Pieter210 schreef:Rups schreef:Sowieso wel
Het heeft mijn hele kijk op mijn leven verandert, ik ben anders naar mezelf gaan kijken en naar anderen (op een positieve manier)
Heb echt grote openbaringen gekregen met dit stofje, veel ook over mezelf geleerd.
En natuurlijk dingen gezien ook die ik nooit voor mogelijk had gehouden, hoe een kamer ineens binnen een half uur tijd van een saaie, kale woonkamer kan veranderen in een hele nieuwe dimensie.
Wil je iets vertellen over de openbaringen die je hebt gekregen door lsd te gebruiken? Lijkt mij zeer interessant...
Het meest mooie is op lsd wel de natuur, het lijkt net alsof je 1 bent met alles (zelf word ik er echt een kuthippie van
)
En het heeft mij echt laten zien hoe mooi "leven" eigenlijk is, hoe mooi het is dat je gewoon uit letterlijk niks gewoon een levend wezen kunt worden (geboorte) en vervolgens kunt kiezen hoe je dat indeelt, wil je alles en iedereen verkankeren, of wil je echt iets maken van zoiets moois wat je gekregen hebt van de natuur?
Daarnaast voel ik met mijn dieren echt een hele warme sterke band, net alsof het echt mijn zusters of broers of zelfs kinderen zijn, zoveel liefde.
En het heeft mij ook echt geholpen in de tijd dat ik zwaar depressief was, het heeft me echt een heel stuk eruit geholpen.