Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

3-FMP / 3-FA

Dé plek voor discussie over alle nieuwe stoffen. Met een speciaal subforum voor de 2C-reeks.

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Partypipo » vr jul 22, 2016 1:43 pm

Het is legit
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Yomabo » vr jul 22, 2016 2:53 pm

Ik heb een e-mail gehad van mijn rc vendor betreft dit goedje, en dat ze de laaste batch gaan verkopen. Is dit een interessante om een keer te proberen?
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » vr jul 22, 2016 3:30 pm

Partypipo schreef:Het is legit

Heb je het getest dan? Het is wel erg prijzig overigens bij SA koste het destijds een 1/3e minder, maarja als het echte is dan heb ik het er wel voor over :love: Hebben jullie een gram gehaald of meer?

Yomabo schreef:Ik heb een e-mail gehad van mijn rc vendor betreft dit goedje, en dat ze de laaste batch gaan verkopen. Is dit een interessante om een keer te proberen?


Je gaat spijt krijgen als je het niet koopt :P Had ik iig wel nadat het niet meer te koop was en het op was bij mij.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Italiano » vr jul 22, 2016 9:32 pm

Zeker prijzig, maar ik ga deze kans niet laten liggen :)
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Yomabo » za jul 23, 2016 11:03 am

spikeycloud schreef:
Yomabo schreef:Ik heb een e-mail gehad van mijn rc vendor betreft dit goedje, en dat ze de laaste batch gaan verkopen. Is dit een interessante om een keer te proberen?


Je gaat spijt krijgen als je het niet koopt :P Had ik iig wel nadat het niet meer te koop was en het op was bij mij.


Ah dan bestel ik het wel. Ik moest toch nog 4f hebben.
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » za jul 23, 2016 1:43 pm

"Ladies and gentlemen, we got him!"
Bijlagen
20160723_133727.jpg
20160723_133727.jpg (405.89 KiB) 1291 keer bekeken
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » za jul 23, 2016 4:16 pm

Amvitamientje schreef:"Ladies and gentlemen, we got him!"


Held! :hulde: Deze ding......isj echt mooie ding! Leg het op mijn mond!

Ik dacht ze pas vanaf week 30 leverde? Ik ben iig jaloers dat je het nu al binnen hebt?

Ga je vandaag al pakken? If so please geef dan een live report :love:

Is het ook echt 5 gram? Het lijkt minder op de foto :P

Ik twijfel nog steeds of ik 2 of 5 gram moet nemen.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor FRESH » za jul 23, 2016 5:50 pm

Amvitamientje schreef:"Ladies and gentlemen, we got him!"


Heb je al genomen Amvi? :beer:

Hoe krijg je dat trouwens voor elkaar nu al in huis?
Week 30 is vanaf maandag :p
FRESH
Offline
 

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » za jul 23, 2016 6:31 pm

FRESH schreef:
Amvitamientje schreef:"Ladies and gentlemen, we got him!"


Heb je al genomen Amvi? :beer:

Hoe krijg je dat trouwens voor elkaar nu al in huis?
Week 30 is vanaf maandag :p


Volgens mij is die teveel aan het genieten, die denkt nu "fuck DF ik zit nu te genieten van 3-FA" 8-) . Heb overigens besloten om toch maar 5 gram te kopen.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » za jul 23, 2016 6:58 pm

De postbode was nog niet vertrokken en het zakje was al open :P

En de vendor vroeg via mail of ik een research chemical weekend wou hebben, nou daar kon ik geen nee tegen zeggen.

In het zakje lijkt geen 5 gram in zitten. Toch maar even op de weegschaal gelegd en er zit ongeveer 5,5 gram in :woeh:

En ja, ben ook gelijk maar begonnen met het snuiven, brandweer gebeld, tering wat brand dat spul in je neus. Ik heb tot nu toe nog maar een kleine dosering op, dus ik kan ook nog niet een beoordeling geven. Ik ben nu weer thuis en ik ga weer verder waar ik mee bezig was :rock:
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » za jul 23, 2016 7:06 pm

Amvitamientje schreef:De postbode was nog niet vertrokken en het zakje was al open :P

En de vendor vroeg via mail of ik een research chemical weekend wou hebben, nou daar kon ik geen nee tegen zeggen.

In het zakje lijkt geen 5 gram in zitten. Toch maar even op de weegschaal gelegd en er zit ongeveer 5,5 gram in :woeh:

En ja, ben ook gelijk maar begonnen met het snuiven, brandweer gebeld, tering wat brand dat spul in je neus. Ik heb tot nu toe nog maar een kleine dosering op, dus ik kan ook nog niet een beoordeling geven. Ik ben nu weer thuis en ik ga weer verder waar ik mee bezig was :rock:


Top! En netjes dat er een halve gram extra inzit ik hoop dat dit bij mij ook zo is. Ik neem aan dat je het zonder zakje hebt gewogen?

Hoeveel heb je ongeveer op denk je? Ik had vroeger al bij 30 MG oraal dat ik extreem hitsig was. Maar dat was in de tijd toen mijn tolerantie nog niet zo hoog was.

Laat zo nu en dan doorschemeren hoe het is, dat wordt hier zeker gewaardeerd!
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » za jul 23, 2016 7:17 pm

Ik heb denk 50 mg nasaal genomen, maar ik gebruik dagelijks pep.

Het is wel lekker spul, lijkt op een stevige dosis dex zonder bijwerkingen.

Weet iemand welke/ en of er een reagens bestaat om andere stoffen uit te sluiten?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor FRESH » za jul 23, 2016 7:26 pm

Geen flauw idee, denk niet dat dit er is?
Zoiets is er toch ook niet voor 4-FMP?

Denk enige en goedkoopste oplossing is naar het TC gaan, dan weet je het echt.
FRESH
Offline
 

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » za jul 23, 2016 7:41 pm

4-FA kan met de Marquis test.

En er moeten al zoveel dingen hier naar het TC, dus dat duurt even. Of we houden de meet op een donderdag, huur ik een busje, en dan met een paar testen :P
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » za jul 23, 2016 10:08 pm

Amvitamientje schreef:Ik heb denk 50 mg nasaal genomen, maar ik gebruik dagelijks pep.

Het is wel lekker spul, lijkt op een stevige dosis dex zonder bijwerkingen.

Weet iemand welke/ en of er een reagens bestaat om andere stoffen uit te sluiten?


Wat voor effect heeft het op je libido? Bij mij voelde ik al tintelingen door aanraking van de stof in de boxer :eek: God wat was dat lekker. Heb jij dat ook? Al kan ik me voorstellen dat je dagelijks pep gebruik het effect flink zal verminderen.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » za jul 23, 2016 10:11 pm

Mijn libido is sinds mijn antidepressiva-gebruik verdwenen, ik kan je daar niets over vertellen. Misschien binnenkort, ben net (coldturkey) gestopt met AD.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Poseidon » zo jul 24, 2016 4:42 am

Amvitamientje schreef:. Of we houden de meet op een donderdag, huur ik een busje, en dan met een paar testen :P


I'm in. We kunnen het ook hier bij mij testen.
@ spikeycloud: overvloed aan mooie chicka's op een steenworp hiervandaan voor het geval dat :love: :-P :love:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » di jul 26, 2016 10:47 pm

Poseidon schreef:
Amvitamientje schreef:. Of we houden de meet op een donderdag, huur ik een busje, en dan met een paar testen :P


I'm in. We kunnen het ook hier bij mij testen.
@ spikeycloud: overvloed aan mooie chicka's op een steenworp hiervandaan voor het geval dat :love: :-P :love:


Chickas zijn vaak leuk/mooi, maar ook voor mij ook vaak een enorme grote trigger om te gaan gebruiken. Ik kick echt op de vrouw ehancement op drugs. Ik kan daar zo intens van genieten :love:. Bij mij heeft drugs een zeer grote invloed in hoeverre ik vrouwen aantrekkelijk vind. Al moet ik zeggen dat de laatste keren wel vrij erg tegenvielen. Dit weekend me ook weer niet kunnen inhouden en een nachtje doorgehaald met 4-FA, 2-FA en 2-FMA en wat tripmiddelen. :roll: Vandaag ook last van comdown achtige verschijnselen. Zoals automatische negatieve gedachtes, het gevoel niet echt te zijn en vreemde gedachtes die niet goed te plaatsen zijn. Grote sociale angst etc. Achja eigen schuld eigenlijk :roll2:

Heb ondertussen ook 3-FA besteld (5 gram) en het is vandaag verzonden. Dus ik verwacht het morgen- of overmorgen binnen te krijgen. Kan helaas niet uitsluiten om een beetje te proberen al heb ik tolerantie als de malle.

Hebben jullie ondertussen al de 3-FA binnen?
Amvitamientje schreef:Mijn libido is sinds mijn antidepressiva-gebruik verdwenen, ik kan je daar niets over vertellen. Misschien binnenkort, ben net (coldturkey) gestopt met AD.


Heb je dat zelfs als je 3-FA op hebt? :shock: Lijkt me erg klote om geen libido te hebben, ik vind libido een van de belangrijkste dingen die er zijn. En ik baal er ook van dat die van mij niet zo hoog is als ik zou willen.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » wo jul 27, 2016 3:00 am

Ja met elk middel zowat! Is ook reden #1 dat mensen stoppen met hun antidepressiva. Ik ben nu 14 dagen coldturkey gestopt, en merk nog geen verbetering. Gaat nog lang duren, tenminste als het nog terug komt.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » wo jul 27, 2016 10:16 am

Amvitamientje schreef:Ja met elk middel zowat! Is ook reden #1 dat mensen stoppen met hun antidepressiva. Ik ben nu 14 dagen coldturkey gestopt, en merk nog geen verbetering. Gaat nog lang duren, tenminste als het nog terug komt.


Ik verwacht dat het psychologische deel langer gaat duren. Je zit nog in de mindset dat je geen libido hebt dat soort gedachtes duren in mijn ervaring erg lang om te shiften.

Overigens zou je kunnen overwegen om Sint Jans kruid te gebruiken. Deze heeft ook een anti depressieve werking en geen bij effecten. Bovendien dacht ik ergens gelezen te hebben dat het helpt met aanmaak en/of het gevoeliger maken van serotonine receptoren. Wat natuurlijk altijd wenselijk is ;)

Daarbij denk ik dat je dagelijkse pep gebruik ook niet al te goed is voor je libido.

In vivo St John's wort extract leads to a downregulation of beta-adrenergic receptors and an upregulation of serotonin 5-HT(2) receptors in the rat frontal cortex and causes changes in neurotransmitter concentrations in brain areas that are implicated in depression. In studies using the rat forced swimming test, an animal model of depression, St John's wort extracts induced a significant reduction of immobility. In other experimental models of depression, including acute and chronic forms of escape deficit induced by stressors, St John's wort extract was shown to protect rats from the consequences of unavoidable stress.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12775192
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » wo jul 27, 2016 10:52 am

Ik zie via de track en trace dat de bezorger onderweg is :hulde: Echter ga ik waarschijnlijk het nog niet meteen pakken. Ten eerste omdat ik het zonde vind om het te pakken met veel tolerantie en daarbij heb ik de laatste weken weer redelijk wat gebruikt en dat heeft nu ook zo zij negatieve bij effecten. Ik ga waarschijnlijk morgen wel naar het TC.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor kaasje » wo jul 27, 2016 12:32 pm

Mijn 5g is ook verzonden! :)
Even offtopic, weten jullie toevallig al of de etizolam van die 3-fa vendor oké is?
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » wo jul 27, 2016 6:34 pm

Na veel twijfelen toch besloten om vandaag alvast de wateren te testen met een bescheiden dosis van 6 MG. Rond 13:00 ingenomen. Ik heb momenteel een enorme stim tolerantie en ik heb ook veel 2Cx gehad de laatste 2 weken en ik zit nog redelijk in de dip van laatste weekend 2-FA, 4-FA en 2-FMA.

Ik heb ondanks dit alles het wel een beetje gevoeld. Het was heel mild maar voelde zeker wel wat. In de piek tussen 14:00 en 16:00 uur heb ik een lichte moodboost gehad. Negatieve gedachtes waren verminderd en onzinnige gedachtes ook. Ik zag de dingen iets rooskleuriger dan ervoor. Echter waren er nog wel nog steeds veel negatieve gedachtes. Maar dit komt meer door mijn mindset dan de 3-FA. Er was ook een boost in de waardering van de dames in de stad. Sommige dames meer dan andere het was overigens niet zozeer een geilheid waardering maar meer dat ze er mooier en liever uitzagen. Waarbij net als bij 2C-B de ogen meer opvallen en feller van kleur zijn. Ook heb ik het idee dat ik meer de schoonheid in ze zag. Het was zeker niet het wow effect wat ik op hogere dosissen heb gehad. Bij dames met grote borsten werd ik wel lichtjes opgewonden. Buiten dat had ik het idee dat ik ietjes meer in het nu zat i.p.v. zoals zovaak in mijn hoofd.

Qua energie was het wel aardig ik was niet moe, maar ik had ook niet super veel energie. Maar dat had ik ook niet op 15 MG dex en 15 MG 2-FA dusja. Nu heb ik wel het idee dat het grotendeels is uitgewerkt. Vanaf kwart voor 6 begin ik weer een beetje moe te worden en een gaapgevoel in mijn keel.

Gezien de bovenstaande variabelen, vind het effect van 6 MG niet verkeerd. Heb een lichte behoefte om nu te redosen maar ik heb mezelf beloofd dit niet te doen, dus dat ga ik ook niet doen. Verder heb ik geen cravings momenteel.

Ik weet nog niet 100% zeker of het 3-FA is. Ik had bij de opkomst wel een beetje een uniek deja vu gevoel. Een bepaald gevoel wat ik goed kende maar lang niet meer had gevoeld. Ik heb op deze dosis niet veel tactile enhancement gemerkt. Verder nog geen rare bijwerkingen gehad.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, ik hoor ook graag andere reports! :rock:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Amvitamientje » wo jul 27, 2016 6:35 pm

spikeycloud schreef: Ik ga waarschijnlijk morgen wel naar het TC.

Ohjee, welke?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Avatar gebruiker
Amvitamientje
Moderator
Offline
 
Posts: 4150
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:32 am
Woonplaats: Kielce

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » wo jul 27, 2016 7:55 pm

Amvitamientje schreef:
spikeycloud schreef: Ik ga waarschijnlijk morgen wel naar het TC.

Ohjee, welke?


Vanwaar die ohjee :P? Ik ga naar Novadic-Kentron. Maar het is nog niet zeker dat ik morgen ga.

Net nog effe beentjes gedaan in de sportschool. En ook genoten van sommige dames daar... sommige zijn zo lief :love: :hulde: 3-Fa is toch nog niet helemaal uitgewerkt.

Edit 20:55: Volgens mij werkt het nog heel lichtjes op de achtergrond ik heb golven van moeachtig en gewoon redelijk voelen. Heb het nog wel een beetje warm, maar niet storend fso. Had net ook heel even buikpijn, maar dit was na een dikke ruft weer snel weg :kleuter:
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor Yomabo » wo jul 27, 2016 9:56 pm

spikeycloud schreef:Na veel twijfelen toch besloten om vandaag alvast de wateren te testen met een bescheiden dosis van 6 MG.

MG? Je hebt 6.000 kg aan 3-fa genomen? :#:

spikeycloud schreef:
    In de piek tussen 14:00 en 16:00 uur heb ik een lichte moodboost gehad.
    Negatieve gedachtes waren verminderd en onzinnige gedachtes ook.
    Ik zag de dingen iets rooskleuriger dan ervoor.
    Er was ook een boost in de waardering van de dames in de stad.
    Buiten dat had ik het idee dat ik ietjes meer in het nu zat i.p.v. zoals zovaak in mijn hoofd.
    Qua energie was het wel aardig ik was niet moe, maar ik had ook niet super veel energie.

Dit vind ik tot nu toe de meest duidelijke beschrijving van hoe 3-fa nou voelt. Dankjewel. Ik ga het dankzij jou NU bestellen. :hulde:

Edit: hoeveel is een ''normale'' dosis en ik neem aan nasaal gebruik?
Fresh Popcorn schreef:
In the future I'll be older
Avatar gebruiker
Yomabo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 343
Geregistreerd: wo jan 13, 2016 11:10 pm
Woonplaats: Randstad

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » wo jul 27, 2016 10:20 pm

Yomabo schreef:
spikeycloud schreef:Na veel twijfelen toch besloten om vandaag alvast de wateren te testen met een bescheiden dosis van 6 MG.

MG? Je hebt 6.000 kg aan 3-fa genomen? :#:

spikeycloud schreef:
    In de piek tussen 14:00 en 16:00 uur heb ik een lichte moodboost gehad.
    Negatieve gedachtes waren verminderd en onzinnige gedachtes ook.
    Ik zag de dingen iets rooskleuriger dan ervoor.
    Er was ook een boost in de waardering van de dames in de stad.
    Buiten dat had ik het idee dat ik ietjes meer in het nu zat i.p.v. zoals zovaak in mijn hoofd.
    Qua energie was het wel aardig ik was niet moe, maar ik had ook niet super veel energie.

Dit vind ik tot nu toe de meest duidelijke beschrijving van hoe 3-fa nou voelt. Dankjewel. Ik ga het dankzij jou NU bestellen. :hulde:

Edit: hoeveel is een ''normale'' dosis en ik neem aan nasaal gebruik?


Ik pak altijd oraal en het is inderdaad in mg haha. Ik heb dit topic nog eens doorgelezen en snuiven valt zwaar af te raden. Het doet ziek pijn in je neus en resten kunnen een week blijven zitten in je neus. Het effect oraal is minstens even goed als ik zo de posts lees. Wat ik er van begrepen heb is dat de dose ogv 50-70% van je 4-FA dose moet zijn. Dus tussen de 60 en 100 MG zit je altijd goed lijkt me.

Zou in 1e instantie <10 MG pakken aangezien we ons nog in onbekend water begeven. Al had ik begrepen dat Fresh een monster had gekregen een tijd geleden die positief getest was op 3-FA en dat amv morgen het naar het testcenter brengt?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » do jul 28, 2016 12:12 am

Fresh heb jij het ondertussen die grotere bestelling van je laten testen? En Pipo hoe weet jij zo zeker dat het legit is? Lijkt me wel handig als we zekerheid hebben.
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor FRESH » do jul 28, 2016 9:10 am

spikeycloud schreef:Fresh heb jij het ondertussen die grotere bestelling van je laten testen? En Pipo hoe weet jij zo zeker dat het legit is? Lijkt me wel handig als we zekerheid hebben.


Nee, alleen het sample toen laten testen, ik had ruim 300mg sample ontvangen.
De uiteindelijke bestelling inmiddels ook ontvangen, maar het ruikt, smaakt en ziet er precies hetzelfde uit en het doet exact hetzelfde. Ga er dus voor 99,999% van uit dat het ook werkelijk hetzelfde is.

Ik had van het sample toen 20mg genomen om zelf te testen (misschien iets teveel voor een onbekende stof, maar ik durfde dit wel aan gezien de goede ervaringen).
Van de uiteindelijk bestelling gisteren nog 20mg genomen en dit had zelfde effecten als vorige keer.
FRESH
Offline
 

Re: 3-FMP / 3-FA

Berichtdoor spikeycloud » do jul 28, 2016 10:22 am

FRESH schreef:
spikeycloud schreef:Fresh heb jij het ondertussen die grotere bestelling van je laten testen? En Pipo hoe weet jij zo zeker dat het legit is? Lijkt me wel handig als we zekerheid hebben.


Nee, alleen het sample toen laten testen, ik had ruim 300mg sample ontvangen.
De uiteindelijke bestelling inmiddels ook ontvangen, maar het ruikt, smaakt en ziet er precies hetzelfde uit en het doet exact hetzelfde. Ga er dus voor 99,999% van uit dat het ook werkelijk hetzelfde is.

Ik had van het sample toen 20mg genomen om zelf te testen (misschien iets teveel voor een onbekende stof, maar ik durfde dit wel aan gezien de goede ervaringen).
Van de uiteindelijk bestelling gisteren nog 20mg genomen en dit had zelfde effecten als vorige keer.


Ah dan zal het wel snor zitten. Heb je geen tollerantie van de vorige keer?
Avatar gebruiker
spikeycloud
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 744
Geregistreerd: za mei 03, 2014 12:52 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Research Chemicals

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner