Italiano schreef:Werkt niet / nauwelijks op je serotonine (kan ik bevestigen uit ervaring), is ook te zien aan onderstaande EC50 waardes:
EC50 NE release (nM) 16.1 ± 1.7
EC50 DA release (nM) 24.2 ± 1.1
EC50 5HT release (nM) 1,937 ± 202
Bron: http://www.bluelight.ru/vb/threads/4719 ... mphetamine
Bluelight schreef:It is apparent that despite having EC50 values above those of d-amphetamine for dopamine release, 3-Fluoroamphetamine can elevate basal levels of dopamine roughly three times higher times compared to amphetamine at the same mg/kg dosage in Squirrel Monkeys. That's over 1500% or 15-fold. The levels drop quickly after administration but always remain at least two-fold above the amount produced by amphetamine.
Compound | [3H]NE | [3H]DA | [3H]5-HT |
d-Amphetamine | 7.2 ± 0.44 | 8.0 ± 0.43 | 1756 ± 94 |
3-Fluoroamphetamine | 16.1 ± 1.7 | 24.2 ± 1.1 | 1,937 ± 202 |
Bonke schreef:Wat zeggen die getalletjes ook alweer? Even voor de leken
Bonke schreef:Hoe schadelijk is dit voor je serotonine als je het eens per week / 2 weken doet?
Dopamientje schreef:gewoon rust in je hoofd, extra alertheid
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Nottoday schreef:Wat is de gangbare dosis voor 3-FA waarbij de effecten na 7-8 uur zijn uitgewerkt (dus waarbij je gewoon in slaap kan vallen zonder benzo's), rekeninghoudend met iemand die geen tolreantie heeft voor pep-achtige middelen en rond de 60 kilo is.
In wat voor drinken is dit het beste op te lossen trouwens?
remone schreef: is deze stof ongeveer hetzelfde als dex, maar dan nog meer de nadruk op de effecten die oh zo leuk zijn voor ADHDers?
Petrovic schreef:remone? schreef: is deze stof ongeveer hetzelfde als dex, maar dan nog meer de nadruk op de effecten die oh zo leuk zijn voor ADHDers?
Jep. Het verschil met je lichamelijk ook rustiger voelen is veel beter bij 3-FMP. Kater ook nog eens minder. Hoger verslavings-potentieel dan pep/dex vind ik.
remone schreef:Petrovic schreef:remone? schreef: is deze stof ongeveer hetzelfde als dex, maar dan nog meer de nadruk op de effecten die oh zo leuk zijn voor ADHDers?
Jep. Het verschil met je lichamelijk ook rustiger voelen is veel beter bij 3-FMP. Kater ook nog eens minder. Hoger verslavings-potentieel dan pep/dex vind ik.
Vroeg ik dat ja? Het word echt tijd dat ik stop. Deze stof die ogenschijnlijk onschadelijk lijkt gaat dwars door mn neusslijmvliezen mn hersen-frituur-pan in.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten