King schreef:Om het weekend vind ik niet echt verstandig. Als je het eenmaal zo vaak doet, blijft het lastig om het naderhand weer minder te doen. Uit je post lijkt het ook alsof je nog nooit ketamine hebt gebruikt, klopt dit? Als dit zo is vraag ik me af waarom je direct om de week ketamine wil doen?
Ik gebruik ketamine pas een half jaar en heb het nu 6 maal gebruikt, het is een heerlijk stofje, maar je neigt al gauw om het vaker te doen. Ik verwacht eerlijk gezegd ook echt geen dalende lijn in dit gebruik, eerder een stijgende. Om die reden zeg ik; hou het op eens per maand, het liefst nog minder.
JongGeleerd schreef:Maak dat de kat wijs, dat is realiteit ontduiken, omdat je nuchter niet gelukkig bent.
Oftewel, je kan dan beter in nuchtere toestand je 'problemen' aanpakken, waardoor je dan kan genieten van 't leven.
JongGeleerd schreef:Maak dat de kat wijs, dat is realiteit ontduiken, omdat je nuchter niet gelukkig bent.
Oftewel, je kan dan beter in nuchtere toestand je 'problemen' aanpakken, waardoor je dan kan genieten van 't leven.
Einstein schreef:Antistoffen spelen geen rol bij tolerantie. Eerder downregulatie van diverse receptoren
King schreef:Als ik ketamine op een feestje wil gebruiken, wat zou dan het chillste zijn? het R-isomeer of de racemische variant?
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
King schreef:Als ik ketamine op een feestje wil gebruiken, wat zou dan het chillste zijn? het R-isomeer of de racemische variant?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Piotr schreef:Diclofenac is toch gewoon een NSAID? Ik zie niet in waarom dit niet te combineren valt. Het is in weze niet veel anders dan aspirine volgens mij...
Keer terug naar Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten