Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.
Plaats een reactie

Re: 3-FMP / 3-FA

wo maart 09, 2016 10:04 pm

Ik ben even op papier bezig geweest en ik snap hoe dicht Benzaldehyde (of in dit geval 3-Fluorbenzaldehyde) bij het eindproduct ligt, maar, zonder al teveel details vanwege synthese discussie; is het niet vrijwel onmogelijk de juiste functionele groep van de andere stof tot reactie te doen overgaan?
Of wacht even: Er nog een stof X nodig als katalysator zeker?

Re: 3-FMP / 3-FA

do maart 10, 2016 4:37 pm

En ik heb goed nieuwssssss!


Hi!

Yes, we are aware of that route and yes, we attempt to start a production for 3-FA.
The current lead time is estimated with 2 month, but as usual, it may take a bit longer as well, but just to give you an idea.

Kind regards,


:hulde: :hulde: :hulde: :hulde: :hulde: :hulde: :hulde: :hulde: :hulde: :hulde: :hulde:

Re: 3-FMP / 3-FA

do maart 10, 2016 4:42 pm

Mooi! :woeh:

Re: 3-FMP / 3-FA

do maart 10, 2016 4:46 pm

Oohhhh shhhiiiiittt! Ik wil ik wil ik wil ik wil

Re: 3-FMP / 3-FA

do maart 10, 2016 8:04 pm

MoonLiquid schreef:
Druks schreef:Niccceeeee :hulde:

Re: 3-FMP / 3-FA

do maart 10, 2016 8:28 pm

Fool schreef:
MoonLiquid schreef:
Druks schreef:Niccceeeee :hulde:



Keep us posted!! :love:

Re: 3-FMP / 3-FA

zo maart 13, 2016 4:59 pm

:woeh: :woeh:

Re: 3-FMP / 3-FA

wo apr 06, 2016 7:57 pm

Slecht nieuws jongens

Hi!

Well as expected things got delayed.
We still have a production running for raw material, but that already has turned out to be a bit problematic and is not yet finished and I'm just waiting for some news from the lab.
Assuming that it will be finished successfully we still need to import the raw materials and then start small scale synthesis in our european lab.
So all in all it will still take a while at least.
Given that the lab is currently already on it's limit with the lysergamide production plus ODT and 3-Meo-PCE, I actually doubt that we will have any 3-FA available before the summer unfortunately.

Kind regards,


Hi!

Well, let's say we have a strong interest in providing at least some 3-FA in the future.
We currently have a plan, but there are still many factors that can cause problems, delays or may even responsible for a complete cancelation of the project.
So we hope for the best and personally I expect that we'll have some 3-FA sooner or later.

Kind regards,




Hopen dat het alleen bij langer wachten blijft..

Re: 3-FMP / 3-FA

wo apr 06, 2016 8:01 pm

:#:

Re: 3-FMP / 3-FA

wo apr 06, 2016 8:37 pm

Mja ik weet precies waar het aan ligt 8-)
Maar dit gaat nog "even" duren hoor. Reken er maar niet op voorlopig.

Re: 3-FMP / 3-FA

wo apr 06, 2016 10:42 pm

FRESH schreef:Mja ik weet precies waar het aan ligt 8-)
Maar dit gaat nog "even" duren hoor. Reken er maar niet op voorlopig.


Wattan?

Ik vind het opzich niet zo erg dat het langer gaat duren. Liever dat het sneller gaat natuurlijk maar vind het belangrijker dat we goede 3-FA krijgen. Zou er wel echt van balen als ze het toch nog gaan cancelen. Vanuit hun verhaal verwacht ik wel dat ze echt hun best gaan doen om het te produceren.

Re: 3-FMP / 3-FA

do apr 07, 2016 5:03 pm

Zou echt heel chill zijn! Is dit een publieke vendor of invite only?

Re: 3-FMP / 3-FA

do apr 07, 2016 6:52 pm

highrutosen schreef:Zou echt heel chill zijn! Is dit een publieke vendor of invite only?


Invite

Re: 3-FMP / 3-FA

vr mei 20, 2016 3:53 pm

Nieuws over 3-FA

Hi,

not for now, I'm sorry. Definitely this won't be available before our summer holidays in July.

Reason that we are still waiting for the precursors from Asia but once they arrived, our chemists will easily make it here in Europe.

Kind regards,

Re: 3-FMP / 3-FA

vr mei 20, 2016 3:54 pm

:#:

Re: 3-FMP / 3-FA

za mei 21, 2016 12:27 pm

Jammer. In de herfst nog maar een keertje vragen dan!

Re: 3-FMP / 3-FA

ma mei 23, 2016 11:00 am

Echt jammer! Vond het wel de meest relaxte dopamine booster die er was, werd bij wat hogere doseringen niet zo gespannen van zoals ik met dex-amfetamine ook heb. En het is al weer 5 jaar geleden de laatste keer 3-fa... :-(

Re: 3-FMP / 3-FA

ma mei 23, 2016 10:07 pm

Wel zeer te appreciëren dat ze je zo regelmatig op de hoogte houden.
Ik had enkele maanden geleden eens aangegeven blijkbaar ergens 3-FA te kunnen bestellen. Omdat ze het op hun site als "in voorraad" aanboden, en omdat ik hen eerst een mail gestuurd had met de vraag dat als ik 3-FA bij hen bestelde, of ik er dan op kon rekenen dat ik ook echt 3-FA zou ontvangen (omdat jullie aangegeven hadden dat het nergens meer te verkrijgen was, en je meestal 4-FA krijgt). Ik had als antwoord gekregen: 3-FA is 3-FA. En dan heb ik het er ook maar op gewaagd.
Maar, ik heb het wel laten testen, en jullie hebben allemaal overschot van gelijk gekregen: 4-FA it was. Zeer betreurenswaardig dat sommige vendors je zo bedriegen.
Ik zou graag de naam van deze vendor willen vermelden (ook omdat ik er nu nog een bijkomende slechte ervaring mee heb), omdat het kan vòòrkomen dat anderen er hier ook bedrogen zouden kunnen door worden. Ttz, persoonlijk vind ik dat we elkaar op deze manier echt, daadwerkelijk zouden kunnen (en "moeten") helpen, maar dan ga ik in tegen de forumregels die ik ook wil respecteren, dus laat ik het maar zo. Indien er toch een mogelijkheid zou bestaan om mee te mogen en kunnen delen welke vendor echt niet betrouwenswaardig is, gelieve dit hier dan even te melden. Ik vind het zo 'n zonde om zo 'n waardevolle informatie niet met elkaar te kunnen delen. Maar, indien geen reactie, begrijp ik de boodschap ook wel.

Re: 3-FMP / 3-FA

ma mei 23, 2016 11:17 pm

Caine schreef:Wel zeer te appreciëren dat ze je zo regelmatig op de hoogte houden.
Ik had enkele maanden geleden eens aangegeven blijkbaar ergens 3-FA te kunnen bestellen. Omdat ze het op hun site als "in voorraad" aanboden, en omdat ik hen eerst een mail gestuurd had met de vraag dat als ik 3-FA bij hen bestelde, of ik er dan op kon rekenen dat ik ook echt 3-FA zou ontvangen (omdat jullie aangegeven hadden dat het nergens meer te verkrijgen was, en je meestal 4-FA krijgt). Ik had als antwoord gekregen: 3-FA is 3-FA. En dan heb ik het er ook maar op gewaagd.
Maar, ik heb het wel laten testen, en jullie hebben allemaal overschot van gelijk gekregen: 4-FA it was. Zeer betreurenswaardig dat sommige vendors je zo bedriegen.
Ik zou graag de naam van deze vendor willen vermelden (ook omdat ik er nu nog een bijkomende slechte ervaring mee heb), omdat het kan vòòrkomen dat anderen er hier ook bedrogen zouden kunnen door worden. Ttz, persoonlijk vind ik dat we elkaar op deze manier echt, daadwerkelijk zouden kunnen (en "moeten") helpen, maar dan ga ik in tegen de forumregels die ik ook wil respecteren, dus laat ik het maar zo. Indien er toch een mogelijkheid zou bestaan om mee te mogen en kunnen delen welke vendor echt niet betrouwenswaardig is, gelieve dit hier dan even te melden. Ik vind het zo 'n zonde om zo 'n waardevolle informatie niet met elkaar te kunnen delen. Maar, indien geen reactie, begrijp ik de boodschap ook wel.


kuch kuch SI, SA, 4KO, Dr.s etc.

Re: 3-FMP / 3-FA

di mei 24, 2016 12:26 am

SI (spaanse) is naar mijn weten juist een van de betrouwbaarste?

In dit topic kun je het vermelden:
research-chemicals/waarschuwing-zeer-slechte-ervaring-met-bekende-rc-vendor-t12272.html

Re: 3-FMP / 3-FA

di mei 24, 2016 1:00 am

SI had geen 3-FA meer sinds 't verbod.

Re: 3-FMP / 3-FA

di mei 24, 2016 9:02 am

Perry schreef:SI had geen 3-FA meer sinds 't verbod.


Klopt! Die houden zich wat dat betreft prima aan de regels.

Re: 3-FMP / 3-FA

di mei 24, 2016 9:04 am

Perry schreef:SI had geen 3-FA meer sinds 't verbod.

SI heeft nooit 3-FA gehad.

Re: 3-FMP / 3-FA

di mei 24, 2016 9:17 am

Italiano schreef:
Perry schreef:SI had geen 3-FA meer sinds 't verbod.

SI heeft nooit 3-FA gehad.

Jawel, maar dat is al jaren en jaren geleden.

Re: 3-FMP / 3-FA

di mei 24, 2016 10:02 am

Bedoel je RS ?

Re: 3-FMP / 3-FA

di mei 24, 2016 12:38 pm

das dezelfde ja

Re: 3-FMP / 3-FA

do jul 21, 2016 8:05 am

het lijkt alsof [knip] het binnenkort aanbied. ik kan over deze leverancier weinig zeggen. iig op hun website staat het nu vermeld en je kan het alvast bestellen (pre-order). wie o wie durft het?

Re: 3-FMP / 3-FA

do jul 21, 2016 3:18 pm

DrChem schreef:het lijkt alsof ******** het binnenkort aanbied. ik kan over deze leverancier weinig zeggen. iig op hun website staat het nu vermeld en je kan het alvast bestellen (pre-order). wie o wie durft het?


Je mag hier geen sites noemen :-)
Dus miss moet een mod het even censureren, of doe het zelf :kleuter:
Ik heb het inmiddels besteld dus laat het wel weten..

Re: 3-FMP / 3-FA

do jul 21, 2016 6:32 pm

FRESH schreef:Dus miss moet een mod het even censureren

Done.

Ik heb wel goede ervaringen met deze vendor. Bestellen maar :woeh:

Edit: Die pre-order: Week 30 wordt het verzonden. Het is nu week 29 :)

Ik heb ook contact met hun opgenomen voor wat meer informatie over de 3-FA. Afwachten...

Edit2:

Hallo,


Dit is 100% 3-FA, geen twijfel over mogelijk.

Het is tevens bevestigd door een lab in NL.


3-FA wordt inderdaad niet meer gemaakt. Dit is een oudere batch van 2013/2014.


Als je 4-FA of 2-FA zoekt dan hebben wij dit ook (zie website).


Best regards,

een rc vendor

Re: 3-FMP / 3-FA

vr jul 22, 2016 1:32 pm

Amvitamientje schreef:
FRESH schreef:Dus miss moet een mod het even censureren

Done.

Ik heb wel goede ervaringen met deze vendor. Bestellen maar :woeh:

Edit: Die pre-order: Week 30 wordt het verzonden. Het is nu week 29 :)

Ik heb ook contact met hun opgenomen voor wat meer informatie over de 3-FA. Afwachten...

Edit2:

Hallo,


Dit is 100% 3-FA, geen twijfel over mogelijk.

Het is tevens bevestigd door een lab in NL.


3-FA wordt inderdaad niet meer gemaakt. Dit is een oudere batch van 2013/2014.


Als je 4-FA of 2-FA zoekt dan hebben wij dit ook (zie website).


Best regards,

een rc vendor


Als dit legit is, dan mogen wij allen God op onze blote knieën bedanken! :hulde:
Plaats een reactie