spikeycloud schreef:Ok die 3-FA van die duitse vendor is dus geen 3-FA. Dit is dus getest als A-PVP. Dus mensen aub daar niet bestellen.
Correctie het is Alpha-PBP +- 70% 3-FA of 4-FA, maar hier was nog onduidelijkheid over, omdat er op de ene plaats stond dat er 3-FA in zat en op een andere 4-FA.... hier gaan ze over mailen en hier ga ik morgen nog voor bellen.
Ik heb tevens een sampeltje 3-FA ingeleverd van onze Nederlandse vendor. Daar zal ik volgende week vrijdag uitslag van geven.
Italiano schreef:Ik ken die Duitse vendor R-S niet? Maar gelukkig heeft ie niets te maken met de Spaanse R-S (nu S-I), wat een van de weinige vendors is die ik volledig vertrouw.
De duitse vendor R-S is vrij makkelijk te vinden lijkt gedeeltelijk op de spaanse qua url. Google is your friend. Maar ik zou daar niet bestellen staan ook maar een 4 op safeorscam dus vermijden als de pest.
En S-I is inderdaad een van de beste, al dan niet de beste vendor die er momenteel is.
Italiano schreef:Prototype schreef:Titel even aangepast om verwarring met 3-FPM te voorkomen.

spikeycloud schreef:Ok die 3-FA van die duitse vendor is dus geen 3-FA. Dit is dus getest als A-PVP. Dus mensen aub daar niet bestellen.
Bedankt voor het melden.
Ik hoor wel meer om me heen dat mensen echt totaal andere dingen binnenkrijgen dan ze hebben besteld. Bij een andere vendor, RCC, was er 100g 4-FA besteld, dit bleek na testen 3-FMC te zijn...(terwijl ze op hun site niet eens 3-FMC aanbieden

)
BTW, jouw reportje hierboven, gaat dat over het gebruik van die "Duitse 3-FA" (die dus geen 3-FA is?)
Waarom zou iemand in godsnaam zoveel bestellen als de site (nog) niet te vertrouwen is. Dan vraag je er wel een beetje om. Enja mijn reportje ging over dat duitse spul. Al kan het nu weer zijn dat er toch een gedeelte 3-FA in zit. Opzich was het zeker geen verkeerd spul qua effect. En de nadelige effecten waren ook minimaal.
Rcc is sowieso een vendor waar je niet mee in zee wilt gaan ik had het toevallig hier laatst met mijn vendor over. Hier het origninele bericht, heb de vendor naam veranderd in RCC.
3-FA is not on our high priority list, but if we get a chance to get a synthesis done at a competitive price, we would like to do it.
I would be very careful with RCC. I looked at their website and their product list looks VERY similar to the one of the big Chinese chem sellers. In my opinion all they do is take the customers orders, forward them to the Chinese vendors and have them ship the product, making a good profit on this and leaving the complete risk on the customer.
This Chinese vendor I'm talking about and a few other more dodgy one's have 3-FA on their sales list. We have placed an order a couple of month ago for 3-FA and when we got it had it analyzed with NMR and it turned out to be 4-FA.
So this is a fake they are carrying and I'm almost sure all the other Chinese vendors that are claiming to sell 3-FA also will just send 4-FA instead.
3-FA is more expensive in the raw material and has a lower yield than 4-FA, so it's not too economical to produce 3-FA, which is the reason why there is mainly 4-FA and 2-FA available on the market and basically never 3-FA.
I cannot say that RCC will surely send a fake in this case, because I have never done business with them, but I have 6 years experience in this business in general and especially with the Chinese and based on what I know I would say there is a very high chance that when you place an order for 3-FA there, that what you get will be 4-FA.Gezien het bovenstaande, lijkt me de kans ook vrij klein dat onze Nederlandse vendor echte 3-FA kan aankomen. Ben daarom razend benieuwd naar de testuitslagen volgende week vrijdag.