Saikedellik schreef:Ben overigens niet de enige die blaasproblemen hier mee had blijkbaar, kreeg laatst van een vriendin te horen dat ze precies hetzelfde had toen ze 3-FMP op had. Denk dat het wel iets is om voorzichtig mee te zijn!!
Gman007 schreef:Saikedellik schreef:Ben overigens niet de enige die blaasproblemen hier mee had blijkbaar, kreeg laatst van een vriendin te horen dat ze precies hetzelfde had toen ze 3-FMP op had. Denk dat het wel iets is om voorzichtig mee te zijn!!
Heb je het met 'normaal' gebruik, of waren het wel echt langdurig grote hoeveelheden?
Nottoday schreef: en de bewijkeringen (in hoeverre je zo wil benoemen)
Saikedellik schreef:Ja dat had ik ook hoor, dat empathogene effect zegmaar, heb iedereen op FB de oren van de kop geluld, en bleef maar lullen en lullen tegen iedereen. Denk dat het er wel een beetje bij hoort, denk niet dat je meteen moet verwachten dat er 4-FMP doorheen zat ofzo.
endorr schreef:Is dit ook te snuiven?
Ik hou namelijk van snuiven.
Hakvlees schreef:Ai, inderdaad erg jammer. Dan moet ik maar zuinig gaan doen met mn laatste ongeveer anderhalve gram.
En dan weer op zoek naar iets nieuws. Ga 3mmc dan maar weer eens proberen.
Bonke schreef:Hakvlees schreef:Ai, inderdaad erg jammer. Dan moet ik maar zuinig gaan doen met mn laatste ongeveer anderhalve gram.
En dan weer op zoek naar iets nieuws. Ga 3mmc dan maar weer eens proberen.
Zonde van je geld, zie topic!
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast