No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Ik haat de keta verwarring en ik haat het nog meer als er mensen bij zijn terwijl ik er niks van snap. Ik wil ze dan weg, maar heb geen flauw idee hoe ik ze dat moet wijsmaken. Dan snap ik er nog minder van en vind ik het nog minder leuk. Van alle drugs die ik geprobeerd heb, was keta toch de minst sociale. Het is ook de enige drug waar ik echt niks aan vind...
Claviceps schreef:Ivo schreef:Ik haat de keta verwarring en ik haat het nog meer als er mensen bij zijn terwijl ik er niks van snap. Ik wil ze dan weg, maar heb geen flauw idee hoe ik ze dat moet wijsmaken. Dan snap ik er nog minder van en vind ik het nog minder leuk. Van alle drugs die ik geprobeerd heb, was keta toch de minst sociale. Het is ook de enige drug waar ik echt niks aan vind...
In lagere doseringen kan ik mij sociaal gebruik wel inbeelden maar de staat die jij beschrijft lijkt mij ook niet relax genieten in gezelschap. Vind je Keta juist niet leuk omdat het sociaal voor jouw niet prettig gebruiken is? Heb je het ook op jezelf gebruikt in een juiste set en setting?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Trippie schreef:het plakt ook niet zoals speed en coke vaak wel doen maar is een vrij 'los' poeder.
psychotrance schreef:Het lijkt idd beetje op poedersuiker. Laat ik het maar gewoon in de praktijk esten dit weekend
pjenis schreef:IK SNAP ER GEEN KUT VAN.
MDMArvin schreef:Ik ben niet heel erg thuis in K, maar is het maken van een bommetje en dit vervolgens te slikken goed genoeg bij keta?
Had dacht ik ooit gelezen dat het opgelost moest worden in kokend water, weet dit dus niet zeker.
Gaag verheldering.
MDMArvin schreef:Ik ben niet heel erg thuis in K, maar is het maken van een bommetje en dit vervolgens te slikken goed genoeg bij keta?
Keer terug naar Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast