bam. schreef:Ja
Saikedellik schreef:Zou het kunnen dat dit spul een negatief effect heeft op je blaas/nieren oid? Had dit al heel lichtjes bij 4-FMP, maar nog meer bij 3-FMP, dat ik heel lichtjes urine lek, elke keer een klein druppeltje die achterblijft in mn boxer zegmaar. Ontzettend naar, voel me net een oud mannetje, en ik ruik echt overal pis voor mn gevoel. Viel me net ook op dat er in mn boxer wel een paar druppeltjes ook echt achtergebleven waren.... Heeft iemand anders dit ooit gehad, of is het echt iets persoonlijks? Ik heb trouwens gecombineerd met GHB, maar toen ik 4-FMP deed had ik hier al "last" van voordat ik GHB erbij nam....
Anyone, of ben ik de enige en sta ik nu heel hard voor lul...?
Paradise schreef:Gisteren eens geprobeerd, cap met 10 a 15 mg gok ik om 11u smorgens.
Platonius schreef:Paradise schreef:Gisteren eens geprobeerd, cap met 10 a 15 mg gok ik om 11u smorgens.
Moet dat 100 a 150 mg zijn?
Einstein schreef:Snuiven werkt wel, maar doet veel pijn. Tsjernobyl in je neus
Of het te roken is weet ik eigenlijk niet, ik kan er zo snel ook niets over vinden. Ik zou het zelf niet proberen
Einstein schreef:Ik zou het zelf niet proberen
Platonius schreef:Ben zelf ook erg gevoelig voor stimulerende middelen, en houd absoluut niet van bommen, dus ga binnenkort toch maar een kleine dosis snuiven. Qua pijn vond ik 2cb ook meevallen, dus een dosis van 10-20 mg zou hiermee ook wel goed moeten komen denk ik?!
Platonius schreef:Paradise schreef:Gisteren eens geprobeerd, cap met 10 a 15 mg gok ik om 11u smorgens.
Moet dat 100 a 150 mg zijn?
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten