ElDuderino schreef:Zo "zag" ik tijdens mijn laatste trip wiskunde, in die zin dat ik wiskundige formules zag, hoeken berekende, en algoritmes kon terugvinden in alles dat ik bekeek. Wat echt zotgeschift is, zo is de wiskundige formule voor een boom te zalig.
ElDuderino schreef:Ik zou daar iets megazalig vets op kunnen antwoorden, maar dan weet iedereen me volledige naam
Hashja schreef:ElDuderino schreef:Ik zou daar iets megazalig vets op kunnen antwoorden, maar dan weet iedereen me volledige naam
De wet van Fibonacci zit in je naam verwerkt?
Je bent een wiskundige boom?
Je heet Fibonacci?
Drientje schreef:Of hij is een geleerd wiskundige die een jaar geleden een geniale puzzel heeft opgelost.
Dat was toch zo? Een paar van die studentjes die een of ander vraagstuk zo op wisten te lossen?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
ElDuderino schreef:In action en in javascript BIATCH!
Straks eens in php schrijven :3
segfault schreef:Aangezien jullie toch al redelijk wat gezegd hebben over de fibonacci sequence kan dit filmpje er ook nog wel bij. Misschien niet helemaal "true" aan de fibonacci sequence maar het blijft een vet clipje en nummer
Truffelboy schreef:Heb het nu al 3× gedaan, echt geweldige bende! Ik ga dit ook zeker nog vaker doen, hier ga je tenminste niet zwaar van naar de klote zoals bij jallen
Drientje schreef:Truffelboy schreef:Heb het nu al 3× gedaan, echt geweldige bende! Ik ga dit ook zeker nog vaker doen, hier ga je tenminste niet zwaar van naar de klote zoals bij jallen
Wat is jallen?
En nog 4 dagen!
FatZone schreef:Jah sorry hoor Maar ik vind,, LSD GEWOON KUT DRUGS.!
Niet vaak gepakt, een keer in een discotheek, het was daar zo Druk, dat ik gek werd man.
Ik vroeg een vriend van waar is de uitgang, ik heb daar zeker 2 uur rondjes gelopen kon gewoon niet meer rationeel denken.
You that never done nothin'
But build to destroy
You play with my world
Like it's your little toy
Niet vaak gepakt, een keer in een discotheek, het was daar zo Druk, dat ik gek werd man.
Ik vroeg een vriend van waar is de uitgang, ik heb daar zeker 2 uur rondjes gelopen kon gewoon niet meer rationeel denken.
Destiny schreef:.........
Drientje schreef:FatZone schreef:Jah sorry hoor Maar ik vind,, LSD GEWOON KUT DRUGS.!
Jij bent echt vet. Mag ik je aanraken?
Goed ingelezen, goed voorbereid, juiste mensen en prima locatie. Je had het niet beter kunnen doen. Scheelt weer een domme kut actie van een leipo
FatZone schreef:Drientje schreef:FatZone schreef:Jah sorry hoor Maar ik vind,, LSD GEWOON KUT DRUGS.!
Jij bent echt vet. Mag ik je aanraken?
Goed ingelezen, goed voorbereid, juiste mensen en prima locatie. Je had het niet beter kunnen doen. Scheelt weer een domme kut actie van een leipo
Uhm, die laatste zin was hopelijk,, sarcastisch bedoeld.?
Inderdaad de Locatie was niet een herinnering waard, LSD is gewoon niet mijn Drugs.
Durft het zelfs niet eens meer te nemen, maar de eerste 2 keer waren wel Super cool.
Maar toen zaten we in de woonkamer van een vriend, een rustige locatie zeg maar, man dat was wel een vreemde ervaring, echt cool.
Drientje schreef:wat heeft je toen laten denken dat je het wel zou trekken in die tent?
Drientje schreef:FatZone schreef:Drientje schreef:
Die laatste zin meen ik zoals het daar staat. Psychedelica is geen speelgoed. Het had net zo goed keihard mis kunnen gaan en was je nu voor altijd in de gesloten van het Sint Joris aan het verdwalen.
LSD is leuk op feestje als je bekend bent met de stof en hoe je op een dosering reageert. En dan ook nog alleen feestjes die er een beetje op ingericht zijn zoals goa of tekno. Een discotheek is ABSOLUUT niet de plaats om een prettige eerste LSD ervaring te hebben.
Maar als dat dan niet je eerste keer was en de keren ervoor wel goed gegaan waren, wat heeft je toen laten denken dat je het wel zou trekken in die tent?
Want dan wist je al dat je er goed van in de war kunt raken en mentale prikkels echt enorm fysiek uitvergroot kunnen worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten