Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Algemene Informatie: Ketamine

Hier vind je alles over dissociatieven zoals ketamine, lachgas en PCP.

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Ivo » za jan 19, 2013 11:27 pm

Ik haat de keta verwarring en ik haat het nog meer als er mensen bij zijn terwijl ik er niks van snap. Ik wil ze dan weg, maar heb geen flauw idee hoe ik ze dat moet wijsmaken. Dan snap ik er nog minder van en vind ik het nog minder leuk. Van alle drugs die ik geprobeerd heb, was keta toch de minst sociale. Het is ook de enige drug waar ik echt niks aan vind...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Eko » zo jan 20, 2013 1:11 am

dissociëren is een beetje als met de fiets rijden, je moet het wat leren en gewoon worden.
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Claviceps » zo jan 20, 2013 1:28 am

Ivo schreef:Ik haat de keta verwarring en ik haat het nog meer als er mensen bij zijn terwijl ik er niks van snap. Ik wil ze dan weg, maar heb geen flauw idee hoe ik ze dat moet wijsmaken. Dan snap ik er nog minder van en vind ik het nog minder leuk. Van alle drugs die ik geprobeerd heb, was keta toch de minst sociale. Het is ook de enige drug waar ik echt niks aan vind...

In lagere doseringen kan ik mij sociaal gebruik wel inbeelden maar de staat die jij beschrijft lijkt mij ook niet relax genieten in gezelschap. Vind je Keta juist niet leuk omdat het sociaal voor jouw niet prettig gebruiken is? Heb je het ook op jezelf gebruikt in een juiste set en setting?

Wat voor mij altijd goed werkt is externe stimulatie-focus zoals films of TV shows kijken maar ook muziek luisteren. Bij films en tv shows merk ik echter altijd dat het net is alsof je opgezogen word in wat er gebeurd. Ook is het alsof je bij de acteurs staat mee te kijken en vol wonder alles staat te bekijken en de onscreen realiteit ook deze realiteit word.

In mijn eigen ervaring kun je dus zo de trip sturen door bijvoorbeeld een emotionele film, comedy film of een artistieke film met diepgang te kijken. Mijn laatste k-hole(-achtige?) ervaring was bij het kijken van Blade Runner en die geweldige cinematografie met de ambient soundscapes van Vangelis waren echt hemels.
Laatst bijgewerkt door Claviceps op zo jan 20, 2013 1:32 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Ivo » zo jan 20, 2013 1:30 am

Claviceps schreef:
Ivo schreef:Ik haat de keta verwarring en ik haat het nog meer als er mensen bij zijn terwijl ik er niks van snap. Ik wil ze dan weg, maar heb geen flauw idee hoe ik ze dat moet wijsmaken. Dan snap ik er nog minder van en vind ik het nog minder leuk. Van alle drugs die ik geprobeerd heb, was keta toch de minst sociale. Het is ook de enige drug waar ik echt niks aan vind...

In lagere doseringen kan ik mij sociaal gebruik wel inbeelden maar de staat die jij beschrijft lijkt mij ook niet relax genieten in gezelschap. Vind je Keta juist niet leuk omdat het sociaal voor jouw niet prettig gebruiken is? Heb je het ook op jezelf gebruikt in een juiste set en setting?

Ik heb het nog een paar geprobeerd, ook alleen. Ik vond er nooit iets aan. Oh well, drugs genoeg, eentje meer of minder :P
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Dennenboom » zo jan 20, 2013 2:30 am

Ga het ooit wel eens testen. Als het voorbijkomt en ik er zin in heb :)
Avatar gebruiker
Dennenboom
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 501
Geregistreerd: di feb 22, 2011 7:01 pm

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Azgaza » do maart 21, 2013 6:54 am

Na een maand pauze niet zo heel lang geleden weer eens een échte diepe (s-enantiomeer) K-hole kunnen ervaren; heerlijk absurd :) Ownt lachgas met een goeie factor als de ervaring zo diep is. Zo wezenlijk vreemd en onwerkelijk en toch zo compleet.

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor psychotrance » ma jun 03, 2013 9:13 pm

Hoogstwaarschijlijk is deze vraag al eeder gesteld geweest, maar kan momentel enkel met men gsm op 3G internet en de zoekfunctie werkt daar niet zo lekker op.
Maar heb dus een kort vraagje: komt ketamine ook als wit poeder voor? Dus niet de typische kristalachtige poeder, maar gewoon een coke/speed-achtig poeder.

Heb nog nooit ket gehad, is in mijn omgeving heel moeilijk om aan te geraken. Maar had het er laats over met een vriend die in antwerpen woont en die zei dat hij er wel aan kon graken.
Heb hem het geld meegegevem en hij kwam met dit wittte poeder terug.
Hij zei dat hij het al regelmatig van diezelfde leverancier had en dat hij er altijd goed waus van wordt.
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor snuifduif » ma jun 03, 2013 9:58 pm

Als je het laat indampen vormt het kristallen. Als je het maalt dan wordt het een soort wit fijn poeder (poedersuiker)
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor psychotrance » ma jun 03, 2013 10:09 pm

Het lijkt idd beetje op poedersuiker. Laat ik het maar gewoon in de praktijk esten dit weekend :-)
Avatar gebruiker
psychotrance
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 693
Geregistreerd: zo feb 24, 2013 4:55 pm

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Trippie » ma jun 03, 2013 10:39 pm

Als je de kristallen crusht heb je inderdaad fijner poeder. Het lijkt inderdaad wat op poedersuiker dan en het plakt ook niet zoals speed en coke vaak wel doen maar is een vrij 'los' poeder.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Einstein » ma jun 03, 2013 10:57 pm

Ketamine is veel vaker zuiver verkrijgbaar dan speed/coke en komt daardoor vaker als kristallen voor. Als je het als poeder koopt is er wel een kans dat het vervuild is, al hoeft dat niet per se.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Multitude » ma jun 03, 2013 11:06 pm

Trippie schreef:het plakt ook niet zoals speed en coke vaak wel doen maar is een vrij 'los' poeder.

Een genot om lijntjes van te maken als je het mij vraagt.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Saikedellik » ma jun 03, 2013 11:07 pm

Bij mijn leverancier zijn kristallen altijd r-keta, en het peder s-keta. Imo dikke kans dat je s-keta hebt, enjoy ;) :love:
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Einstein » ma jun 03, 2013 11:09 pm

Hoeft niet, van S-keta kan je net zo makkelijk kristallen maken als van R-keta :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor frozentoast » ma jun 03, 2013 11:13 pm

*kwaliteitspost*
Laatst bijgewerkt door frozentoast op di jun 04, 2013 1:39 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Multitude » di jun 04, 2013 12:02 am

Typen aan de andere kant.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor gachiBASS » di jun 04, 2013 12:19 am

psychotrance schreef:Het lijkt idd beetje op poedersuiker. Laat ik het maar gewoon in de praktijk esten dit weekend :-)


Veel plezier ermee. Ketamine is echt lekker. :hulde:
gachiBASS
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1777
Geregistreerd: di jul 17, 2012 8:26 pm

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Piotr » ma aug 12, 2013 9:39 pm

Ik post mijn eerste ervaring maar even hier omdat het te vaag was voor een volledig tripreport;

Gisteravond op de laatste nacht the Qontinent heb ik voor het eerst Ketamine gebruikt, voornamelijk de (R) variant en een kleinere hoeveelheid (R/S), percentages en precieze hoeveelheden weet ik niet. Maar alles was onder begeleiding van een groep mensen die het geregeld gebruikten i.c.m speed/coke en GHB. Alhoewel had ik deze avond ook al een witte schedel van 300mg mdma en een dosis GHB op, dus heel verstandig was het niet. Deze mensen waren echter maar half bezig met het festival, maar waren eigenlijk het hele festival bezig de ketawalk te doen. Telkens als ik aan hun vroeg wat ik er van zou gaan voelen, waren de antwoorden minstens net zo vaag als het effect bleek te zijn, dus dit kwam uiteindelijk toch goed overeen.

Ik begon met een redelijke sleutelpunt Ketamine, waarna we snel even het terrein op gingen; een vreemde maar toch leuke, niet al te heftige ervaring. Een persoon uit de groep waar ik het heel goed mee kon vinden leidde mij een beetje rond in het keta-wereldje van het festival, met onderling veel keta-taal waar ik erg om kon lachen en vaak ook kon bewonderen omdat dit vrijwel werd gesproken door alle keta-hoofden op het festival. Na een tijdje gewacht te hebben had ik nog een witte nintendo gedropt en nog een g'tje gedronken. Na dit alles af te wachten ging ik terug naar mijn nieuwe vrienden om door te gaan met het avontuur. Echter had ik zelf alleen maar (R) ketamine kunnen regelen die volgens mij niet al te sterk was. In de tent hadden we enkele lijnen gelegd en opgesnoven, maar erg heftig werd het niet. mijn nieuwe vriend, die onvoorstelbaar druk was onder invloed van ketamine, had al flink wat ketamine op en liep nachts vaak rondjes met mij over het camping terrein. Hier kwam ik de gekste dingen tegen van allerlei onbekende mensen die blijkbaar eenzelfde poep-taal bleken te spreken als die maat van mij waar ik telkens weer van onder de indruk was. Van keta-treinen tot keta-kraaien en keta-ditjes tot keta-datjes, het hield maar niet op. Een kleine keta-afterparty was ook nog aanwezig. Vol verbazing over de rare dingen die ik voor het eerst meemaakte had ik toch tijd nodig het allemaal te verwerken, ik vond het ZO VAAG. Ik werd zelf best terughoudend van het spul maar vond het wel leuk om alles rustig te bekijken waar mijn maat mij doorheen leidde.

Jammer genoeg werkte de mdma redelijk snel uit en verdween mijn euforie. Ik besloot rond 6 uur 's ochtend maar eens richting mijn eigen tent te lopen, enkele vrienden waren nog wakker en met één van hen ben ik gewoon wakker gebleven.

Achteraf had ik het misschien niet tijdens het mdma effect moeten doen, want dit zorgde ervoor dat ik veel van mijn mdma ervaring ben vergeten wat ik toch wel jammer vond. Over ghb i.c.m ketamine hoor ik veel negatiefs maar ik vond het zelf wel erg leuk, al had ik mijn ghb dosering 1ml lager gehouden als normaal.

Ik was overdonderd door het effect van de ketamine, ik had nooit verwacht dat zoiets kon bestaan. Mijn verwachting was eigenlijk dat ketamine een vaag semi-tripmiddel zou zijn, maar dit heeft mijn ogen geopend en ik ben nu zeer geïnteresseerd in dit spul.
IK SNAP ER GEEN KUT VAN.
Laatst bijgewerkt door Piotr op zo sep 15, 2013 7:52 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Multitude » ma aug 12, 2013 9:58 pm

pjenis schreef:IK SNAP ER GEEN KUT VAN.

Zeker de eerste keren klinkt dat wel bekend. Als je wat meer ervaring met het effect hebt ga je je er wat meer in thuis voelen bij wijze van spreken, al blijft het vreemd spul.

Ondanks dat je er al van weet nog even een waarschuwing voor de combinatie ketamine/GHB, buiten dat verreweg de meeste mensen het vreselijk lijken te vinden (er zijn natuurlijk uitzonderingen) kan het ook je ademhaling onderdrukken en potentieel dodelijk zijn (eh ja, we hebben het hier over drugs natuurlijk, dus laat ik extra dodelijk zeggen).
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Radical » di okt 08, 2013 10:26 pm

Ik ben niet heel erg thuis in K, maar is het maken van een bommetje en dit vervolgens te slikken goed genoeg bij keta?
Had dacht ik ooit gelezen dat het opgelost moest worden in kokend water, weet dit dus niet zeker.
Gaag verheldering.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Ahote » di okt 08, 2013 10:29 pm

MDMArvin schreef:Ik ben niet heel erg thuis in K, maar is het maken van een bommetje en dit vervolgens te slikken goed genoeg bij keta?
Had dacht ik ooit gelezen dat het opgelost moest worden in kokend water, weet dit dus niet zeker.
Gaag verheldering.


en waarom zou je niet gewoon een lijntje sniffen?
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Ivo » di okt 08, 2013 10:32 pm

MDMArvin schreef:Ik ben niet heel erg thuis in K, maar is het maken van een bommetje en dit vervolgens te slikken goed genoeg bij keta?

Tuurlijk, als je een halve gram per keer wilt slikken. Ik heb dit 1 keer geprobeerd en ik had effectief 300-400mg nodig... Het duurt wel een stuk langer dan als je het snuift, maar het blijft verspilling.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Radical » di okt 08, 2013 10:33 pm

Omdat ik zelf snuiven niet zie zitten (heeft ook een grote waarde in de vriendengroep) en qua prijs (meer nodig voor oraal) niet uitmaakt voor mij.
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Multitude » di okt 08, 2013 10:34 pm

Als je het oraal wilt nemen zou bommen gewoon moeten werken denk ik. Maar van wat ik weet is er bijna niemand die dat doet en is ketamine niet echt ideaal om oraal te nemen omdat je veel meer nodig hebt dan wanneer je snuift. Snuivend kan je ook rustig naar de gewenste dosis opbouwen, dus tenzij je echt niet wilt snuiven zou ik dat aanraden.

Edit:
Ninja's overal. Nouja, als je echt niet wilt snuiven dan kan je het gewoon proberen, al is het dan misschien ook verstandig om even na te denken of je wel echt ketamine wilt gebruiken. Het is niet de minst verslavende drug.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Radical » di okt 08, 2013 10:48 pm

Thnx voor de reactie.
Ik weet dat het gebruikelijk is om te snuiven, denk ook dat je bij snuiven sneller bijpakt wat opzich uiteindelikk op hetzelfde neerkomt. Ga er nog overna denken maar denk toch dat het oraal word. En al word het roch nasaal, heb ik wel antwoord op mijn vraag en heb ik weer een stukje kennis! :)
Did:
Alcohol, Truffels (Psilocybe Atlantis, Cosmic Connectors), Wiet (brownie, thee), XTC, Herbal XTC (Lemon X), Temazepam, 2C-B, Ritalin, N2O, 4-AcO-DMT, Ketamine, Oxazepam, Midazolam, Oxynorm (Maar 5mg...), 2c-e, speed en MXE
Avatar gebruiker
Radical
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1154
Geregistreerd: wo aug 14, 2013 12:24 am

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Einstein » di okt 08, 2013 11:47 pm

Als je ketamine in een bommetje neemt wordt een groot deel gelijk in de maag omgetoverd tot het niet echt psychoactieve norketamine :woeh: :woeh: :woeh:
K-holen wordt sowieso lastig, voor de rest werkt het wel, mits een stuk minder efficiënt.
Klooien met kokend water is nergens voor nodig, gewoon het spul in een vloeitje gooien en doorslikken. :smokin:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Multitude » di okt 08, 2013 11:49 pm

Of lekker in een beetje water oplossen en dat doorslikken als je wil kotsen :s
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Piotr » wo okt 09, 2013 12:02 am

Ik las ooit ergens dat maar 13% van de actieve stof functioneel is bij orale inname, dus effectief is het inderdaad niet.
L S D
Avatar gebruiker
Piotr
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1889
Geregistreerd: vr okt 26, 2012 11:23 pm

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor Perry » wo okt 09, 2013 1:05 am

MDMArvin? Snuiven maakt je niet meer een junk dan je bent.
Ketamine wel.
Keta is daarentegen wel super chill.
Maar snuif het.
Geloof me...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Algemene Informatie: Ketamine

Berichtdoor snuifduif » wo okt 09, 2013 1:18 am

Je kan het ook nog in een neus spray oplossing doen als je het dan minder 'junkerig' vindt
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

VorigeVolgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner