Doc schreef:Frog schreef:slicksilver schreef:Ik heb nu ook van die nieuwe speakertjes met hele sterke anijsgeur. Maten van me hebben geprobeerd ze betwijfelen of het 200mg is, maar het zijn wel gewoon goede pillen.
Ben wel benieuwd naar een testresultaat als iemand het heeft
Anijsgeur wtf, ik heb XTC tabletten nog nooit op geur kunnen betrappen eigenlijk.
Mischien een nieuwigheidje, heb donderdag een speaker laten testen ( zonder geur) kleurde gelijk zwart blauw, die kerel zei al das een hele goeie pil.
Stond in het syteem bij hun spreiding van 180 tot 220, gemiddeld rond de 200.
Vind dat best veel spreiding wel eigenlijk je heb dus theoretish kans op een dat je er 1 pakt van 220 of 1 van 180, 40 mg verschil :S
Gemiddeld ( als je daar an uit kan gaan) zal het niet zo vaart lopen maar tog vind ik dat veel.
Was bij die Q'tjes ook al, terwijl ik op een pil van 110 destijds maar een spreiding had van 105 tot 120 dus 15 mg spreiding.
Weet iemand hoe dat kan?
hoe groter de pil, hoe meer mdma er in zit en hoe meer spreiding.
als je een pil van 50mg mdma hebt heb je niet zo snel een spreiding van 40mg, want dan zou je pil 80% kleiner zijn
bij pillen van 500mg is een spreiding van 40mg al veel normaler omdat het over grotere hoeveelheden gaat.
kan het niet goed uitleggen maar het is vrij logisch
Dat idee had ook al, aleen twijfelde erg aan mijn theorie, waarom weet ik dan weer niet .
Is het ok niet zo hoe groter de batch, hoe meer spreiding kan me voorstellen als je meer MDMA heb te mixen over een grotere hoeveelheid pillen dat het ook vlugger minder evenredig gebeurt?