No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:LSD
Ik doe het niet echt meer voor de visuals, ik doe het vooral voor de verwarring en vreemde logica
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Drientjethesecond schreef:Na meer dan 40+ trips kan ik denk ik wel zeggen dat het me bevalt ja.
En die visuals zijn leuk maar ik doe het ook echt voor de verwarring of de verheldering.
Drientjethesecond schreef:Na meer dan 40+ trips kan ik denk ik wel zeggen dat het me bevalt ja.
Azgaza schreef:Inmiddels al weer 46 keer in mijn leven gedaan, en na de eerste keer kon ik al stellen wat ik nu nog steeds vind: ik vind LSD voor mij persoonlijk een geweldige stof, prachtige visuele effecten, heerlijke associatieve en creatieve gedachtes, de lange duur vind ik een voordeel; ideaal voor festivallen e.d. en lekker veel tijd om te doen met je trip wat je wil, een lang plateau maakt het qua sfeer ook rustiger en overzichtelijker. Fysiek vind ik het ook aangenaam, beetje speedy, fijne buzz.
Ik heb ook wel duistere momenten meegemaakt op LSD (allemaal door omstandigheden, maar die gaan wel tot zo ver als gedumpt worden in de piek van een trip op een festival of m'n kat vrij onverwacht in laten slapen in een comedown), LSD + lachgas is ook niet elke keer even fijn geweest, maar wel altijd interessant; LSD komt alleen met dingen vannuit je zelf en ik probeer mezelf juist zo goed en diep mogelijk te kennen en begrijpen, en na zo veel trips heeft m'n onderbewustzijn nog weinig verrassingen, dus nu doe ik het vooral voor de visuals, creatieve gedachtes, associaties, verwondering e.d.
LSD is trouwens m'n favoriete stof, voor mij heeft het alles wat ik zoek in een stof, goeie visuals, goeie buzz, interessante gedachtes, beetje stimulerend, duurt lekker lang, risico's alleen van psychologische aard; precies wat ik leuk vind
Azgaza schreef:Inmiddels al weer 46 keer in mijn leven gedaan, en na de eerste keer kon ik al stellen wat ik nu nog steeds vind: ik vind LSD voor mij persoonlijk een geweldige stof, prachtige visuele effecten, heerlijke associatieve en creatieve gedachtes, de lange duur vind ik een voordeel; ideaal voor festivallen e.d. en lekker veel tijd om te doen met je trip wat je wil, een lang plateau maakt het qua sfeer ook rustiger en overzichtelijker. Fysiek vind ik het ook aangenaam, beetje speedy, fijne buzz.
Ik heb ook wel duistere momenten meegemaakt op LSD (allemaal door omstandigheden, maar die gaan wel tot zo ver als gedumpt worden in de piek van een trip op een festival of m'n kat vrij onverwacht in laten slapen in een comedown), LSD + lachgas is ook niet elke keer even fijn geweest, maar wel altijd interessant; LSD komt alleen met dingen vannuit je zelf en ik probeer mezelf juist zo goed en diep mogelijk te kennen en begrijpen, en na zo veel trips heeft m'n onderbewustzijn nog weinig verrassingen, dus nu doe ik het vooral voor de visuals, creatieve gedachtes, associaties, verwondering e.d.
LSD is trouwens m'n favoriete stof, voor mij heeft het alles wat ik zoek in een stof, goeie visuals, goeie buzz, interessante gedachtes, beetje stimulerend, duurt lekker lang, risico's alleen van psychologische aard; precies wat ik leuk vind
LuchtiNgtoetje schreef:LSD blijft bij mij nog wel ff rondhangen. Ik voel me zo sereen en rustig. Ik ga dit zeker vaker gebruiken en experimenteren met hoeveelheden. En combineren met verschillende drugs.
I love LSD
Drientje schreef:LuchtiNgtoetje schreef:LSD blijft bij mij nog wel ff rondhangen. Ik voel me zo sereen en rustig. Ik ga dit zeker vaker gebruiken en experimenteren met hoeveelheden. En combineren met verschillende drugs.
I love LSD
Doe het niet te vaak de eerste keren! Hou het net als met MDMA op een keer per zoveel maanden. Echt, LSD geeft je op een gegeven niet meer zulke toffe trips als je het vaak doet. Spontaan heb ik het fijnst getript maar de minst leuke trips waren die vaak na elkaar.
25tolife schreef:Doe het zelf soms vaak en soms wacht ik maanden of half jaar schommelt erg, soms als het aan mij ligt een hele week lang
LuchtiNgtoetje schreef:25tolife schreef:Doe het zelf soms vaak en soms wacht ik maanden of half jaar schommelt erg, soms als het aan mij ligt een hele week lang
haha ja jij gaat wel lekker los dan ja, superhoge dosis en dan bij je ma langs gaan
25tolife schreef:LuchtiNgtoetje schreef:25tolife schreef:Doe het zelf soms vaak en soms wacht ik maanden of half jaar schommelt erg, soms als het aan mij ligt een hele week lang
haha ja jij gaat wel lekker los dan ja, superhoge dosis en dan bij je ma langs gaan
Heh iedereen doet weleens iets geks, en ging nog goed ook, tenminste ze vond me achteraf wel beetje vreemd doen, maar goed daar was alles mee gezegd gelukkig
Sublimo schreef:LSD, ja dat is een tijdje mijn ding geweest. Elke week was het weer van dat.
Maar ik denk dat ik het een beetje beu ben geworden uiteindelijk, ik doe het nog wel af en toe, maar daar blijft het ook bij.
LuchtiNgtoetje schreef:Drientje schreef:LuchtiNgtoetje schreef:LSD blijft bij mij nog wel ff rondhangen. Ik voel me zo sereen en rustig. Ik ga dit zeker vaker gebruiken en experimenteren met hoeveelheden. En combineren met verschillende drugs.
I love LSD
Doe het niet te vaak de eerste keren! Hou het net als met MDMA op een keer per zoveel maanden. Echt, LSD geeft je op een gegeven niet meer zulke toffe trips als je het vaak doet. Spontaan heb ik het fijnst getript maar de minst leuke trips waren die vaak na elkaar.
met vaker bedoelde ik vaker, niet vaker per week of maand ofzo. ik ga het nu toevallig 2 weken achter elkaar gebruiken omdat het zo uitkomt, maar de keer voor vorige week was 3 weken eerder. En na deze week ben ik niet van plan het binnen een maand te doen ofzo.
But thanks for the warning!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten