Italiano schreef:Klinkt goed!
Vanwaar de combi met 2-FA?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:Titel even aangepast om verwarring met 3-FPM te voorkomen.
spikeycloud schreef:Ok die 3-FA van die duitse vendor is dus geen 3-FA. Dit is dus getest als A-PVP. Dus mensen aub daar niet bestellen.
Italiano schreef:Ik hoor wel meer om me heen dat mensen echt totaal andere dingen binnenkrijgen dan ze hebben besteld. Bij een andere vendor, RCC, was er 100g 4-FA besteld, dit bleek na testen 3-FMC te zijn...(terwijl ze op hun site niet eens 3-FMC aanbieden )
Piotr schreef:Italiano schreef:Ik hoor wel meer om me heen dat mensen echt totaal andere dingen binnenkrijgen dan ze hebben besteld. Bij een andere vendor, RCC, was er 100g 4-FA besteld, dit bleek na testen 3-FMC te zijn...(terwijl ze op hun site niet eens 3-FMC aanbieden )
Die vendor biedt dan ook een aantal illegale stoffen aan zoals 2C-T-2 en 2C-T-7, naast andere incorrectheden (o.a. naamgeving en structuurweergaves). Die gegevens wekken bij mij al direct twijfels op bij de betrouwbaarheid van de vendor.
spikeycloud schreef:Ok die 3-FA van die duitse vendor is dus geen 3-FA. Dit is dus getest als A-PVP. Dus mensen aub daar niet bestellen.
Italiano schreef:Ik ken die Duitse vendor R-S niet? Maar gelukkig heeft ie niets te maken met de Spaanse R-S (nu S-I), wat een van de weinige vendors is die ik volledig vertrouw.
Italiano schreef:Prototype schreef:Titel even aangepast om verwarring met 3-FPM te voorkomen.
Bedankt voor het melden.
Ik hoor wel meer om me heen dat mensen echt totaal andere dingen binnenkrijgen dan ze hebben besteld. Bij een andere vendor, RCC, was er 100g 4-FA besteld, dit bleek na testen 3-FMC te zijn...(terwijl ze op hun site niet eens 3-FMC aanbieden )
BTW, jouw reportje hierboven, gaat dat over het gebruik van die "Duitse 3-FA" (die dus geen 3-FA is?)
spikeycloud schreef:Waarom zou iemand in godsnaam zoveel bestellen als de site (nog) niet te vertrouwen is. Dan vraag je er wel een beetje om.
spikeycloud schreef:Correctie het is Alpha-PBP +- 70% 3-FA of 4-FA, maar hier was nog onduidelijkheid over
Italiano schreef:Interessant, interessant
Ik heb mijn 3-FA ook uit China, maar van een betrouwbare supplier, waar ik normaal gesproken m'n 4-FA vandaan haal. Toen ik het liet testen kwam eruit dat 't 2-FA / 3-FA / 4-FA is (met GC/MS kunnen ze meestal niet zeggen welke van de drie het is). Qua effect is het absoluut anders dan 4-FA, echt een dopamine rush, en niet zo slapjes als 2-FA, dus dan heb ik waarschijnlijk geluk?spikeycloud schreef:Waarom zou iemand in godsnaam zoveel bestellen als de site (nog) niet te vertrouwen is. Dan vraag je er wel een beetje om.
Jep, I know. We hadden ze nog gewaarschuwd.spikeycloud schreef:Correctie het is Alpha-PBP +- 70% 3-FA of 4-FA, maar hier was nog onduidelijkheid over
Snap niet helemaal wat hier staat?
JongGeleerd schreef:Hoe heb je het ingeleverd? GC/MS, wat ze gewoonlijk als methode gebruiken kan namelijk geen onderscheid maken tussen 3- en 4-FA. Als ze niet weten dat het extra getest moet (IR spectroscopy,) dan komt er 4-FA uit, omdat dit meer voorkomt.
Italiano schreef:Hoe is de ervaring met het spul? Serotonine activiteit is best wel te merken vind ik.
@ JongGeleerd: dit dacht ik ook. Laatst echter 2-FA ingeleverd en dat bleek opeens weer wel te onderscheiden te zijn voor het TC.
spikeycloud schreef:Wat is GC en MS?
spikeycloud schreef:Het feit dat ze ook de puurheid meegeven is voor mij een dubbele bevestiging dat dit 4-FA is. Want bij 3-FA kunnen ze dit nog niet.
Italiano schreef:spikeycloud schreef:Wat is GC en MS?
Gaschromatografie en Massaspectometrie
Aangezien 2-FA, 3-FA en 4-FA alle drie dezelfde molecuulmassa hebben zouden ze lastig of niet uit elkaar te houden zijn bij een dergelijke test.spikeycloud schreef:Het feit dat ze ook de puurheid meegeven is voor mij een dubbele bevestiging dat dit 4-FA is. Want bij 3-FA kunnen ze dit nog niet.
Maar bij 2-FA dan weer wel? Als ze kunnen kwantificeren bij 4-FA lijkt het mij logisch dat dit ook mogelijk is bij 2-FA en 3-FA. Hoe het onderscheid gemaakt wordt tussen de drie is mij helaas niet helemaal duidelijk. @Einstein ?
Voor de rest kan ik me heel erg vinden in je verhaal
Italiano schreef:Ikzelf vermoed wel 3-FA te hebben omdat het "serotonine randje" afwezig lijkt te zijn.
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten