Paradise schreef:mMm ja, ik keek ook constant bloot op 3-FA, zeker in het begin.
Weet niet of ik zoveel fabberde Maar ik keek veel visueel stoeisel.
Het was ook extra uitgesproken omdat ik nog niet veel stims dee.
Bij regelmatiger stimmen daalt de geilheid fel ...
4 FA is niet zo geil imo. Meth en Coke zijn betere kandidaten. MDPV and family heb ik me nooit aan gewaagd.
Ik vind 2FA, 3FA en 4FA toch makkelijk te onderscheiden, 3FA was mijn favo met mijlen voorsprong.
2FMA in hoge doseringen is ook leuk. 4FMA is leek nog het meest op de meth versie van 3FA, fun maar het voelt een beetje dirty.
Paradise schreef:Mmm ja 3FA was de King Kong versie van 2FA. ^^
Imo de beste RC stim ma dat is subjectief.
4FMA heb ik al lang niet meer gehad, de vendors die het hebben of hadden vertrouw ik niet.
Dat er geen interesse is ... kan ik moeilijk geloven, deze topic alleen al.
2FA is leuk ma 3FA butchers it. Simpel
MoonLiquid schreef:Druks schreef:We zouden een group buy voor 3-FA moeten opzetten zodat we een Chinees lab zo gek krijgen voor ons te produceren
Im in!
Poseidon schreef:Zeg maar dat geld geen rol speelt Spike.
spikeycloud schreef:verwacht wel dat we dan wel een gram of 250-1000 met elkaar moeten afnemen though
cojiro schreef:We kijken niet op een kilootje meer of minderSpoiler! :
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Tweaker schreef:Ik heb een heel tijdje geleden 3-FA weten te bemachtigen. Bij het testcentrum gaven ze aan dat het 3-FA en 4-FA was alleen niet in welke verhouding. Ga het dit weekend voor het eerst proberen. Heb een flinke pauze gehad m.b.t. gelijkwaardige stoffen. Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken.
Paradise schreef:Pure 3FA liefst.
4FA is echt wel een party drug voor mij, derna kan je nog beetje wired afwassen.
Mixen kan ik zelf ook, hoeven de vendors echt niet te doen.
3FA een small dose, super dex ultra,
larger dose jah moet er nog een huis gebouwd worden, ipv opgeruimd
of die spiksplinternieuwe dansvloer toch een brute vintage vibe no prob.
Ik had het al opgevangen dat het duurder was om te maken,
maar er zijn nog dure dope, de LSD's, de APB's.
4FMA heb ik ook al aan prijzen gezien van fuck this ... en coke is ook poor man's speed :/
4FA vindek een geniale dope, maar ik kies meestal voor de 2FA/2FMA ... methylone ertussen ... de APB's/MD
Nuja smaken verschillen, situaties verschillen, enz ...
3FA vondek de allround stim, beetje de valium van de uppers, je kon er alle kanten mee uit
Paradise schreef:mMm ja, ik keek ook constant bloot op 3-FA, zeker in het begin.
Weet niet of ik zoveel fabberde Maar ik keek veel visueel stoeisel.
Het was ook extra uitgesproken omdat ik nog niet veel stims dee.
Bij regelmatiger stimmen daalt de geilheid fel ...
4 FA is niet zo geil imo. Meth en Coke zijn betere kandidaten. MDPV and family heb ik me nooit aan gewaagd.
Ik vind 2FA, 3FA en 4FA toch makkelijk te onderscheiden, 3FA was mijn favo met mijlen voorsprong.
2FMA in hoge doseringen is ook leuk. 4FMA is leek nog het meest op de meth versie van 3FA, fun maar het voelt een beetje dirty.
Paradise schreef:Bij regelmatiger stimmen daalt de geilheid fel ...
M99 schreef:Paradise schreef:Bij regelmatiger stimmen daalt de geilheid fel ...
Lijkt me persoonsgebonden. Ken een man die minstens tien jaar er wekelijks op loss stimt en het neemt niet af.
Het wordt alleen maar heviger en grimmiger.
spikeycloud schreef: Hi, the starting material for 3-FA is VERY hard to get and we are still trying to source it...
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten