Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-FMP / 3-FA

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 3-FMP

Berichtdoor Dopamientje » wo okt 31, 2012 9:39 pm

Ik moet er alleen ongelooflijk vaak van zeiken, maar dat heb ik met pep, 4-fa en MDMA ook.
Geen last van moeilijkheden of pijn tijdens het urineren.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: 3-FMP

Berichtdoor Stefaan » do nov 01, 2012 7:41 am

Saikedellik schreef:Ben overigens niet de enige die blaasproblemen hier mee had blijkbaar, kreeg laatst van een vriendin te horen dat ze precies hetzelfde had toen ze 3-FMP op had. Denk dat het wel iets is om voorzichtig mee te zijn!!


Heb je het met 'normaal' gebruik, of waren het wel echt langdurig grote hoeveelheden?
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: 3-FMP

Berichtdoor Paradise » do nov 01, 2012 11:15 pm

Dit is toch echt lekker spul.

5-10mg perfecte functionele stimulant. Zero cravings naar meer of blowen etc ...

Ergens rond de 20mg wordt het iets te lekker voor mij, dan wil ik enkel nog chillen en de high chasen door meer te nemen en/of koffie, blowen enz ... ik word dan ook introvert, sluit mij op en ga 10u websurfen.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: 3-FMP

Berichtdoor Hakvlees » vr nov 02, 2012 12:05 pm

Van 3fmp word ik juist niet introvert. Zit dan de hele avond te lullen alsof ik aan de coke zit. Vind het bij 10-15mg wel lekker om een beetje wakker te blijven, maar als ik er ook nog iets van wil voelen moet ik wel boven de 25mg zitten, dan krijg je ook wel een lekker spacy high. Weet eigenlijk niet precies hoeveel ik meestal neem want ik eyeball het gewoon, maar dat is prima te doen met deze stof. Gewoon een puntje in wat water, en eventueel een uurtje later nog wat(heb het eerder wel afgewogen dus weet wel ongeveer hoeveel ik moet nemen). En aangezien het best lang doorwerkt hoef je niet heel veel of heel vaak bij te doseren.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: 3-FMP

Berichtdoor Saikedellik » zo nov 04, 2012 12:15 am

Gman007 schreef:
Saikedellik schreef:Ben overigens niet de enige die blaasproblemen hier mee had blijkbaar, kreeg laatst van een vriendin te horen dat ze precies hetzelfde had toen ze 3-FMP op had. Denk dat het wel iets is om voorzichtig mee te zijn!!


Heb je het met 'normaal' gebruik, of waren het wel echt langdurig grote hoeveelheden?


Met 3/4x doseren uiteindelijk iets van 250mg denk ik, en toen had ik er al last van.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 3-FMP

Berichtdoor Nottoday » ma nov 12, 2012 7:51 pm

Afgelopen vrijdag dit middel onderzocht en vond het vrij bijzonder.

Ik had een speed-achtige effect verwacht, en die was zeker aanwezig, maar ik kreeg ook milde vlagen van euforie en had een verhoogde empahtie. Verder was mijn tastzintuig ook prettig versterkt en klonk muziek ook prettiger aan dan normaal. Naar mijn idee zat ik aan een 6-APB-lite.

Ik had max +- 100 mg (misschien zelfs minder) verbruikt tussen 23:45 en 3:30 voor mijn doeleinden. Feestje duurde tot 6 uur en hield dat ook vol. Zelfs duurde de plezierige effecten van 0:00 tot 7:00 en de bewijkeringen (in hoeverre je zo wil benoemen) vrijwel heel de halve dag. Kon amper slapen, rusteloos, etc. Volgende dag was ook best klote, moe, moe en nog eens moe.

Zeiken kende ook geen einde en dat bleef maar doorgaan van 7 tot 9:00 ofzo en om 10:00 na 1 uur slaap, maar dat had vast mee te maken dat ik veel had gedronken (cola en bier).

Maar wat denken jullie, heeft de aromatische vendor wellicht een fout begaan door 3-fa (nooit eerder gebruikt, maar die was vergelijkbaar met 6-apb meen ik te herinneren) met 4-fa te contamineren?

Ik heb hiervoor nog 3 weken geleden 6-APB verbruikt, dus had eigenlijk geen serotonine-slurpende effecten verwacht.


:kleuter:
Nottoday
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di jun 19, 2012 4:38 am

Re: 3-FMP

Berichtdoor Einstein » ma nov 12, 2012 8:09 pm

Voor 3-FMP is 100 mg nog best veel, toch? Kan zijn dat je met zo'n dosis inmiddels wel een half empathogeen effect op de achtergrond merkt.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-FMP

Berichtdoor knetterspetter » di nov 13, 2012 2:34 pm

Nottoday schreef: en de bewijkeringen (in hoeverre je zo wil benoemen)
:kleuter:



:lol:
Avatar gebruiker
knetterspetter
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 298
Geregistreerd: vr apr 27, 2012 6:16 pm

Re: 3-FMP

Berichtdoor Saikedellik » do nov 15, 2012 5:59 pm

Ja dat had ik ook hoor, dat empathogene effect zegmaar, heb iedereen op FB de oren van de kop geluld, en bleef maar lullen en lullen tegen iedereen. Denk dat het er wel een beetje bij hoort, denk niet dat je meteen moet verwachten dat er 4-FMP doorheen zat ofzo.
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: 3-FMP

Berichtdoor pillenvreter » do nov 15, 2012 11:15 pm

Saikedellik schreef:Ja dat had ik ook hoor, dat empathogene effect zegmaar, heb iedereen op FB de oren van de kop geluld, en bleef maar lullen en lullen tegen iedereen. Denk dat het er wel een beetje bij hoort, denk niet dat je meteen moet verwachten dat er 4-FMP doorheen zat ofzo.


effect van de eerste paar keer speed is toch ook een gevoel van empathie? wat na veelvuldig gebruik snel verdwijnt. ik denk dat je het hiermee kunt vergelijken.
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: 3-FMP

Berichtdoor Einstein » do nov 15, 2012 11:38 pm

Door en door ouwehoeren is toch meer een effect van álle stimulanten? :P Dat is niet per se eigen aan empathogenen, tenzij het emotionele softe MDMA-bullshit betreft.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-FMP

Berichtdoor Italiano » zo nov 18, 2012 1:33 pm

Lijkt erop dat deze binnenkort niet meer (goed) te krijgen is? Een site verkoopt in steeds kleinere hoeveelheden en een andere site verkoopt t helemaal niet meer??
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 3-FMP

Berichtdoor DamnFine69 » ma nov 19, 2012 5:58 pm

endorr schreef:Is dit ook te snuiven?

Ik hou namelijk van snuiven.



Ja, ik heb van het weekend 25 mg gesnoven, een mooie dosis.
Niet strak staan maar wel een duidelijk effect. Zodra ik me ergens op concentreerde
had ik wel last van bijten in mijn lip / aan mijn lippen likken maar geen kaakklem net als
bij Mdma. 25 mg is niet veel maar dit snuiven voelde als kern afval opsnuiven. Ik ben echt niet flauw als het op snuiven aankomt maar hiermee rolde er toch een traantje over mijn wang heen. 2cb is er niks bij dus de volgende keer toch maar bommen. Verder geeft het een fijn effect helemaal icm met ghb, aangename tintelingen net als met pep+g. Ik had het om 3 uur 's middags genomen en rond 11 uur kon ik zonder problemen in slaap komen. Verder heb ik geen lichamelijke ongemakken ervaren.

Hashja - Mijn tel maatje :love:
Seth - "telt alsof hij op pep zit?"
Petrovic - "Niemand is sneller als hem."
Avatar gebruiker
DamnFine69
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 810
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 6:58 pm
Woonplaats: >9000

Re: 3-FMP

Berichtdoor endorr » ma nov 19, 2012 6:07 pm

Ik heb 't inmiddels al gesnoven , het deed inderdaad wel pijn.
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: 3-FMP

Berichtdoor Italiano » di nov 20, 2012 5:37 pm

Ondertussen kan ik het nu helemaal niet meer krijgen bij mijn vendors. Heb te horen gekregen dat de voorraad op is en het niet meer in te voeren is daar 3-FA (en waarschijnlijk binnenkort nog meer!) sinds kort onder de geneesmiddelen wetgeving valt (en dus strafbaar is geworden).
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 3-FMP

Berichtdoor bbroni » di nov 20, 2012 9:19 pm

he jammer was best benieuwd naar dit spul...

heb zo'n bang vermoeden dat het met de andere fluo's ook de verkeerde kant op gaat, zie het op een hoop sites ineens out of stock (4-fa en 2-fma iig). da's mooi knudde, wat er overblijft is al die enge mdpv achtige stoffen (pentylone, pentedrone)
bbroni
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 149
Geregistreerd: di nov 13, 2012 9:37 pm

Re: 3-FMP

Berichtdoor AgeOfLove » di nov 20, 2012 9:31 pm

Gisteren nog 3gr besteld via de aromatische. Benieuwd of het nog toekomt...

edit: komt gelukkig nog toe en ze verkopen het idd niet meer doordat het onder geneesmiddelen valt.
Laatst bijgewerkt door AgeOfLove op wo nov 21, 2012 9:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
AgeOfLove
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 489
Geregistreerd: wo jul 25, 2012 8:38 pm
Woonplaats: BE

Re: 3-FMP

Berichtdoor Italiano » di nov 20, 2012 10:04 pm

8-) Ha, dan heb jij de voorraad opgemaakt!
je kunt zeker niet wat missen? Hehe...als in overkopen
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 3-FMP

Berichtdoor Nottoday » wo nov 21, 2012 1:08 am

Damn, ontvang graag ook een PM met een andere vendor die het nog wel levert. Vind 3-fa een prima alternatief voor 6-APB tijdens de 3 maanden pauze.
Nottoday
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 67
Geregistreerd: di jun 19, 2012 4:38 am

Re: 3-FMP

Berichtdoor Bonke » wo nov 21, 2012 10:50 pm

Vervelend dat het niet meer te verkrijgen is, het blijft een fijn stofje :)
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-FMP

Berichtdoor Hakvlees » do nov 22, 2012 9:10 pm

Ai, inderdaad erg jammer. Dan moet ik maar zuinig gaan doen met mn laatste ongeveer anderhalve gram.
En dan weer op zoek naar iets nieuws. Ga 3mmc dan maar weer eens proberen.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: 3-FMP

Berichtdoor Bonke » do nov 22, 2012 10:23 pm

Hakvlees schreef:Ai, inderdaad erg jammer. Dan moet ik maar zuinig gaan doen met mn laatste ongeveer anderhalve gram.
En dan weer op zoek naar iets nieuws. Ga 3mmc dan maar weer eens proberen.

Zonde van je geld, zie topic!
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou

Re: 3-FMP

Berichtdoor Hakvlees » vr nov 23, 2012 12:22 am

Op zich heb ik er geen slechte ervaringen mee, behalve dat ik het toen snoof en dat is geen goed idee(avondje stevig snuiven, volgende ochtend neus vol bloed, nee danku), alhoewel een paar lijntjes best te doen is. Ga het nog eens gewoon oraal proberen want het effect vond ik wel relaxed icm wat biertjes en wiet.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: 3-FMP

Berichtdoor Paradise » za nov 24, 2012 4:15 pm

Is deze dan echt weg? Ook geen Spaanse of Portugese sites ofzo?

Vond dit toch een vd betere RC's die ik al gedaan heb ... zo smoooooth
Blij dat ik dit heb kunnen ervaren.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: 3-FMP

Berichtdoor Chevy » zo nov 25, 2012 2:57 am

Bonke schreef:
Hakvlees schreef:Ai, inderdaad erg jammer. Dan moet ik maar zuinig gaan doen met mn laatste ongeveer anderhalve gram.
En dan weer op zoek naar iets nieuws. Ga 3mmc dan maar weer eens proberen.

Zonde van je geld, zie topic!



Nou dat is ook weer wat overdreven, de resultaten verschillen gewoon heel erg per persoon. Ik, zoals nog 50% van de andere reagerende mensen in het 3MMC topic, vinden het een geweldig stofje. Het verschilt blijkbaar gewoon heel erg per persoon. 3MMC in combinatie met wiet vind ik gewoon een super stofje, 3MMC alleen vind ik idd niet zo heel spectaculair.

Het valt ook veel meer samen met set en setting dan bijv. MDMA vind ik, en wiet is gewoon een must erbij.

Gewoon proberen, vind je het niks dan is het jammer, maar misschien heb je wel iets nieuws leuks ontdekt :)

De kater valt iig reuze mee, dus zeker de moeite waard, alleen dat maakt het voor mij al een topper.
Chevy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 233
Geregistreerd: zo mei 20, 2012 3:40 pm

Re: 3-FMP

Berichtdoor Dopamientje » zo nov 25, 2012 3:27 pm

Ik ga deze stof missen. Eindelijk een stimulant gevonden die aan mijn wensen voldeed. Laatst toch maar 4fmp besteld door gebrek aan beter, want no way in hell dat ik nog cathinones ga bestellen of erger; MDPV.


Verzonden vanaf mijn Nokia 3310
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: 3-FMP

Berichtdoor Einstein » zo nov 25, 2012 8:49 pm

Ethylfenidaat al geprobeerd? Dat lijkt wel algemener in de smaak te vallen dan de vage cathinones :P
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: 3-FMP

Berichtdoor Paradise » ma nov 26, 2012 5:01 pm

Die is toch wat lomper en de bijwerkingen zijn nogal sterk, zeker na een paar keer, dan is de euforie snel weg.
3FA is toch van een ander kaliber.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: 3-FMP

Berichtdoor Ron Burgundy » di nov 27, 2012 2:43 pm

Iemand dit al met Ghb gecombineerd? Lijkt me gewoon hetzelfde als Pep+G en dus 'veilig' toch?
Avatar gebruiker
Ron Burgundy
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 151
Geregistreerd: di jun 21, 2011 11:21 pm

Re: 3-FMP

Berichtdoor Stefaan » di nov 27, 2012 3:03 pm

Platonius schreef:Iemand dit al met Ghb gecombineerd? Lijkt me gewoon hetzelfde als Pep+G en dus 'veilig' toch?



heerlijke combi.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner