FRESH schreef:Nee, totaal geen tolerantie, maar er zaten natuurlijk ook wel wat dagen tussen.
Ik gebruik vrijwel nooit stims als deze, ook zeer weinig dex, dus ik heb gewoon erg weinig nodig om al snel een goed effect te hebben, maar in dit geval wel fijn met 3-F, dan is het goed te merken.
spikeycloud schreef:Merk vandaag wel dat een lichte dopamine dip heb
spikeycloud schreef:niet zo raar gezien dat ik in het weekend 2-FMA, 2-FA 3-Phen en 4-FA heb gehad met het nodige aan 2C-C en I en B. Dinsdag microdose dex B en 3-Phen. En gisteren dan micro 3-FA
spikeycloud schreef:Ga de komende weken lekker rustig aan doen. Ook omdat ik dan het meeste uit de 3-FA haal. Vanavond maar weer us lekker stampen in de sportschool..
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Nou ben ik wel benieuwd naar 3-FMA
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
spikeycloud schreef:Dit krijg je als je teveel 3-FA pakt
https://www.youtube.com/watch?v=HUngLgGRJpo
Vond het wel grappig filmpje
Amvitamientje schreef:Zitten er wel meer op DF die elke dag aan de pep zitten.
Maar mijn reden is dat het mij rust gaf in mijn hoofd. Ik heb een psychose van 10 maanden gehad en ik heb al een tijdje problemen met mijn ADHD, nam mijn eerste keer speed en toen was ik om. Het voelde (ja verleden tijd) eindelijk ''normaal'' is mijn hoofd, alle gedachten kon ik bijhouden en controleren. Ik zag het als medicijn. Maar na een tijdje kom je niet meer uit die vicieuze cirkel. Fuck, dan ben je verslaafd.
Ben nu bezig om te stoppen met pep, omdat het mij meer ellende oplevert en ik achteruit ga.
Amvitamientje schreef:Dankjewel Eenvoudig wordt het zeker niet, maar het gaat de juiste kant op. Op dit moment ook aan het afkicken van antidepressiva en benzo's. Dit maakt het er ook niet makkelijker op. En ja, ik weet het, beter niet overal te gelijk mee stoppen. Maar het gaat me tot nu toe goed af
karlito schreef:hallo ik ben hier volledig nieuw,
mag ik hier zo maar zeggen wat ik als ontbijt neem?
omerobert schreef:Zeer aangenaam goedje dit. Gister 100 mg oraal ingenomen en dat gaf een zeer prettige stimulatie, euforisch en sociaal maar dan zonder de over-de-top euforie van 4-FA. De mensen die ik ook wat had gegeven waren er ook positief door verrast. Er zat ook geen duidelijke piek aan, meer een stabiel plateau van zo'n 5 uurtjes. 8 uur na inname ging slapen prima met 1 mg etizolam.
Fresh Popcorn schreef:In the future I'll be older
omerobert schreef:Van MDMA krijg ik bijna geen energie (meer). Ik vond het in de buurt komen van dexamfetamine, het voelde als amfetamine maar fysiek heel erg clean om het zo te zeggen.
omerobert schreef:Zeer aangenaam goedje dit. Gister 100 mg oraal ingenomen en dat gaf een zeer prettige stimulatie, euforisch en sociaal maar dan zonder de over-de-top euforie van 4-FA. De mensen die ik ook wat had gegeven waren er ook positief door verrast. Er zat ook geen duidelijke piek aan, meer een stabiel plateau van zo'n 5 uurtjes. 8 uur na inname ging slapen prima met 1 mg etizolam.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
FRESH schreef:Ja, ik vergelijk het ook zeker met dex, maar misschien had ik dat al eerder gezegd.
Ik moet van dex trouwens altijd een beetje transpireren en dat heb ik met 3-FA dan weer niet
spikeycloud schreef:Dat is een vrij forse dosis voor 3-FA. 3-FA is ongeveer 2 keer zo potent als 4-FA. Hoe evaarde jij de libido verhogende effecten?
Prototype schreef:5 uur stabiel plateau?
Oke ik ga dit ook scoren.
spikeycloud schreef:Heb net toch nog 5 GR extra besteld.
Als ik rustig aan doe kan ik over 40 jaar nog lekker int bejaardentehuis aan de 3-FA zitten.
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Prototype schreef:spikeycloud schreef:Heb net toch nog 5 GR extra besteld.
Als ik rustig aan doe kan ik over 40 jaar nog lekker int bejaardentehuis aan de 3-FA zitten.
Samen met je dagelijkse lorazepammetje om je rustig te houden.
Amvitamientje schreef:Ik denk dat er in die tijd hele andere soorten drugs zijn. Ik ga dan voor G-74647 icm flubromidazolam
Amvitamientje schreef:Volgens mij is een 5-fa wel mogelijk, kijkend naar de fenylring. Maar ik ben een leek hier in.
Dit is btw wel een tolerantieverneuker
spikeycloud schreef:Je zou verwachten dat als het goed was het waarschijnlijk allang was gemaakt. Wat bedoel je met tolerantieverneuker? En hoezo zou dit voor 5-FA meer gelden?
spikeycloud schreef:Edit: zijn deze doses niet wat laag -> http://drugs.tripsit.me/3-fa
Amvitamientje schreef:spikeycloud schreef:Je zou verwachten dat als het goed was het waarschijnlijk allang was gemaakt. Wat bedoel je met tolerantieverneuker? En hoezo zou dit voor 5-FA meer gelden?
Ik had het over 3-FA, je tolerantie neemt erg snel toe.
spikeycloud schreef:
Kun je dat wat meer nuanceren? 3-FA creëert tolerantie voor alleen 3-FA? Of alle stims? En hoe weerhoudt zich dat in tolerantie die je hebt met 4-FA of 2-FA. Het lijkt me logischer dat je bij 4-FA sneller tolerantie hebt dan bij 3-FA gezien de serotogene werking.
van Fresh kreeg ik het idee dat het juist niet snel is Maarja...wat is snel
Keer terug naar Research Chemicals
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten