fushizzle schreef:ze ware getest, en ze ware tusse de 230 en 240mg ze ware ook echt kk groot en dik ze bleve gewoon zowat hange in je keel als je n helle nam teminste
FRESH schreef:Ik geloof er geen zak van, totdat ik 'm zie liggen voor m'n neus en de testuitslag zelf heb ontvangen
Ranko schreef:De geruchten over de Witte Speakertjes blijken in ieder geval te kloppen. Dikke klappers van 200mg+
Frog schreef:Ranko schreef:De geruchten over de Witte Speakertjes blijken in ieder geval te kloppen. Dikke klappers van 200mg+
heb je zelf de testuitslag gezien, of is het weer via via delear praat, of praatjes van en of andere malloot die kenker hard ging en tog echt wel zeker weet dat het lag aan dat de pillen 200mg + waren, omdat zijn vriend de neef daarvan , van de dealer hoorde die ze heeft laten testen, dat ze tog echt 200 mg+ waren.
Net zoals ik al eerder zei en anderen ook ik geloof zoiets niet tenzij ik ze zelf wegbreng, laat onderzoeken in een lab en de uitslag doorgebeld krijg....
FRESH schreef:Frog schreef:Ranko schreef:De geruchten over de Witte Speakertjes blijken in ieder geval te kloppen. Dikke klappers van 200mg+
heb je zelf de testuitslag gezien, of is het weer via via delear praat, of praatjes van en of andere malloot die kenker hard ging en tog echt wel zeker weet dat het lag aan dat de pillen 200mg + waren, omdat zijn vriend de neef daarvan , van de dealer hoorde die ze heeft laten testen, dat ze tog echt 200 mg+ waren.
Net zoals ik al eerder zei en anderen ook ik geloof zoiets niet tenzij ik ze zelf wegbreng, laat onderzoeken in een lab en de uitslag doorgebeld krijg....
Dat van de witte speakertjes klopt!
Heb gisteren inmiddels zelf een uitslag gehad van deze jongens met 206mg en bij het TC vertelde ze dat er ook al een uitslag van 212mg binnen was. De laagste zat uit mijn hoofd op 182mg.
Frog schreef:Nice ze bestaan wel dus
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Delysid Vicious schreef:Morgen of overmorgen krijg ik ook een aantal witte speakers binnen.
(vanaf 180mg)
Delysid Vicious schreef:Frog schreef:Delysid Vicious schreef:Morgen of overmorgen krijg ik ook een aantal witte speakers binnen.
(vanaf 180mg)
Heb ze ook inmiddels.
laat ze morgen ef testen voor zekerheid( tot nu toe was alles oke bij hem,maar ik slik niks meer zonder het getest te hebben), hij zei zit 192 mg in, zal best spreiding in zitten van boven de 200 eventueel denk ik, ben benieuwd
Ik dacht dat je >180 en 240 belachelijk hoog vond?
slicksilver schreef:Ik heb nu ook van die nieuwe speakertjes met hele sterke anijsgeur. Maten van me hebben geprobeerd ze betwijfelen of het 200mg is, maar het zijn wel gewoon goede pillen.
Ben wel benieuwd naar een testresultaat als iemand het heeft
Frog schreef:slicksilver schreef:Ik heb nu ook van die nieuwe speakertjes met hele sterke anijsgeur. Maten van me hebben geprobeerd ze betwijfelen of het 200mg is, maar het zijn wel gewoon goede pillen.
Ben wel benieuwd naar een testresultaat als iemand het heeft
Anijsgeurwtf, ik heb XTC tabletten nog nooit op geur kunnen betrappen eigenlijk.
Mischien een nieuwigheidje, heb donderdag een speaker laten testen ( zonder geur) kleurde gelijk zwart blauw, die kerel zei al das een hele goeie pil.
Stond in het syteem bij hun spreiding van 180 tot 220, gemiddeld rond de 200.
Vind dat best veel spreiding wel eigenlijk je heb dus theoretish kans op een dat je er 1 pakt van 220 of 1 van 180, 40 mg verschil :S
Gemiddeld ( als je daar an uit kan gaan) zal het niet zo vaart lopen maar tog vind ik dat veel.
Was bij die Q'tjes ook al, terwijl ik op een pil van 110 destijds maar een spreiding had van 105 tot 120 dus 15 mg spreiding.
Weet iemand hoe dat kan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast