Saikedellik schreef:Zou het kunnen dat dit spul een negatief effect heeft op je blaas/nieren oid? Had dit al heel lichtjes bij 4-FMP, maar nog meer bij 3-FMP, dat ik heel lichtjes urine lek, elke keer een klein druppeltje die achterblijft in mn boxer zegmaar. Ontzettend naar, voel me net een oud mannetje, en ik ruik echt overal pis voor mn gevoel. Viel me net ook op dat er in mn boxer wel een paar druppeltjes ook echt achtergebleven waren.... Heeft iemand anders dit ooit gehad, of is het echt iets persoonlijks? Ik heb trouwens gecombineerd met GHB, maar toen ik 4-FMP deed had ik hier al "last" van voordat ik GHB erbij nam....
Anyone, of ben ik de enige en sta ik nu heel hard voor lul...?
FRESH schreef:Uhm en heb je onlangs ketamine gebruikt? Daar hoor ik ook wel eens van dat mensen er dan achteraf last van hebben..
Saikedellik schreef:Ja merk wel dat als ik iets anders doe, het weer even over is, maar het blijft een beetje "zeuren" dat ik toch wel naar de wc moet zegmaar. Pfff ik dacht net geconcludeerd te hebben dat dit aan de keta van afgelopen vrijdag lag, maar 3-FMP blijft dus ook nog een mogelijke oorzaak hiervoor. Heb het trouwens nu al vanaf gisteravond, dacht heel even dat het over was, maar toch weer de hele middag last van.
Tnx iig voor het delen van je ervaring!
Davinci schreef:Ik heb hier nooit last van, hoogstens frequenter naar wc omdat ik meer drink.
Had je er ook geen alcohol en ghb bij? Deze stimuleren namelijk een hormoon waardoor je meer moet plassen. Achteraf bekeken lijkt de frequentie van urineren ietwat redelijk hoog bij 3-fmp In ieder geval stimuleren ze alle drie vochtafdrijving.
Hoeveel liter drink je op een normale dag (zonder drugs)?
Saikedellik schreef:Moet idd erg vaak naar de wc, maar ook als ik net ben geweest (en zelfs even afgedept heb met een wc-papiertje), dan heb ik binnen 10min al weer 2 of 3 dikke druppels die er toch doorkomen zegmaar... Voel me echt een fucking oud mannetje zo
Einstein schreef:Ja, dit is de moeite Wat wil je horen? Als je op zoek bent naar een empathogeen á la MDMA heb je hier niks aan, als je een euforische stimulant wilt moet je 3-FMP hebben.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten