Dopamientje schreef:Het is net in de bus gevallen, maar ik vertrouw het niet helemaal.
Ik heb het tot nu toe 2 of 3 keer eerder besteld en die keren kreeg ik een fluffy dik, wit poeder binnen, dat licht chemisch rook.
Wat ik nu heb is iets grijzer en zitten miniscule bruine stukjes doorheen. Ook ruikt het helemaal nergens naar.
Heeft iemand deze 3-fa wel eens eerder gehad?
Ik heb de mijne van de fameuze nederlandse RC vendor.
Beste ******,
Wij hebben al een geruime tijd een ander batch in gebruik en deze is inderdaad een beetje creme kleurig en wat korreliger dan de vorige.Met vriendelijke groet,
Dopamientje schreef:Voor ik die post plaatste heb ik uiteraard een mailtje gestuurd naar de vendor zelf. Dit stuurden ze terug:Beste ******,
Wij hebben al een geruime tijd een ander batch in gebruik en deze is inderdaad een beetje creme kleurig en wat korreliger dan de vorige.Met vriendelijke groet,
Een pak van mijn hart dus. Nou ja, niet echt, zo goed is het niet voor je hart.
Anyways, half uurtje geleden heb ik een testdosis van 25mg oraal genomen en ja, het is 3-fmp.
Ik heb deze ook gehad, niets mis mee naar mijn idee. Viel mij idd ook op.Dopamientje schreef:Het is net in de bus gevallen, maar ik vertrouw het niet helemaal.
Ik heb het tot nu toe 2 of 3 keer eerder besteld en die keren kreeg ik een fluffy dik, wit poeder binnen, dat licht chemisch rook.
Wat ik nu heb is iets grijzer en zitten miniscule bruine stukjes doorheen. Ook ruikt het helemaal nergens naar.
endorr schreef:De beschrijving dat je geeft over het poeder , buite de grijze look dan , doet me denken aan mijn 4MEC , dat leek echt op sneew , zo dik poeder dat ik het niet kon kappen what so ever.
Je kon het zelf niet deftig in een lijn leggen , je moest t maar op de ondergrond smijte en zo snuiven , alles van het kap gedoe (waar ik overigens van geniet) was overbodig.
Dopamientje schreef:Voor ik die post plaatste heb ik uiteraard een mailtje gestuurd naar de vendor zelf. Dit stuurden ze terug:
Davinci schreef:Commercieel gezien is het niet echt interessant om percentage met bv. HCl aan te prijzen.
Matheson schreef:Mag ik om een PM vragen voor een link naar die NL vendor? Ik ken namelijk maar 1 NL vendor, dus zal wel verhuisd zijn naar een nieuwe url, maar kan het niet vinden.
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef:Matheson schreef:Mag ik om een PM vragen voor een link naar die NL vendor? Ik ken namelijk maar 1 NL vendor, dus zal wel verhuisd zijn naar een nieuwe url, maar kan het niet vinden.
Mag ik deze schaamteloos herhalen?
Einstein schreef:Davinci schreef:Commercieel gezien is het niet echt interessant om percentage met bv. HCl aan te prijzen.
Is ook nergens voor nodig, ook als het spul voor echte wetenschappelijke doeleinden wordt gebruikt heb je er niets aan om te weten dat een stof voor >84.3716% zuiver is als het overige deel van het percentage grotendeels HCl of zo is.
Grote chemicaliënbedrijven in de 'echte' scheikundewereld geven zuiverheidspercentages ook altijd op als bijvoorbeeld >95% of >99.99%, of het nu een HCl-zout is of niet en dat is technisch gezien ook juist, ze verkopen immers stof X-HCl en geen stof X met HCl als vervuiling
Dopamientje schreef:Het is net in de bus gevallen, maar ik vertrouw het niet helemaal.
Mailliw schreef:Mmm oké vanavond rond 9 uur voor het eerst 45 mg geprobeerd hiervan, afkomstig van onze nl vendor.
Was mijn eerste ervaring hiermee dus ook 0 tolerantie maar ik heb er echt helemaal niks van gevoeld, wel een paar hijsjes van een joint genomen en een paar biertjes gedronken maar dan zou ik er toch wel wat van moeten voelen?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast