Poseidon schreef:totechie schreef:joden pil uit amsterdam.
Bedoel je de kosjere variant of die met cyaankali?
Bij laatstgenoemde, die we in Oud Zuid 'Eva Brauntjes' noemen, is een snelle inslag gegarandeerd
Poseidon schreef:totechie schreef:joden pil uit amsterdam.
Bedoel je de kosjere variant of die met cyaankali?
Bij laatstgenoemde, die we in Oud Zuid 'Eva Brauntjes' noemen, is een snelle inslag gegarandeerd
ndo schreef:Ik snap het probleem niet
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Marsnel schreef:Van mij mogen we weer terug naar pilletjes van ± 140mg perfect voor mij.
Saikedellik schreef:En het heeft een voordeel als je gepakt wordt op een feest, als je pillen bij je hebt. 1 of 2 pillen (ookal is dat samen 500mg) wordt vaak nog "getolereerd", en als je meer pillen hebt ben je de sjaak (ookal zouden dit maar 4 pilletjes van 50mg zijn, je bent hoe dan ook de sjaak. )
snuifduif schreef:Ze moeten gewoon een lange reep maken, zoals die xanax pillen maar dan met 10 breekstukjes. Elk breekstukje 120mg
Dan kunnen zelfs dealers nog 'gebruikershoeveelheden' bij hebben
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten