Huggybear schreef:Ik heb laatst bij Frea-x in Tivoli ook 1 blauwe boom gehad, getest op 180. 4de keer MDMA maar nu ging ik eindelijk goed hard..... Toen ie echt begon in te klappen, tijdens de piek of wat dan ook, kon ik nog amper op mijn benen blijven staan en ben ff 2 minuten gaan zitten
FRESH schreef:Chris Pontius schreef:Jezus wat een idiote hoeveelheden.
Ik had liever rond de 100-130mg.
Eigenlijk veel makkelijker ja Gewoon 1 droppen en geen gezeur met stukjes.
Reza schreef:FRESH schreef:Chris Pontius schreef:Jezus wat een idiote hoeveelheden.
Ik had liever rond de 100-130mg.
Eigenlijk veel makkelijker ja Gewoon 1 droppen en geen gezeur met stukjes.
een 180 mg gaat bij bij zeker niet in stukjes hoor!
Reza schreef:dat heeft niks met echt of nep te maken, meer persoolijke voorkeur
FRESH schreef:Reza schreef:dat heeft niks met echt of nep te maken, meer persoolijke voorkeur
Een echte persoonlijke voorkeur
ryder11700 schreef:het gaat echt hard nu, heb groene eekhoorns laten testen en deze zaten op 184-189mg en ben gisteren ook nog blauwe onbedrukte tegengekomen getest op 214-220mg eindelijk zijn dedrugs weer drugs heerlijk om weer hard te kunnen gaan van 3 pilletjes ipv een stuk of 8
Reza schreef:FRESH schreef:Reza schreef:dat heeft niks met echt of nep te maken, meer persoolijke voorkeur
Een echte persoonlijke voorkeur
Een uitgesproken persoonlijke voorkeur..?
Wou je zeggen dat jij dan geen echte persoonlijke voorkeur hebt
kofixteprate schreef:Gisteren Q-dancers op getest rond 183mg.
<3 shit is cash, eerst 'n hele genomen, vervolgens nog een halve. Maat van me begon zwaar te hallucineren en bij mij bleef het bij wat vage brilletjes. Lekkere pilletjes.
gamezz schreef:ook hier zijn er enorm sterke pillen
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
BassFace schreef:hoorde dat degene die ze drukte
God damn amphetamine. Why the fuck can't they make it a little less pure?
johnny D schreef:Zojuist account aangemaakt...de laatste keer dat ik xtc gebruikt heb is al weer jaar geleden. Had toen voor leuk prijsje stuk of 50 blauwe mitsubishi (meen althans dat ze zo heetten) pillen. Ik vond ze wel oke, weet niet of de bruine bomen e.d. van nu veel sterker zijn? Wil binnenkort wel weer eens lekker uit m'n bolletje, dus info is welkom. grtz
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten