Azgaza schreef:Ik denk dat dat eerder toch met tolerantie te maken heeft, na een maand of meer is die echt weer op 0 en dan is elke trip weer zo sterk als dat de dosis aan geeft dat het zou moeten zijn, ik vermoed dat het wel echt tolerantie is want als je kort na elkaar tript maar je gooit van de tweede trip de dosis omhoog dan komt die lichter aan, maar niet minder compleet van effect, als voorbeeld op boom festival heb ik twee sterke LSD trips gedaan met 3 dagen ertussen, eerste keer 4, tweede keer 7, die 7 voelde precíes even sterk als die 4 een aantal dagen eerder hadden gedaan maar de trip was echt niet minder van kwaliteit of zo. Een maand of meer wachten en de tolerantie is ook weer weg.
Ik trip zelf +- 1x per maand op LSD, maar mijn raad qua hoe vaak een goed idee is: als de vorige trip geen actieve rol meer in je gedachten speelt en je hem volledig een plek hebt gegeven, het leven al weer enkele weken 'op zen normaal' is, zodat je die stabiliteit niet makkelijk kan verliezen
[precies, zo sta ik er ook tegenover. Tegen iedereen die vraagt aan mij of het een goed idee is om LSD te toen zeg ik altijd dat het om de mindset gaat waar je op die dag in zit. Je voelt zelf aan of het een goed moment is ja of nee. En als dat zo is (dus als je je vorige trip dan een plekje heb gegeven en alles weer normaal is) dan is dat zo.