Ivo schreef:Bonke schreef:Hoe schadelijk is dit voor je serotonine als je het eens per week / 2 weken doet?
Minder dan pep volgens de getallen die net gepost zijn. Ik heb wel al gelezen dat mensen minder van MDMA voelen door hun speedtolerantie, maar dat was meestal na een serieuze binge.
Er zullen genoeg redenen zijn om dit niet wekelijks te doen, maar serotonine is er geen van.
Gman007 schreef:Gevoelsmatig is dit minder schadelijk dan pep..
Einstein schreef:Gman007 schreef:Gevoelsmatig is dit minder schadelijk dan pep..
Zo werkt het natuurlijk niet
Je hart zal in ieder geval wel wat te verduren hebben (nogal wiedes), verder blijft het voornamelijk giswerk welke organen specifiek schade op kunnen lopen.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Gman007 schreef:Wat ik wel vind; al mag 3-fmp dan een RC zijn, pep kun je ook een RC noemen als je het niet test, want wie weet wat voor versneden troep je je neus in snuift..!
AgeOfLove schreef:Ivo schreef:Ik zag het net staan toen ik wat 6APB kocht, en mijn nieuwsgierigheid heeft gewonnen
Ach troost je Ivo, ga het ook bestellen. Reportje coming soon?
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:AgeOfLove schreef:Ivo schreef:Ik zag het net staan toen ik wat 6APB kocht, en mijn nieuwsgierigheid heeft gewonnen
Ach troost je Ivo, ga het ook bestellen. Reportje coming soon?
Ik ben niet zo'n report schrijver
Davinci schreef:Troost je de kater komt enkele maanden later
Ik zou hier niet teveel van bestellen, stimuleert binge-gedrag en is net dat ietsje magischer dan dex
-YOKI- schreef:Vond 200mg oraal eigenlijk wel perfect, hoefde niet meer bij te doseren, want bijdoseren doe ik tegenwoordig maar niet meer, i.v.m. Tolerantie, spanningen en vanwege de wijze woorden van Davinci
Saikedellik schreef:Woeiii nu al fan hiervan Halfuurtje geleden begonnen met 40mg bommetje, erg lekkere kriebels al, goed helder enzo. Misschien over een uur ofzo nog redosen met nog een keer 40mg. Het effect is heel subtiel maar erg lekker, weer een 3-FMP fan erbij
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten