dus geen dealerpraatjes
Poseidon schreef:Heb zo'n vermoeden dat dit kaliber pillen lekker combineert met coca. Dat het love-gevoel dan gehandhaafd blijft
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
paramilitair schreef:in apeldoorn en arnhem heb je witte speakers 235mg en bruine boompjes 400mg ik heb ook een 666 pil gezien met je raad het al.. 666mg maar je moet je connecties hebben natuurlijk die krijg je niet van een straat dealertje
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Waanvos schreef:paramilitair schreef:in apeldoorn en arnhem heb je witte speakers 235mg en bruine boompjes 400mg ik heb ook een 666 pil gezien met je raad het al.. 666mg maar je moet je connecties hebben natuurlijk die krijg je niet van een straat dealertje
paramilitair schreef:in apeldoorn en arnhem heb je witte speakers 235mg en bruine boompjes 400mg ik heb ook een 666 pil gezien met je raad het al.. 666mg maar je moet je connecties hebben natuurlijk die krijg je niet van een straat dealertje
Druks schreef:het is die snoevende schnabbelaar die moeilijke kankeraar
DutchCookie schreef:Ik heb laatst een groene eekhoorn pil gezien met je raad het al.. een groene eekhoorn. 2 kilo schoon aan de haak daar ging ik pas hard van
Takesway01 schreef:Paarse lambo's in omloop op het moment, 200mg!
lemonhaze5 schreef:Takesway01 schreef:Paarse lambo's in omloop op het moment, 200mg!
Die heb ik nu, ga hem morgen gebruiken dus ben benieuwd
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Gebruiken jullie dan zo'n hele lambo op een avond? Ik vind die sterke pillen alleen maar kut, dan loop ik aan het eind van de avond nog met een halve of kwart pil rond
ParadijsVogel schreef:Gebruiken jullie dan zo'n hele lambo op een avond? Ik vind die sterke pillen alleen maar kut, dan loop ik aan het eind van de avond nog met een halve of kwart pil rond
Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
ParadijsVogel schreef:Misschien is dat wel een goeie inderdaad, thuis al verdelen. Ik vind het altijd verschrikkelijk om zo'n ding door te bijten. Ik kan me altijd wel prima inhouden om er niet nog eentje te nemen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
DutchCookie schreef:Ik heb laatst een groene eekhoorn pil gezien met je raad het al.. een groene eekhoorn. 2 kilo schoon aan de haak daar ging ik pas hard van
Ahote schreef:ik heb nog maar 1x mdma gebruikt en dat was een pil van 215mg die ik in 2 keer (met 2u tussen geloof ik) had genomen en ik vond dat eigenlijk helemaal niet overkomen alsof ik echt veel pakte (weeg 70kg). Gewoon lekker energiek en euforisch (met bijna geen space)
daywalker schreef:Ahote schreef:ik heb nog maar 1x mdma gebruikt en dat was een pil van 215mg die ik in 2 keer (met 2u tussen geloof ik) had genomen en ik vond dat eigenlijk helemaal niet overkomen alsof ik echt veel pakte (weeg 70kg). Gewoon lekker energiek en euforisch (met bijna geen space)
Welke pil was dat, als je 't nog weet?
Ahote schreef:daywalker schreef:Ahote schreef:ik heb nog maar 1x mdma gebruikt en dat was een pil van 215mg die ik in 2 keer (met 2u tussen geloof ik) had genomen en ik vond dat eigenlijk helemaal niet overkomen alsof ik echt veel pakte (weeg 70kg). Gewoon lekker energiek en euforisch (met bijna geen space)
Welke pil was dat, als je 't nog weet?
paarse partyflock, denk die met de dubbele breuklijn (2de druk iig)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten