LuchtiNgtoetje schreef:leeftijd is niet relevant en slechts een illusie van de mens om enige orde te scheppen in deze chaos.
LuchtiNgtoetje schreef:
leeftijd is niet relevant en slechts een illusie van de mens om enige orde te scheppen in deze chaos.
Drientje schreef:Leeftijd is maar een nummer. Ik zelf was 27 toen ik voor het eerst LSD nam en dat was precies op het juiste moment.
Ik ken mensen die 16 of 17 waren en die er echt niet slechter van geworden zijn.
Tripper schreef:Ik heb veel LSD genomen in mijn leven. Ik ben erop bad gegaan. Ik heb hard getript en zacht getript. Ik heb LSD misbruikt door het op gewone avonden te nemen, zoals uit eten met mijn familie, naar het museum, bruiloften etc.. Na ergens boven de 1000 keer trippen ben ik er nog steeds niet klaar mee.
Tripper schreef:Na ergens boven de 1000 keer trippen ben ik er nog steeds niet klaar mee.
Pickwick schreef:the white rabbit nog eens te volgen.
Patrick. schreef: alice in wonderland. Ik wist echt niet wat ik meemaakte
is echt een aanrader
Pickwick schreef:Patrick. schreef: alice in wonderland. Ik wist echt niet wat ik meemaakte
is echt een aanrader
Staat genoteerd, bedankt. ^^
Bohr schreef:Mijn eerste keer begreep ik er niet veel van, spontane langbuien die soms lang duurden, alles voelde als nieuw aan en wat in elkaar vloeiende visuals van de omgeving, gloeiende lichtstralen, een lekker gevoel en wat verwarring is er altijd aanwezig.
Dit wou ik nog eens beter doen en zo zijn er al verschillende trips geweest, sommige leuker dan de andere met verrasende visuals en wat af en toe nog eens verwarring, rare manieren van denken, maar meer met een verhelderend en lekker gevoel. Ik ben er nog steeds niet uit, 't blijft me verwonderen dus binnen een tijd die me goed ligt, we'll meet again to take a joyfull ride.
Hashja schreef:Weet je wat ook zo geweldig aan LSD is!
De manier waarop al je zintuigen in elkaar overvloeien!
Het proeven van muziek, het voelen van geuren, en ruiken van kleuren etc.
Tripper schreef:Ik heb veel LSD genomen in mijn leven. Ik ben erop bad gegaan. Ik heb hard getript en zacht getript. Ik heb LSD misbruikt door het op gewone avonden te nemen, zoals uit eten met mijn familie, naar het museum, bruiloften etc.. Na ergens boven de 1000 keer trippen ben ik er nog steeds niet klaar mee.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Hashja schreef:Weet je wat ook zo geweldig aan LSD is!
Azgaza schreef:Hashja schreef:Weet je wat ook zo geweldig aan LSD is!
Ja he De geweldigsten vind ik als geluid en beeld praktisch één worden, dus dat alle visuals niet alleen bewegen op de muziek maar dat ook gesproken worden en geluid een vorm hebben met allemaal visuele echo's er van, en omgekeerd ook, en dat dingen naar een bepaalde kleur smaken.. heerlijk is dat
Drientje schreef:Synesthesie heb ik nooit mogen ervaren.
Wel kan smaak raar zijn en voedsel alien aan voelen. Leuk om daarmee te spelen en rare combinaties te maken in de zin van een crackertje besmeerd met kwark en een stukje meloen erop.
Azgaza schreef:Ja he De geweldigsten vind ik als geluid en beeld praktisch één worden, dus dat alle visuals niet alleen bewegen op de muziek maar dat ook gesproken worden en geluid een vorm hebben met allemaal visuele echo's er van, en omgekeerd ook, en dat dingen naar een bepaalde kleur smaken.. heerlijk is dat
Hashja schreef:Was heel stom, wij hadden ook fruit en kwark, toen kwamen we op het geniale idee om dit te combineren, om er na een uur achter te komen dat die combinatie al eeuwen in de winkel lag...
Exceptional Insight schreef:Hashja schreef:Was heel stom, wij hadden ook fruit en kwark, toen kwamen we op het geniale idee om dit te combineren, om er na een uur achter te komen dat die combinatie al eeuwen in de winkel lag...
Wat was er beter dan na het eten, één pak vanille vla en één pak chocolade vla te pakken, en dat samen in één bakje te doen?
Komen ze met dubbelvla!
Dat wil ik godverdomme zelf doen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten