JongGeleerd schreef:Dopamientje schreef:4-FA is ook al verboden.
Wacht, wat? Sinds wanneer? Mijn vendors verkopen 'm nog gewoon en heb hier enkel een 1 april grap over gelezen
Fool schreef:@noxcoaster heeft 3-fa laten testen van een Nederlandse 4-fa vendor en is heeft een positieve resultaat gekregen, toch?
Piotr schreef:Ik denk toch dat het gewoon moet kunnen. Daarentegen doen ze altijd een zuurtest van te voren, die toch wel een duidelijk kleurverschil geeft t.o.v. de andere substitutieposities, volgens mij?
Piotr schreef:Ik probeerde zojuist een grammetje te bestellen, blijkt dat je met bitcoins moet betalen...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Piotr schreef:Ik probeerde zojuist een grammetje te bestellen, blijkt dat je met bitcoins moet betalen...
Partypipo schreef:Dat zag ik ook ja. Maar vaste klanten kunnen wel met ideal ofzo? Dus het zou wel anders moeten kunnen? Raar. Misschien dat je toch met ideal kan betalen?
Piotr schreef:Partypipo schreef:Dat zag ik ook ja. Maar vaste klanten kunnen wel met ideal ofzo? Dus het zou wel anders moeten kunnen? Raar. Misschien dat je toch met ideal kan betalen?
Ze accepteren gewoon iDeal. Gram besteld.
Piotr schreef:Over drie weken ga ik me ook maar eens wagen aan 3-FA. Er is weer een stevig feest op komst waar ik LSD ga gebruiken. Ik was van plan tijdens de trip wat te klooien met 3-FA in lage dosis. Nu maar hopen dat het een leukere uitwerking op me heeft dan amfetamine... Ik was van plan gewoon sleutelpuntjes te nemen. Is het branden vergelijkbaar met dat van 4-FA?
Oh en als een moderator de titel wil veranderen in 3-FA/3-FMP of iets dergelijks. Bespaart mij weer de moeite om de term 3-FMP uit me kop te krijgen.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast