Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
MoonLiquid schreef:Druks schreef:Niccceeeee
Fool schreef:MoonLiquid schreef:Druks schreef:Niccceeeee
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
FRESH schreef:Mja ik weet precies waar het aan ligt
Maar dit gaat nog "even" duren hoor. Reken er maar niet op voorlopig.
highrutosen schreef:Zou echt heel chill zijn! Is dit een publieke vendor of invite only?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Caine schreef:Wel zeer te appreciëren dat ze je zo regelmatig op de hoogte houden.
Ik had enkele maanden geleden eens aangegeven blijkbaar ergens 3-FA te kunnen bestellen. Omdat ze het op hun site als "in voorraad" aanboden, en omdat ik hen eerst een mail gestuurd had met de vraag dat als ik 3-FA bij hen bestelde, of ik er dan op kon rekenen dat ik ook echt 3-FA zou ontvangen (omdat jullie aangegeven hadden dat het nergens meer te verkrijgen was, en je meestal 4-FA krijgt). Ik had als antwoord gekregen: 3-FA is 3-FA. En dan heb ik het er ook maar op gewaagd.
Maar, ik heb het wel laten testen, en jullie hebben allemaal overschot van gelijk gekregen: 4-FA it was. Zeer betreurenswaardig dat sommige vendors je zo bedriegen.
Ik zou graag de naam van deze vendor willen vermelden (ook omdat ik er nu nog een bijkomende slechte ervaring mee heb), omdat het kan vòòrkomen dat anderen er hier ook bedrogen zouden kunnen door worden. Ttz, persoonlijk vind ik dat we elkaar op deze manier echt, daadwerkelijk zouden kunnen (en "moeten") helpen, maar dan ga ik in tegen de forumregels die ik ook wil respecteren, dus laat ik het maar zo. Indien er toch een mogelijkheid zou bestaan om mee te mogen en kunnen delen welke vendor echt niet betrouwenswaardig is, gelieve dit hier dan even te melden. Ik vind het zo 'n zonde om zo 'n waardevolle informatie niet met elkaar te kunnen delen. Maar, indien geen reactie, begrijp ik de boodschap ook wel.
Perry schreef:SI had geen 3-FA meer sinds 't verbod.
Perry schreef:SI had geen 3-FA meer sinds 't verbod.
Italiano schreef:Perry schreef:SI had geen 3-FA meer sinds 't verbod.
SI heeft nooit 3-FA gehad.
DrChem schreef:het lijkt alsof ******** het binnenkort aanbied. ik kan over deze leverancier weinig zeggen. iig op hun website staat het nu vermeld en je kan het alvast bestellen (pre-order). wie o wie durft het?
FRESH schreef:Dus miss moet een mod het even censureren
Hallo,
Dit is 100% 3-FA, geen twijfel over mogelijk.
Het is tevens bevestigd door een lab in NL.
3-FA wordt inderdaad niet meer gemaakt. Dit is een oudere batch van 2013/2014.
Als je 4-FA of 2-FA zoekt dan hebben wij dit ook (zie website).
Best regards,
een rc vendor
Amvitamientje schreef:FRESH schreef:Dus miss moet een mod het even censureren
Done.
Ik heb wel goede ervaringen met deze vendor. Bestellen maar
Edit: Die pre-order: Week 30 wordt het verzonden. Het is nu week 29
Ik heb ook contact met hun opgenomen voor wat meer informatie over de 3-FA. Afwachten...
Edit2:Hallo,
Dit is 100% 3-FA, geen twijfel over mogelijk.
Het is tevens bevestigd door een lab in NL.
3-FA wordt inderdaad niet meer gemaakt. Dit is een oudere batch van 2013/2014.
Als je 4-FA of 2-FA zoekt dan hebben wij dit ook (zie website).
Best regards,
een rc vendor
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast